Elokuva-arvostelut!

Redbelt

Elokuvana ei mikään kummoinen, mutta mikäli pitää aiheesta (BJJ) niin ihan viihtyisä pätkä.:3:
Traileri
redbelt-promo.png

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uzumaki Aka Pyörre (2000)

http://www.imdb.com/title/tt0244870/

Uzumakiposter.jpg

:0::itku:

Voihan tavaton....olipas hirveetä kakkaa...ei voi käsittää miten tätä leffaa on arvosteltu korkeilla pisteillä...
Tämän piti olla pelottavakin....Tämä oli lähinnä huvittava, paikoitellen jopa ihan naurettava

Yees...ei muutakuin uutta putkeen... Ajattelin katsastella noita japanilaisia enemmänkin jatkossa kyllä..
Noista kaunoista ja ringeistä vois katsastaa japanilaiset tuotannot, on jääny kattomatta, josko niistä irtois vähän enemmän, amerikkalaisista kyllä sai säväreitä pariinkin otteeseen

Jos joku on kattonut The Objective:n, niin viittiskö valoittaa mikä sen juonen idea oli? Siis ku tuli siitä leffasta vaan semmoinen wtf -olo.

Taken

En aluksi uskonut, että Liam Neeson voisi toimia tällaisessa elokuvassa. Kuinka väärässä olinkaan! Aivan helevetin kova leffa!
:5:
Aivan samaa mieltä. Liam Neesonin krav maga sekotukset voittaa kaikki Bondien, Seagalin, Bruce Leen ja muiden mähinäscenet. Siististi muutenkin tehty toimintaelokuva, kässäri oli aika kliseinen, mutta toteutus hyvä. Neeson oli oikea valinta rooliin. Muuten, koska viimeksi tullut näin onnistunut toimintapätkä?

:4:

Taxi Driver

Robert De Niron ja Martin Scorsesen tekele. Tavallaan kasvutarina, joka päättyy oikeasti niin, että katsojakin voi lopettaa leffan hyvin mielin. Muutenkin leffa täynnä kohtauksia, jotka jäävät ikuisesti historiaan. Käsikirjotus loistava ja De Niro on vielä kirsikka leivoksen päälle.

:5:

Luunmurskaajat (2005)
Vankilaan sijoittuva jenkkifutis-komedia, vangit vs. vartijat. Alkuperäistä versiota en ole nähnyt, mutta tämä oli ainakin hemmetin hauska leffa. Isoja kavereita mm. Goldberg ja Austin, hyvää musaa ja jokunen hauska läppä. Suosittelen.
:4:

Righteous Kill :3:

Pääosissa rikosetsivinä Robert De Niro ja Al Pacino. Kertoo sarjamurhaajasta, joka tappaa rikollisia, raiskaajia, pedofiileja ym. rupusakkia. Elokuva olisi voinut olla todella hyvä kiinostavan juonen ja näyttelijöiden takia, mutta päättivät sitten tehdä siitä tälläisen perus keskiverto elokuvan.

[nelo];2301524 sanoi:
The day the Earth stood still (2008)

Lyhyesti ja ytimekkäästi: paskaa. Yhtä moraalisaarnaa koko elokuva, maustettuna naurettavilla erikoistehosteilla ja huonolla näyttelemisellä. Älkää vaivautuko katsomaan.

:0::urjo:

En ole nähnyt alkuperäistä.
Mun mielestä toi oli ihan hyvä pätkä. Ei kärsi Hollywoodin viime aikojen perusongelmasta eli liian pitkästä kestosta sisällön määrään nähden. Missään vaiheessa ei jääty paikoilleen junnaamaan ja loppua ei turhaan pitkitetty. Olihan siinä sitä moralisointia ja "we can change" -lässytystä, mutta ei se minua ainakaan häirinnyt. Ymmärrän kyllä, että joitakin vituttaa tommonen.

Tehosteissa ei mun silmään ollut mitään vikaa. Mikä niissä sun mielestä niin naurettavaa oli?

Keanun näytteleminen on vähän sellanen juttu, että siitä joko tykkää tai sitten ei. Sehän on aina tosi eleetön. Itse kyllä tykkään siitä, se on niin übercool. Ja sopi IMO ihan loogisesti tohon rooliin. Muiden näyttelemisessä en huomannut mitään normi Hollywood-meiningistä poikkeavaa, esim. Jennifer Connelly veti roolinsa varsin uskottavasti. Makuasioitahan nämä kai on. Tai sitten en vaan tajua mitään. ;)

Mun mielestä toi oli ihan hyvä pätkä. Ei kärsi Hollywoodin viime aikojen perusongelmasta eli liian pitkästä kestosta sisällön määrään nähden. Missään vaiheessa ei jääty paikoilleen junnaamaan ja loppua ei turhaan pitkitetty. Olihan siinä sitä moralisointia ja "we can change" -lässytystä, mutta ei se minua ainakaan häirinnyt. Ymmärrän kyllä, että joitakin vituttaa tommonen.

Tehosteissa ei mun silmään ollut mitään vikaa. Mikä niissä sun mielestä niin naurettavaa oli?

Keanun näytteleminen on vähän sellanen juttu, että siitä joko tykkää tai sitten ei. Sehän on aina tosi eleetön. Itse kyllä tykkään siitä, se on niin übercool. Ja sopi IMO ihan loogisesti tohon rooliin. Muiden näyttelemisessä en huomannut mitään normi Hollywood-meiningistä poikkeavaa, esim. Jennifer Connelly veti roolinsa varsin uskottavasti. Makuasioitahan nämä kai on. Tai sitten en vaan tajua mitään. ;)

Ne erikoistehosteet olisivat olleet hienoja vuonna 1995. Koko ajan tuntui siltä, että niiden suhteen oltiin menty siitä, mistä aita oli kaatunut. En tarkoita sitä, että elokuvassa pitäisi olla täydelliset tehosteet, mutta yhdistettynä noihin muihin puutteisiin, nekin (tai niiden puuttuminen) korostuvat.

Connelly ei minusta esiintynyt mitenkään erityisesti edukseen ja Reeves nyt teki minkä kykeni tuollaisen käsikirjoituksen edessä. Dialogi oli ajoittain korviaraastavan paskaa vaikka miten pitäisikin olla pelkistettyä ja "ufomaista".

Esimerkkinä noista tehosteista: jos ei muuta keksitä tai jakseta tehdä, niin lyödään kangas valkoiseksi pitkiksi ajoiksi ja usein kuvastamaan häikäistymistä.. :rolleyes: Ok, ihan hyvä tehokeino, mutta ei tuossa mittakaavassa ja todellakaan noin jatkuvalla syötöllä.

Mutta mutta! Mielipideasioita jälleen! :kippis1:

Tyttöystävän kanssa eilis illan saldoa

Kellopeli appelsiini :4:

Ihan hyvä leffa, odotin vain että Alex olisi loppua kohden muuttunut omaksi itsekseen ja kostanut.

Sleepers - Katuvarpuset :5:

Todella hyvä elokuva, vaikka aika rankka olikin.

Eilis yönä tuli katottua tämä DOOMSDAY :5: :rock:
Rokkas kympillä, toki tässä oli heikkoja ja kliseisiä kohtia kuten bentley, polttoaineen riittoisuus jne. Mutta jos piti aivot narikassa niin oli hyvä. Raakasti top 3 leffojen joukossa mitä olen 2000-luvulla tähän asti kattonu. Suosittelen. Viihdyttävä ja paikkapaikoin hauskakin.

Rokkas kympillä, toki tässä oli heikkoja ja kliseisiä kohtia kuten bentley, polttoaineen riittoisuus jne. Mutta jos piti aivot narikassa niin oli hyvä. Raakasti top 3 leffojen joukossa mitä olen 2000-luvulla tähän asti kattonu. Suosittelen. Viihdyttävä ja paikkapaikoin hauskakin.

Aivan paska leffa..En tykänny yhtää..:1:

Tropic Thunder

Sanoisinko, että paras Stillerin leffa. Jack Blackistä en tykkää yhtään, mutta tässä leffassa onnistui olemaan jopa hauska. Hyvä leffahan se kaikenkaikkiaan oli.

:3:½ .. Tai no saatana, annetaan :4:

Tropic Thunder

Sanoisinko, että paras Stillerin leffa. Jack Blackistä en tykkää yhtään, mutta tässä leffassa onnistui olemaan jopa hauska. Hyvä leffahan se kaikenkaikkiaan oli.

:3:½ .. Tai no saatana, annetaan :4:
Mun mielestä ihan katsottava ja sujuva komedia, mutta ei oikein löydy mitään, mikä erottaisi muista. 4/5 jo liikaa, yliarvostettu.

Minkä Doomsdayn sä olet katsonut? Sun arvioimisella Seagalin leffoille Oscareita. Leffat on makuasia, mutta pakko kuitata.:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom