Elisan langaton verkko takkuilee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja body21
  • Aloitettu Aloitettu
Moro!

Eli mulla tää ongelma ilmenee vaan pokeria pelatessa,netti ei koskaan mene surffatessa nurin.
Joka kerta kun pelailen,niin kyllä se 20min sisällä ilmoittaa ettei pelipalvelin vastaa ja netti ja mesekin menee "nurin".Minuutin siinä kun odottelee,niin ollaan taas back in business.Siinä kun hakkaa pokeria 4 pöytää ja sattuu kiva käsi,niin poks linjat katkeaa.. :curs: Mulla on siis Elisan langaton,mitähän muuta tarvis kertoa..? Koneen mukaan signaalin vahvuus on erinomainen,eli siinä ei varmaan ongelmaa.
Jos jollain on vinkkejä,niin olisin todella kiitollinen!! Vastailkaa ihan yksinkertaisesti,mä olen tollo näiden koneiden kanssa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi olla, että palomuurisofta pistää syystä tai toisesta yhteyden poikki. Mulla teki aikanaan Zonealarm sitä jatkuvasti.

Mitähän tolle voi tehdä,tsekata jotkut asetukset jostain?

Mä en silloin saanut sitä toimimaan tiettyjen softien kanssa vaikka olisin tehnyt mitä (kokeilin kaikkia mahdollisia asetuksia, jotka mieleen tuli).
Lopulta sitten vaihdoin Kasperskyn Interenet Securityyn ja sen kanssa on toiminut kaikki niinkuin pitääkin.

NOSTO! Elisan mobiililaajakaistasta kyse, onko kukaan Gigantissa käydessään huomannut että ainakin Tampereella tuputtavat mobiililaajakaistaa kahden viikon kokeiluun ja jos ei tykkää niin tikku palautetaan ja homma selvä?

Onko kellään kokemusta? Menin ottamaan Huavei-modeemin kokeiluun mutta ei Linuxilla toimi. Nyt sitten katselin tarkemmin paperia ja siellähän lukee että sopimus on 24kk eikä koe-ajasta mainintaa sanallakaan. Onko mua nyt kusetettu? Millä tästä pääsee eroon?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom