Elokuva-arvostelut!

Mist :3:

Leffa oli aika... Erikoinen.
Syvästi jumalaa vihaavana ja silloin näen varsinkin punaista kun joku sitä paskaa työntää väkisin, otti hieman hermoon se ämmä mikä jakso jankuttaa että tämä on jumalan tahto jne.

Vedin käteen onnesta kun se yksi tyyppi pisti tälle akalle luodin rintaan ja päähän.
Lopussa tuli repeiltyä, oli sen verran Epic Fail tällä jätkällä:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
The Mist :4:

Eilen katsoin ja täytyy sanoa että olipa hyvä leffa.

Se tärähtänyt ämmä laittoi kyllä hermot koetukselle. Itse olisin varmaan suolannut hänet saman tien. Hyvä suoritus näyttelijältä :thumbs: Muutenkaan näyttelystä ei valitettavaa.

Onneksi elokuva ei mennyt pelkäksi efektipelleilyksi. Siitäkin plussaa. Elokuvan kesto oli sopiva. Henkilöhahmoja ehdittiin rakentaa ja ainakin minä jännitin päähenkilöiden kohtaloa.

Siitä lopusta vielä: en muista koska olisin katsonut yhtä ahdistavaa kohtausta. Se kohtaus jäi kyllä päähän pyörimään. Isä piti lupauksensa.

The Happening :3:

Kolme pojoa lähestulkoon vain siitä, että onnistui muutaman kerran ahdistamaan ihan kivasti.

Juoni oli melko tuttua kauraa, ennalta-arvattavuus näin ollen huipussaan. Hyvääkin löytyi, eli syy, joka tämän "tapahtuman" aiheutti, oli mielestäni kivasti keksitty ja hieman poikkeavakin.

Lopusta kiisteltiinkin miehen kanssa, vähän pedattiin jatko-osan paikkaa siinä, mutta mielestäni tämä ei ole sellainen elokuva jolle tulisi.

Kyllä tämän illan ratoksi katsoi, mutta maailmani ei mullistunut :D

Machine girl :0:

the_machine_girl.jpg

Aivan kauheaa kuraa, katsoessa oli jatkuvasti fiilis (''MITÄ VITTUA minä oikein katson!?)
juoni oli simppeli, Yakuza tappaa nuoren tytön pikkuveljen ja lähtee kostoretkelle. Toteutus oli cheesy ass hell ja näytteleminen kuraa.

En suosittele kellekkään.

Elokuvan trailer (nauttikaa:D);

http://www.youtube.com/watch?v=eSpCWJnnWVI

Jooh, kuvan leffa tuli siis katsottua. Lukekaa tarkemmat speksit linkin takaa, en jaksa niistä tarinoida.

Oli melko paska pätkä. Traileri lupaili parempaa, tai näin ainakin muistelin tuon vuokratessani. Ei todellakaan tarjonnut mitään uutta ja lähestulkoon kaikki oli ennalta-arvattavissa. Pointsit kuumista chickseistä! Kokonaisuus kuraa.

The Mist :3:

Toimii ehkäpä kirjana paremmin. Jotenkin tuntui, että leffassa kiirehdittiin* aivan liikaa eräissä kohdissa, vaikka ei sellainen kolmen tunnin puuduttava ylipitkä tekelekään olisi sen parempi. Näyttelijät olivat ihan hyviä, Marcia Gay Harden tosin ehdottomasti kaikkien yläpuolella hermoja raastavana tapauksena.

* Ihmisten käännyttäminen Herran uskoon oli epäuskottavan nopeaa - tosin taitaa se kirjassakin tapahtua vain muutamissa päivissä. Ja miten vitussa porukat sekoavat muutamassa päivässä niin, että puukottavat sotilasjätkää ja uhraavat pedolle, jonka jälkeen vielä päättävät uhrata pikkupojan seuraavana päivänä?

Leffan loppu oli aika epätoivoisen julmaa. King on Kingi omassa lajissaan. :D

Pineapple Express :5:

Seth Rogen loistaa taas roolissan. Vuoden paras leffa The Wacknessin jälkeen

Se oli "ihan toimiva action pläjäys" jo vuosia sitten.....

en kato tätä uusinta ikinä, kun mun älykkyysosamäärällä ei ole enää oikeen varaa vajota alemmaksi.

siis toi Bangkok Dangerous...

Pineapple Express taasen on vitun jees...

Katsoin juuri amerikkalaisen dokumenttielokuvan Bigger Stronger Faster.

Kertoo paljon faktaa maailman nykytilanteesta. Suosittelen kaikille saliharrastajille!
:5:

99 francs (99 frangia)

99francs.jpg

Aivan törkeän hyvä leffa. Kertoo tarinan miehestä, joka työskentelee Ranskassa mainosalalla ja elää aikamoista pintaliitoa.

Leffa on sekoitus American Psychoa ja Pelkoa ja inhoa Las Vegasissa höystettynä sellaisella visuaalisella karkilla, että mielen sisässä purkautuu leffaa katsottaessa orgasmi.

:5:

Machine girl :0:

the_machine_girl.jpg

Aivan kauheaa kuraa, katsoessa oli jatkuvasti fiilis (''MITÄ VITTUA minä oikein katson!?)
juoni oli simppeli, Yakuza tappaa nuoren tytön pikkuveljen ja lähtee kostoretkelle. Toteutus oli cheesy ass hell ja näytteleminen kuraa.

En suosittele kellekkään.

Elokuvan trailer (nauttikaa:D);

http://www.youtube.com/watch?v=eSpCWJnnWVI

Tuo nyt on tuollainen japsien "genre-elokuva", jota ei ole kai tarkoitettukaan arvosteltavaksi normaalein kriteerein. Ei ihan huono minusta, joskin väkivallan vetäminen tuolla tavalla yli ei ole mielestäni mitenkään erityisen hauskaa (ainakaan kokopitkän elokuvan vertaa), vaikka sillä ilmeisesti oli tarkoitus saada aikaan komediallisia piirteitä. Olin näkevinäni tuossa myös jonkinlaista itsekritiikkiä japanilaista elokuvateollisuutta kohtaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom