Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by PattiPete
Tuollaisen menen huomenna hommaamaan. Onko jotain merkkejä mitä kannattaisi erityisesti karttaa? Ja minkä merkkiset ovat puolestaan toimineet tarkasti ja kestäneet kunnossa?
Originally posted by papa
Hankin pari kuukautta sitten Philips HR-2394:n. Hyvin toiminut ja tosi kätevä käyttää. Hintaa oli 59€.
Mulla teki kans toi Philipsin vaaka tota. Sit mä paikallistin vian, johtu siitä että se oli mikron vieressä ja se oli päällä.Originally posted by fitnesspimu
Omistan tuollaisen ja silloin tällöin vittuilee ja aika pahasti. Tais kestää vain sen yhden dietin...
Joskus kun vaa'an laittaa päälle rupee numerot näytössä juoksentelee ihan itsekseen, vaikka puntarille ei ole ehtinyt vielä siinä vaiheessa laittaa mitään punnittavaa
Itse huomasin, että jos kännykkä on vaa'an vieressä ja joku soittaa siihen, kun olen punnitsemassa jotain, niin vaaka alkaa sekoilla. Samoin olen huomannut myös tuon mikron vaikutuksen. Ja vaaka on muuten Philips, muuten toiminut loistavasti.Originally posted by Jortsu
Mulla teki kans toi Philipsin vaaka tota. Sit mä paikallistin vian, johtu siitä että se oli mikron vieressä ja se oli päällä.
Originally posted by smeagol
Tai miten ois jos ois vaikka 0,000001g tarkkuudella eiks riitä sellanen normaali laihduttajan vaaka joka ei oo digitaalinen? Itte kattelin just tänään Kodin Anttilassa tollasia vaakoja ja sit totesin, että emmä näillä mitää tee.
Originally posted by Jortsu
Mulla teki kans toi Philipsin vaaka tota. Sit mä paikallistin vian, johtu siitä että se oli mikron vieressä ja se oli päällä.
Niillä nyt ei tee kyllä yhtään mitään. Tai no, jos leivot paljon ni voit mitata puoli kiloa jauhoja. ;) Mut jos haluaa välttyä kyselemästä Pakkotoistolla että kuinka korkea kukkurallinen teelusikallinen (Hackmannin Savonia sarjan lusikka) Fastin geratriinia on 5 grammaa niin digivaaka on ainut vaihtoehto.Originally posted by paksi
Jos noita digitaalisia vaakoja saa hintaan 40-50€, niin mitäs maksaa sellaset perinteiset vaa'at? Tuntuisi että sellanenkin riittäisi kun ei muutenkaan ole ihan gramman tarkkudella suunniteltu ruokavalio.
Heh, suomenkielen kukkasia :p ... sori heikko ulosanti iltaisin(kin).Originally posted by fitnesspimu
Thanks a lot Itsehän säilytän vaakaani mikron päällä :D Lähdenpäs tästä heti pelastamaan sen, jospa se ei ois vielä lopullisesti pimahtanut...
Kitosh! Kyllä täällä saa nopeesti vastauksia, kun just kerkee selaimen refreshaamaan ja jo on vastauksia tullut.Originally posted by Jortsu
Niillä nyt ei tee kyllä yhtään mitään.
Originally posted by Jortsu
Heh, suomenkielen kukkasia :p ... sori heikko ulosanti iltaisin(kin).
Originally posted by msj81
Vittuakos sitten kommentoit?