"Elohiiri" lihaksessa

Originally posted by VahvaJussi
Elohiiristä pitää nauttia!:whip: Vitun hieno tunne ku keskisormi tos pari päivää sitten nyki holtittomasti muutaman sekunnin välein. Eikä mikään pikku nykäsy vaan kunnon liikerata! Ehkä protestoi liian vähille jäänyttä forkkutreenaamista ja rupes itte tekemään asialle jotain. :kippis1:

Jea, toi on ihan sairaan magee tunne. Nimim. yli kymmeniä elohiiriä päivässä:kippis1:

Dokaamisen jälkeen mulla ainakin nykii silmäkulma, olen kuullut että lekurit tunnistavat piilojuopon juuri jatkuvasta silmäkulman nykimisestä, tiedä sitten.

Muuten noita elohiiriä on milloin missäkin: mullakin on ollut tota kylkiluiden kohdalla vasemmalla olevaa nykimistä, joka tuntuu kyllä vähän samalta kuin rytmihäiriö.

Kerran sain liiallisesta älypää-tietokilpailun (2-3 tuntia päivässä) pelaamisesta sormeen monta viikkoa kestävän elohiiren. Se parani, kun käytin tietokonetta muutaman viikon pelkästään vasurilla: niin, mulla on kannettava, jossa sellainen punainen pallura hiirenä.

ööh.. mistäs tuota sais sitte hyvin tuota Magnesiumia ja/tai kaliumia ? siis .. ei mitään tabuja vaan siis.. örh.. :)

Originally posted by Phat
Tietysti tavallinenkin ruokasuola voi auttaa mutta harvoin länsimaisessa ruokavaliossa on natriumin puutetta.

Mä kun olen hikoilevaa sorttia, ja kun lenkkiä juoksee paljon kesällä, niin todellakin iskee natriumivajaus, jos ei erikseen paa safkoihin paljon suolaa.

Back
Ylös Bottom