Elintarvikevaaka

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
9 voltin patterin kanssa 59,70€. Ilman patteria 54,90€. Näköjään ovat ottaneet ryöstöhinnan siitä patterista, mutta onhan se sentään Duracel Ultra! :p

Originally posted by PattiPete
Ostin Philips HR 2389:n Gigantista. On hienon näköinen kokokrominen pinta ja tukevamman tuntuinen kuin muoviset. Vaaka on myöskin todella yksinkertainen ja kätevä käyttää. Kahden vuoden takuun lupasivat vielä.

Hyvä ostos :) Mulla on samanlainen ja hyvin on pelittänyt.

mä ostin ikeasta joskus pari vuotta sitten digitaalisen metallisen vaa'an. on toiminut moitteetta, kerran oon paristot vaihtanu. näyttää painot gramman tarkkuudella ja makso jonku 40mk... eli ikeastakin saa jotain hyvää!?

Ikeasta saa paljon hyvää, yleensä semmoiset ihmiset jotka haukkuu Ikeaa, ei ole koskaan ostanut sieltä mitään.

Suomessa digivaa'at on aivan perhanan kalliita.
Kannattaa tilata DealExtremestä. Toimituskuluja ei tule ja se on käsittääkseni luotettava putiikki muutenkin kaikkien tuntemieni kokeilleiden mielestä.
Valinnanvaraa on kymmenittäin eri hintaluokissa ja 1g tarkkuudella mittaaville keittiövaaoille hinnat lähtee noin kympistä: scale - Free Shipping - DX

Itellä on tämmönen noin 10e vaaka. Toimitus kesti 2 viikkoa ja hyvin on toiminut nyt reilun vuoden päivät. WH-B04 1.7" LED Electronic Digital Kitchen Scale - White + Yellow (5kg / 1g / 2 x AAA) - Free Shipping - DealExtreme

Ei nyt edes kauhean kalliita, vastikään ostin perusmallin 'nimettömän' 5 kg digivaa'an ja hintaa oli noin 26 euroa. Toinen on verkkokauppa.comista ostettu ns. koruvaaka eli minikokoinen 500 g digivaaka, se taisi olla samoissa hinnoissa. Jos laadukkaampaa sitten haluaa, ni niinki erikoisesta paikasta ku hamppualan kaupoista monesti löytyy semmosia 50-100 euron laatuvaakoja - arvaatte kyllä mihin - jotka yleensä menevät siihen 0,1 tai jopa 0,01 g tarkkuuteen.

Vaakojen kohdalla mittatarkkuus menee siten, että mitä laajempi alue ni sitä enempi heittoa, eli tommone 5 kg vaaka antaa ehkä 5-10 gramman verran virhettä (mutu). Jos haluaa esim. 10 grammaa kreatiinia tai vastaavaa punnailla, ni kannattaa ostaa joku tommone pieni 500 g vaaka.

Vaakojen kohdalla mittatarkkuus menee siten, että mitä laajempi alue ni sitä enempi heittoa, eli tommone 5 kg vaaka antaa ehkä 5-10 gramman verran virhettä (mutu). Jos haluaa esim. 10 grammaa kreatiinia tai vastaavaa punnailla, ni kannattaa ostaa joku tommone pieni 500 g vaaka.

En minä ole huomannut noin isoja heittoja. Noin gramman tarkkuudella toimii tuo oma vaakani, kun olen punninnut asioita, joiden painon tiedän niin tarkasti. Minusta esimerkiksi tuossa aiemmassa linkissäni tuo 1g tarkoittaa "resoluutiota" eli tarkkuutta samalla kuin minimipainoa, jonka vaaka mittaa.

En minä ole huomannut noin isoja heittoja. Noin gramman tarkkuudella toimii tuo oma vaakani, kun olen punninnut asioita, joiden painon tiedän niin tarkasti. Minusta esimerkiksi tuossa aiemmassa linkissäni tuo 1g tarkoittaa "resoluutiota" eli tarkkuutta samalla kuin minimipainoa, jonka vaaka mittaa.

Nyt ku tuli puheeksi, ni piti ihan kolikoilla testata. Näemmä tuo 5 kg vaaka on aika hyvin +/- 1 gramman tienoolla välillä 10-100g, vastoin meikäläisen käsitystä. 500 gramman vaa'an kanssa näytti olevan 0,2 g heitto kun laittoi alle 10 g kolikon.

Kolikoiden tarkat painot on ilmoitettu esim. Eurokolikot | Kolikot.com

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom