Elintarvikevaaka

Tuollaisen menen huomenna hommaamaan. Onko jotain merkkejä mitä kannattaisi erityisesti karttaa? Ja minkä merkkiset ovat puolestaan toimineet tarkasti ja kestäneet kunnossa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by PattiPete
Tuollaisen menen huomenna hommaamaan. Onko jotain merkkejä mitä kannattaisi erityisesti karttaa? Ja minkä merkkiset ovat puolestaan toimineet tarkasti ja kestäneet kunnossa?

Hyvin pelannut Philips HR2389, se sellainen peltinen versio. Ison Omenan ON/OFFista jotain 50€ kantturoissa. Samassa puljassa oli jotain edullisempiakin tarjolla - juuri kuukausi sitten olin samoilla ostoksilla kuin sinäkin ja tuo tuntui olevan ainakin Eteläisen Espoon edullisin mesta.

Mulla on ollut käytössä Krups-merkkinen vaaka jo pari vuotta, eikä ole ollut mitään vikaa. Hyvin toiminut ja tarkkuus pysynyt. Taisi maksaa jotain 300 mk:n luokkaa silloin... Aikaisempi vaaka oli Philips, mutta se tilttas varmaan jo vanhuuttaan ;)

Originally posted by papa
Hankin pari kuukautta sitten Philips HR-2394:n. Hyvin toiminut ja tosi kätevä käyttää. Hintaa oli 59€.

Omistan tuollaisen ja silloin tällöin vittuilee ja aika pahasti. Tais kestää vain sen yhden dietin...
Joskus kun vaa'an laittaa päälle rupee numerot näytössä juoksentelee ihan itsekseen, vaikka puntarille ei ole ehtinyt vielä siinä vaiheessa laittaa mitään punnittavaa:confused:

Sain vanhemmilta lahjaksi Philips-merkkinen vaa'an ja oon ollut siihen kyllä tyytyväinen.

Mulla Soehnle Anttilasta, joku 40 rahaa. Hyvin on toiminut. Harmittaa vaan vähän kun ei näytä kuin 2g portain - käytännössähän tolla ei väliä, mutta jos nyt ostaisin niin sellaisen missä näyttöväli 1g.

On varmaan aika tyhmä kysymys, mutta ootko fitnesspimu vaihtanut pattereita vaakaasi? Mulla on kanssa tollanen Philipsin vaaka, jossa alkaa numerot juoksemaan aina, kun patteri on lopussa. Yhden dieetin verran se yksi patteri mulla suurin piirtein kestääkin, tosin tällä hetkellä dieetit on osa historiaa..

Originally posted by fitnesspimu
Omistan tuollaisen ja silloin tällöin vittuilee ja aika pahasti. Tais kestää vain sen yhden dietin...
Joskus kun vaa'an laittaa päälle rupee numerot näytössä juoksentelee ihan itsekseen, vaikka puntarille ei ole ehtinyt vielä siinä vaiheessa laittaa mitään punnittavaa:confused:
Mulla teki kans toi Philipsin vaaka tota. Sit mä paikallistin vian, johtu siitä että se oli mikron vieressä ja se oli päällä.

Originally posted by Jortsu
Mulla teki kans toi Philipsin vaaka tota. Sit mä paikallistin vian, johtu siitä että se oli mikron vieressä ja se oli päällä.
Itse huomasin, että jos kännykkä on vaa'an vieressä ja joku soittaa siihen, kun olen punnitsemassa jotain, niin vaaka alkaa sekoilla. Samoin olen huomannut myös tuon mikron vaikutuksen. Ja vaaka on muuten Philips, muuten toiminut loistavasti.

Tai miten ois jos ois vaikka 0,000001g tarkkuudella :) eiks riitä sellanen normaali laihduttajan vaaka joka ei oo digitaalinen? Itte kattelin just tänään Kodin Anttilassa tollasia vaakoja ja sit totesin, että emmä näillä mitää tee.

Originally posted by smeagol
Tai miten ois jos ois vaikka 0,000001g tarkkuudella :) eiks riitä sellanen normaali laihduttajan vaaka joka ei oo digitaalinen? Itte kattelin just tänään Kodin Anttilassa tollasia vaakoja ja sit totesin, että emmä näillä mitää tee.

Vittuakos sitten kommentoit?

Jos noita digitaalisia vaakoja saa hintaan 40-50€, niin mitäs maksaa sellaset perinteiset vaa'at? Tuntuisi että sellanenkin riittäisi kun ei muutenkaan ole ihan gramman tarkkudella suunniteltu ruokavalio.

Ja onko tullut vastaan alle 40€:n hintaisia digitaalisia vaakoja. Jos, niin missä?

Thanks a lot :) Itsehän säilytän vaakaani mikron päällä :D Lähdenpäs tästä heti pelastamaan sen, jospa se ei ois vielä lopullisesti pimahtanut...

Originally posted by paksi
Jos noita digitaalisia vaakoja saa hintaan 40-50€, niin mitäs maksaa sellaset perinteiset vaa'at? Tuntuisi että sellanenkin riittäisi kun ei muutenkaan ole ihan gramman tarkkudella suunniteltu ruokavalio.
Niillä nyt ei tee kyllä yhtään mitään. Tai no, jos leivot paljon ni voit mitata puoli kiloa jauhoja. ;) Mut jos haluaa välttyä kyselemästä Pakkotoistolla että kuinka korkea kukkurallinen teelusikallinen (Hackmannin Savonia sarjan lusikka) Fastin geratriinia on 5 grammaa niin digivaaka on ainut vaihtoehto.

Originally posted by fitnesspimu
Thanks a lot :) Itsehän säilytän vaakaani mikron päällä :D Lähdenpäs tästä heti pelastamaan sen, jospa se ei ois vielä lopullisesti pimahtanut...
Heh, suomenkielen kukkasia :p ... sori heikko ulosanti iltaisin(kin).

Niillä nyt ei tee kyllä yhtään mitään.
Kitosh! Kyllä täällä saa nopeesti vastauksia, kun just kerkee selaimen refreshaamaan ja jo on vastauksia tullut.

Kaippa sitä pitää sitten itsekkin digivaakaan sijoittaa.

Heh, suomenkielen kukkasia :p ... sori heikko ulosanti iltaisin(kin).

heh, ymmärsin kyllä mitä tarkoitit, että vaaka on mikron vieressä ja päällä valmiina punnitsemiseen...mutta minä onneton kun ihan säilytän sitä vaakaa mikron päällä (kirjaimellisesti) Menipäs nyt viilaamiseksi. Pitäisköhän vielä ihan piirtää kuva että missä se minun vaakani sijaitsee :lol2: No joopas joo! Anteeksi väsymykseni, ois pitäny mennä eilen aiemmin nukkumaan!;)

Ostin Philips HR 2389:n Gigantista. On hienon näköinen kokokrominen pinta ja tukevamman tuntuinen kuin muoviset. Vaaka on myöskin todella yksinkertainen ja kätevä käyttää. Kahden vuoden takuun lupasivat vielä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom