Elektroniikkaa Saksasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lepex
  • Aloitettu Aloitettu
Onko porukka ostellut kuinka elektroniikkaa Saksan maalta? Ja nimenomaan tilaamalla? Kuinkahan luotettavaa kauppa on kansainvälisesti kun maksellaan etukäteen tuotteita?

http://www.carstereocomponents.de/

Tuossa on eräs erittäin edullinen kodin- ja autoelektroniikan saitti Saksasta.

Sanokaas nyt mielipiteenne, onko sakuihin luottamista?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tilasin pari vuotta sitten tuolta: http://www.mediacheckpoint.com vahvistimen ja tyytyväinen olen. Tavara tuli alle viikossa, suoraan kotiovelle ja säästin 300 euroa! Selaileppa tuota sivustoa ja huomaat kuinka törkeän halpaa siellä on verrattuna suomeen...

Kaveri harrastaa tuota ulkomailta tilaamista. Ostaa kokoajan kaikenlaista ja halvalla. Ja vielä kaiken lisäksi tulee kotiovelle asti. Eikä ole ollut ongelmia. Taidan alkaa itsekkin ostaa kaiken ulkomailta...

Originally posted by lepex
Onko porukka ostellut kuinka elektroniikkaa Saksan maalta? Ja nimenomaan tilaamalla? Kuinkahan luotettavaa kauppa on kansainvälisesti kun maksellaan etukäteen tuotteita?

http://www.carstereocomponents.de/

Tuossa on eräs erittäin edullinen kodin- ja autoelektroniikan saitti Saksasta.

Sanokaas nyt mielipiteenne, onko sakuihin luottamista?

Olen tilannut tuosta kaupasta kaksi kertaa, kummallakin kerralla MP3-CD-soittimen autoon (toisella kerralla itselleni ja toisella kerralla isälleni). Molemmilla kerroilla olen maksanut tuotteet etukäteen ja kauppa on sujunut moitteetta. Posti tuo jopa paketin suoraan kotiovelle.

Harmi kyllä, oma soittimeni varastettiin autostani joulukuun alussa ja vakuutusyhtiölle toimitettava kuitti oli jossain jemmassa. Pistin postia ko. putiikkin ja seuraavana päivänä tuli kuitti sähköpostin liitteenä. Meinaankin tilata nyt uuden soittimen aivan lähipäivinä ko. kaupasta kunhan saan rahat uuteen vakuutusyhtiöltä.

Erittäin halvasta ja luotettavasta kaupasta on siis kyse :5:

Originally posted by Hgu
Tilasin pari vuotta sitten tuolta: http://www.mediacheckpoint.com vahvistimen ja tyytyväinen olen. Tavara tuli alle viikossa, suoraan kotiovelle ja säästin 300 euroa! Selaileppa tuota sivustoa ja huomaat kuinka törkeän halpaa siellä on verrattuna suomeen...

Miinä tein täsmälleen samalla tavalla. Homma toimi loistavasti.

No tuo on hyvä kuulla että homma toimii. Niinhän se pitäisikin.

Mites nuo takuut, onko totta että takuut on Euroopan aluella voimassa, eli Saksasta ostetun tavaran takaa Suomessa Suomen maahantuoja? Näin kuulemma asia olisi ainakin Sony Finlandin mukaan. Eihän noissa kyllä yleensä vikaa ole uusissa tuotteissa, Sonyn tuotteissa taisi olla 0.02% tai jotain...

Itse olen tilannut akvaarion tuotteita saksasta jo pitkään ja kaikki on sujunut ongelmitta. Samoin tiedän kavereita jotka ovat tilanneet aseen osia/tarvikkeita jotka eivät tarvii erillisiä lupia niin kaikki on toiminut ja säästöä on tullut.

Tuttu tilas digikameran ja tuli ovelle ilman ongelmia. Kävin keväällä berliinissä niin voi sanoa, että vaikka siellä kallista muuten oli, niin elektroniikka on kyllä saksassa saatanan halpaa vrt. Suomeen....

Originally posted by arppa
Pitääkö noissa kummassakin paikassa maksaa etukäteen vai lähettääkö postiennakolla?

Itse maksoin Mediacheckpointista tilaamani vehkeen "pay on delivery"-metodilla eli DHL:n kuriirille käteisellä pakettia kuitatessa. En voi kuin suositella.:thumbs:

Mahtaisiko löytyä englannikielisiä sivuja ko.kaupoilta, kun tuo saksankieleni on jäänyt Korkkari-tasolle.
Gott im himmel, teufel jne...

edit: carstereo... olikin englanniks Mites muut?

Originally posted by RedNeck
Mahtaisiko löytyä englannikielisiä sivuja ko.kaupoilta, kun tuo saksankieleni on jäänyt Korkkari-tasolle.
Gott im himmel, teufel jne...
edit: carstereo... olikin englanniks Mites muut?

Löytyyhän tuolta mediacheckpointin etusivun oikeasta ylänurkasta kielen valinta. Sieltä saat ainakin valikot yms. englanninkielisiksi.

Originally posted by fisu
tollanen kotiteatteri olis aika halpa sonyn 230 egee. missä hinnoissa ne postitkulut liikkuu?1

Muistaakseni alle 15 kg paketti kotiin kannettuna kustantaa n.40 erkkiä tuotteen hinnan päälle.

Carstereocomponents ja Mediacheckpoint ovat suhteellisen halpoja, mutta kannattaa kuitenkin käydä www.idealo.de ja katsoa, että mistä sen tuotteen saa Saksasta kaikkein halvimmalla. Kaikki idealo.de löytyvät liikkeet eivät kuitenkaan toimita Suomeen, joten se pitää aina erikseen liikkeestä tsekata.

Soitin Sony Finlandille ja kyselin takuusta.
Vastaus:

Saksasta (eli EUsta) ostetussa tuotteessa on EUn laajuinen takuu,ainakin Sonylla. Eli takuu pelaa Suomessa kuin normaalisti Suomesta ostetussa tuotteessa, kunhan on vain osto- ja/tai takuutodistus tallella.

:thumbs:

Hip hei! nyt kaikki velliperseet tilailemaan rennoin ottein romua Saksasta!

www.carstereocomponents.com

Todella luotettava ainakin minun mielestäni. Olen tilannut kaksi kertaa sieltä. Toisessa lähetyksessä vaan kesti aika kauan, kun niiden koneissa oli jotain häikkää, servu kaatusi tms. ja tilaukset katosi.
Soitin vaan sinne, ja ne yhdisti pomolle ja juteltiin siinä hetken aikaa ja seuraavalla viikolla oli paketit koti-ovella. Todella mukavaa ja asiantuntevaa palvelua.
Postikulut oli jotain hieman yli 20 euroa per paketti.
:5:

Originally posted by lepex
Soitin Sony Finlandille ja kyselin takuusta.
Vastaus:
Saksasta (eli EUsta) ostetussa tuotteessa on EUn laajuinen takuu,ainakin Sonylla. Eli takuu pelaa Suomessa kuin normaalisti Suomesta ostetussa tuotteessa, kunhan on vain osto- ja/tai takuutodistus tallella.

.. Ja mie soitin Canonille, ja sieltä sanottiin aivan sama juttu paitsi että käsitin että takuu pelaa myös euroopan sisältä ostetuissa tuotteissa samalla tavalla (eli ruotsi jne). Kysyin erityisesti Saksasta ostetuista tuotteista, ja neiti langan päässä sanoi että ei mitään ongelmia takuiden kanssa.

Aasiasta ja muualta ostetut tuotteet tulee kuulemma lähettää siihen kauppaan mistä ne on ostettukin, eli esim. kameran ostaminen japanista ei välttämättä olekkaan niin fiksu juttu, vaikka hinnat ovatkin ~kolmasosan halvemmat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom