Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan samaa mieltä. Liam Neesonin krav maga sekotukset voittaa kaikki Bondien, Seagalin, Bruce Leen ja muiden mähinäscenet. Siististi muutenkin tehty toimintaelokuva, kässäri oli aika kliseinen, mutta toteutus hyvä. Neeson oli oikea valinta rooliin. Muuten, koska viimeksi tullut näin onnistunut toimintapätkä?Taken
En aluksi uskonut, että Liam Neeson voisi toimia tällaisessa elokuvassa. Kuinka väärässä olinkaan! Aivan helevetin kova leffa!
:5:
Mun mielestä toi oli ihan hyvä pätkä. Ei kärsi Hollywoodin viime aikojen perusongelmasta eli liian pitkästä kestosta sisällön määrään nähden. Missään vaiheessa ei jääty paikoilleen junnaamaan ja loppua ei turhaan pitkitetty. Olihan siinä sitä moralisointia ja "we can change" -lässytystä, mutta ei se minua ainakaan häirinnyt. Ymmärrän kyllä, että joitakin vituttaa tommonen.[nelo];2301524 sanoi:The day the Earth stood still (2008)
Lyhyesti ja ytimekkäästi: paskaa. Yhtä moraalisaarnaa koko elokuva, maustettuna naurettavilla erikoistehosteilla ja huonolla näyttelemisellä. Älkää vaivautuko katsomaan.
:0::urjo:
En ole nähnyt alkuperäistä.
Mun mielestä toi oli ihan hyvä pätkä. Ei kärsi Hollywoodin viime aikojen perusongelmasta eli liian pitkästä kestosta sisällön määrään nähden. Missään vaiheessa ei jääty paikoilleen junnaamaan ja loppua ei turhaan pitkitetty. Olihan siinä sitä moralisointia ja "we can change" -lässytystä, mutta ei se minua ainakaan häirinnyt. Ymmärrän kyllä, että joitakin vituttaa tommonen.
Tehosteissa ei mun silmään ollut mitään vikaa. Mikä niissä sun mielestä niin naurettavaa oli?
Keanun näytteleminen on vähän sellanen juttu, että siitä joko tykkää tai sitten ei. Sehän on aina tosi eleetön. Itse kyllä tykkään siitä, se on niin übercool. Ja sopi IMO ihan loogisesti tohon rooliin. Muiden näyttelemisessä en huomannut mitään normi Hollywood-meiningistä poikkeavaa, esim. Jennifer Connelly veti roolinsa varsin uskottavasti. Makuasioitahan nämä kai on. Tai sitten en vaan tajua mitään. ;)
Eilis yönä tuli katottua tämä DOOMSDAY :5:
Rokkas kympillä, toki tässä oli heikkoja ja kliseisiä kohtia kuten bentley, polttoaineen riittoisuus jne. Mutta jos piti aivot narikassa niin oli hyvä. Raakasti top 3 leffojen joukossa mitä olen 2000-luvulla tähän asti kattonu. Suosittelen. Viihdyttävä ja paikkapaikoin hauskakin.
Mun mielestä ihan katsottava ja sujuva komedia, mutta ei oikein löydy mitään, mikä erottaisi muista. 4/5 jo liikaa, yliarvostettu.Tropic Thunder
Sanoisinko, että paras Stillerin leffa. Jack Blackistä en tykkää yhtään, mutta tässä leffassa onnistui olemaan jopa hauska. Hyvä leffahan se kaikenkaikkiaan oli.
:3:½ .. Tai no saatana, annetaan :4:
Minkä Doomsdayn sä olet katsonut? Sun arvioimisella Seagalin leffoille Oscareita. Leffat on makuasia, mutta pakko kuitata.Eilis yönä tuli katottua tämä DOOMSDAY :5:
Rokkas kympillä, toki tässä oli heikkoja ja kliseisiä kohtia kuten bentley, polttoaineen riittoisuus jne. Mutta jos piti aivot narikassa niin oli hyvä. Raakasti top 3 leffojen joukossa mitä olen 2000-luvulla tähän asti kattonu. Suosittelen. Viihdyttävä ja paikkapaikoin hauskakin.
Mun mielestä ihan katsottava ja sujuva komedia, mutta ei oikein löydy mitään, mikä erottaisi muista. 4/5 jo liikaa, yliarvostettu.