Sukulaku
Banned
- Ikä
- 37
Hei, Tilauksenne 12832538 on nyt lähetetty. Kiitos tilauksestanne! T. VPD Pelikauppa vpd@vpd.fi :haart:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei, Tilauksenne 12832538 on nyt lähetetty. Kiitos tilauksestanne! T. VPD Pelikauppa vpd@vpd.fi :haart:
Ahvenanmaa. Toki viimeksi tuli peli Ahvenanmaalta päivässä.Onko suomitoimitus vai ahvenanmaan toimitus?
Mulla kun on tilaus nyt myös VPD:ssä, mutta ei ole vielä lähetetty... Suomitoimitus kyseessä mulla, eli ei periaatteessa vielä mitään hätää, kunhan huomenna lähtisi tulemaan niin pitäisi olla perjantaina perillä...
Sama, affenanmaalta oli lähtenyt hetki sitten.Jaahas, oli lähtenyt Skyrim verkkokaupasta liikkeelle.
Tänhän voi saada perjantaiksi, jos posti ei kättele.
Sama, affenanmaalta oli lähtenyt hetki sitten.
Hahmot mitä aion koittaa jos vaan pystyy tämmösiä tekemään: Spartalainen keihäs-kilpi-taistelija, pakollinen battlemage, assassin, berserker 2x kirves ja necromancer/summoner. En siis ole seurannut mitä tähän on keksitty, joten perjantaita innolla odotellen. Verkkokauppa jo pistänyt pelin postiin
Mites muut pakkislaiset? Joko tiedossa minkälaisella hahmolla meinaatte aloittaa?
Hahmot mitä aion koittaa jos vaan pystyy tämmösiä tekemään: Spartalainen keihäs-kilpi-taistelija, pakollinen battlemage, assassin, berserker 2x kirves ja necromancer/summoner. En siis ole seurannut mitä tähän on keksitty, joten perjantaita innolla odotellen. Verkkokauppa jo pistänyt pelin postiin
Mites muut pakkislaiset? Joko tiedossa minkälaisella hahmolla meinaatte aloittaa?
Täs pelis ei oo keihästä :(
Mä aion tehdä luihun velhon, vissiin ruumiin rakennetta saa nyt myös tuunata joten teen siitä aika ruipelon :D Taipumuksia necromancer-touhuihin ;)
Ei tiedä kyllä yhtään minkämoisen tekis. Hahmonluontiin tulee varmaan kulutettua ihan kiitettävästi aikaaItsellä on ollut steamista esiladattuna jo aika kauan..24h vielä Vaikea kyllä päättää mikä ois kiva eka hahmo. Joko ihan perus maagi tai stealth tyylinen assassin/thief..tai noiden hybridi. Toisaalta tuo block tree vaikuttaa kanssa hienolta, joten sword & board-tyyli huokuttelee myös.