Get Smart
Pirun hauska ja hyvä pätkä.
:4:
Pirun hauska ja hyvä pätkä.
:4:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
The Happening (2008)
Täältä myös :0:
Oli odotukset taas korkealla...oli hirveetä kurantynkää koko leffa :itku:
Kannattaa katsoa tätä threadiä ennen leffavuokrausta. Häppeninki teilattu jo useampaan otteeseen. Ihan hirveätä paskaa.Stuck (2007)
The Happening (2008)
Täältä myös :0:
Oli odotukset taas korkealla...oli hirveetä kurantynkää koko leffa :itku:
Oliskohan ollut peräti ensimmäinen elokuva, jossa itse Shyamalan ei näyttänyt omaa pärstäänsä yhtenä sivuosan näyttelijänä
Hihih, taidan olla ainoa ihminen tällä palstalla joka piti Happeningistä. :D
Kannattaa katsoa tätä threadiä ennen leffavuokrausta. Häppeninki teilattu jo useampaan otteeseen. Ihan hirveätä paskaa.
Jotenkin se että elokuvassa ei ollut sellaista perinteistä tarinankulkua, periaatteessa ei tapahtunut paljoa vaikka tapahtuikin, kaikkea ei selitetty. Ei se siis mikään viiden tähden elokuva minusta ollut mutta kyllä sille kolme voisin antaa.Ihan uteliasuudesta: kerro mikä siinä oli jees sun mielestä? Meinaan en itse keksi oikein mitään hyvää siinä leffassa. Ehkä missasin jotain.
Muuten, tää on hauska jos on Happeningin nähnyt, muuten ei kannata katsoa:
http://www.youtube.com/watch?v=3Ul5ag1unCg
Kannattaa katsoa tätä threadiä ennen leffavuokrausta. Häppeninki teilattu jo useampaan otteeseen. Ihan hirveätä paskaa.
Pakko olla samaa mieltä. Paras toimintaleffa mitä olen vähään aikaan nähnyt!Taken :5:
2000-luvun Commando... ja pääosassa Liam Neeson! Aivan sairaan hyvä toimintaleffa. Liam Neeson on entinen armeijan erikoismies joka lopetti hommat että voisi olla lähempänä tytärtään. Noh 17v tytär lähtee Ranskaan ja joutuu kaapatuksi ja Liam lähtee perään. Ette kyllä arvaa minkälaiset turpakäräjät tulee! Aivan älyttömän hyvä leffa. En olisi uskonut että Liam Neeson on tällaisessa roolissa. Leffan tappelukohtaukset on siisteimmät mitä olen nähnyt varmaan ikinä. Keittiö ja taksi kohtaukset ainakin piti katsoa useasti
- Its not personal, its business.
- Its personal to me!
*BLAM BLAM BLAM*