Elokuva-arvostelut!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
The-Changeling-movie-02.jpg

The Ghangeling (2008)

Clint Eastwoodin ohjaama leffa jossa pääosissa ovat Angelina Jolie ja John Malkovich. Angelina Jolien esittämän naisen 9-vuotias poika katoaa ja LAPD löytää hänet muutaman kuukauden kuluttua. Äiti kuitenkin huomaa välittömästi, että kyseessä ei ole hänen oma poikansa, mutta poliisi ei usko häntä.

Mennään aika Mystic Riverin linjalla, yhtenä suurena erona on, että tämä leffa ei toimi niin hyvin. Leffa kestää 2 tuntia ja 20 minuuttia ja loppu tuntui todella venytetyltä. Ajoittain aika synkkää menoa. Jolie hoiti mielestäni roolinsa aika hyvin, vaikka en yleensä hänestä pidä. Sopii aika loistavasti edustamaan 1930-luvun naiskauneutta.

:2:½

Stuck (2007)

Stuckposter07.jpg

:1:

Eden Lake (2008)

Eden_Lake_poster.jpg

Nämä kiusaamis / kidutushommat on jo nähty

The Man with the Golden Gun (1974)

007TMWTGG.jpg

:3:
Perusvanhaa James Bond Laatua

The Rock (1996)

The_Rock_%28movie%29.jpg

:4:
Neljä tähteä sillon kun ensimmäisen kerran tuli katottua..nyt jo mennyt maku leffasta kun tullu liian monta kertaa vahattua

Changeling (2008)

Changeling_poster.jpg

:2:
Boring

Get Smart (2008)

get-smart-one-sheet.jpg

:0:
kuraa

The Happening (2008)

Thehappening1_large.jpg

Täältä myös :0:
Oli odotukset taas korkealla...oli hirveetä kurantynkää koko leffa :itku:

The Happening (2008)

Thehappening1_large.jpg

Täältä myös :0:
Oli odotukset taas korkealla...oli hirveetä kurantynkää koko leffa :itku:

Oliskohan ollut peräti ensimmäinen elokuva, jossa itse Shyamalan ei näyttänyt omaa pärstäänsä yhtenä sivuosan näyttelijänä :rolleyes:

Taken :5:

2000-luvun Commando... ja pääosassa Liam Neeson! Aivan sairaan hyvä toimintaleffa. Liam Neeson on entinen armeijan erikoismies joka lopetti hommat että voisi olla lähempänä tytärtään. Noh 17v tytär lähtee Ranskaan ja joutuu kaapatuksi ja Liam lähtee perään. Ette kyllä arvaa minkälaiset turpakäräjät tulee! Aivan älyttömän hyvä leffa. En olisi uskonut että Liam Neeson on tällaisessa roolissa. Leffan tappelukohtaukset on siisteimmät mitä olen nähnyt varmaan ikinä. Keittiö ja taksi kohtaukset ainakin piti katsoa useasti :)

- Its not personal, its business.
- Its personal to me!
*BLAM BLAM BLAM*

:rock:

Oliskohan ollut peräti ensimmäinen elokuva, jossa itse Shyamalan ei näyttänyt omaa pärstäänsä yhtenä sivuosan näyttelijänä :rolleyes:

En minäkään kyllä näyttäisi naamaani tämänkaltaisen epäonnistumisen jälkeen, saati itse elokuvassa. Ehkä Shyamalalalan tajusi sen itsekin jo tekovaiheessa. :rolleyes:

Hihih, taidan olla ainoa ihminen tällä palstalla joka piti Happeningistä. :D

Ihan uteliasuudesta: kerro mikä siinä oli jees sun mielestä? Meinaan en itse keksi oikein mitään hyvää siinä leffassa. Ehkä missasin jotain. :)

Muuten, tää on hauska jos on Happeningin nähnyt, muuten ei kannata katsoa:

http://www.youtube.com/watch?v=3Ul5ag1unCg
Jotenkin se että elokuvassa ei ollut sellaista perinteistä tarinankulkua, periaatteessa ei tapahtunut paljoa vaikka tapahtuikin, kaikkea ei selitetty. Ei se siis mikään viiden tähden elokuva minusta ollut mutta kyllä sille kolme voisin antaa.

Kannattaa katsoa tätä threadiä ennen leffavuokrausta. Häppeninki teilattu jo useampaan otteeseen. Ihan hirveätä paskaa.

Oli se paska juu. Odotin kokoajan että milloin alkaa tapahtumaan, aivan turhaan. Se tunnelma oli ihan ok, mut koko juoni pilas sen... olemattomuudellaan :)

Ainoa hyvä puoli Happeningissä on sen lyhyys. Elokuva kestää vajaat 90-minuuttia ja on juuri rajoilla, että sen sietää ilman pahempaa henkistä kärsimystä. Miksi, miten ja häh ovat päälimmäisiä tunteita elokuvan pääytyttyä. :0:

The Dark Knight, tykkäsin kovasti. :4:

Taken :5:

2000-luvun Commando... ja pääosassa Liam Neeson! Aivan sairaan hyvä toimintaleffa. Liam Neeson on entinen armeijan erikoismies joka lopetti hommat että voisi olla lähempänä tytärtään. Noh 17v tytär lähtee Ranskaan ja joutuu kaapatuksi ja Liam lähtee perään. Ette kyllä arvaa minkälaiset turpakäräjät tulee! Aivan älyttömän hyvä leffa. En olisi uskonut että Liam Neeson on tällaisessa roolissa. Leffan tappelukohtaukset on siisteimmät mitä olen nähnyt varmaan ikinä. Keittiö ja taksi kohtaukset ainakin piti katsoa useasti :)

- Its not personal, its business.
- Its personal to me!
*BLAM BLAM BLAM*

:rock:
Pakko olla samaa mieltä. Paras toimintaleffa mitä olen vähään aikaan nähnyt!
:5:

stand.jpg

The Stand (1994) :4:

Tämä Kingin Tukikohta kirjaan perustuva neliosainen minisarja tuli vastaan Ärrällä DVD:n muodossa ja vain 7 euron hintaan, joten oli se ostettava kun vielä kirjakin on tuttu. Aikoinaanhan tämä on muistaakseni tullut televisiostakin mutta silloin ei ole jostain syystä tullut katsottua.

Lyhykäisyydessään superflunssa oikaisee jalat lähes koko ihmiskunnalta jättäen vain murto-osan ihmisistä eloon. Tämä neliosainen sarja seuraa muutamia eloonjääneitä ja heidän matkaansa kohti Äiti Abigail Freemantlea jonka kautta Jumala puhuu ja Randall Flaggia joka on itse paholainen, nämä hahmot ilmestyvät eloonjäänneille unissa ja luonnollisesti Äiti Abigail vetää luoksensa hyviä ja Flagg pahoja ihmisiä.
Lopussa Abigailin joukkojen on vielä tehtävä jotain ennen kuin Flaggin poppoo tuhoaa heidät.

Tällä sarjalla on mittaa 6tuntia jonka katsoin kahdessa erässä ilman että olisin kyllästynyt kummallakaan katselu kerralla. Eihän tämä elokuva tietenkään ole laadultaan mitään huippu Hollywood tasoa, mutta joku koukku tässä oli mikä piti otteessaan.

Wanted :0:

Jeeesus mitä kuraa. Nyt kävi jo sääliksi näitä ihmisiä jotka on joutunu tosissaan tällasen elokuvan näyttelemään. Morgan fukin Freeman ja veljeskunta LOL.

:itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom