Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos haluaa pelin varmasti ilmestymispäivänä, niin se kannattaa ostaa Steamin nettikaupasta. Hintaa tosin näyttää olevan 49.90€ mutta pelin voi ladata silloin samantien. Niin ja tämähän ei siis auta konsolipelaajia.

Edit: Tulee muuten melko varmasti vietettyä parisataa tuntia tämänkin ääressä jos on lähellekkään Oblivionin tasoa. VUODEN ODOTETUIN! :hyper:

oon konsolipelaaja. Mä en ihan periaatteesta ala PC:llä pelaamaan, saa olla rautaa päivittämässä jatkuvasti ja tapella steamien ja originien kanssa, no thanks. Pelit näyttää ihan riittävän hyvältä ja toimii ihan riittävän hyvin konsolillakin.

Ja vaikka sä saisit sen steamista heti ladattua niin et sä pääse pelaan sitä ennen kuin steamista tippuu se lukitus pois. Eli aika pitkälti samoihin aikoihin konsolipelaajan kanssa pääsee aloittelemaan mikäli se posti vaan on kulkenut tai pelaaja jaksaa itse raahautua kauppaan :)

Miksi PC:llä pitäisi päivitellä rautaa yhtään sen useammin kuin konsoleita? Vai onko tietokoneella aina pakko pelata niillä maksimiasetuksilla? Tuskin jos konsoleilla on valmis pelaamaan. Steamin kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa, kaikin puolin loistava ohjelma.

Miksi PC:llä pitäisi päivitellä rautaa yhtään sen useammin kuin konsoleita? Vai onko tietokoneella aina pakko pelata niillä maksimiasetuksilla? Tuskin jos konsoleilla on valmis pelaamaan. Steamin kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa, kaikin puolin loistava ohjelma.

Näinpä.
Ennenkin on tullut mainittua, että itseltä löytyy molemmat "tehokonsolit" ja ok PC. Tosiasia on se, että konsolien rauta alkaa olla sen verran vanhaa, että PC-versiot näyttävät jo low asetuksilla samalta kuin konsoliversiot.
Skyrimin ja vastaavien kohdalla voi PC version perustella yhdellä sanalla. Modit.

Näinpä.
Ennenkin on tullut mainittua, että itseltä löytyy molemmat "tehokonsolit" ja ok PC. Tosiasia on se, että konsolien rauta alkaa olla sen verran vanhaa, että PC-versiot näyttävät jo low asetuksilla samalta kuin konsoliversiot.
Skyrimin ja vastaavien kohdalla voi PC version perustella yhdellä sanalla. Modit.

Ja paskallakin pc:llä skyrimin kaltaisessa pelissä latausajat ovat "hieman" lyhyemmät. Vituttaa ylipaljon kun jokapaikkaan mennessä lataillaan puoli minuuttia.
Toisaalta vituttaa sekin kun pitää kuulokkeet päässä kököttää koneen ääressä jos nainen nukkuu, kun vois pelata olkkarissa hyvistä äänentoistoseteistä kuunnellen. Valintojen maailma.

Ja paskallakin pc:llä skyrimin kaltaisessa pelissä latausajat ovat "hieman" lyhyemmät. Vituttaa ylipaljon kun jokapaikkaan mennessä lataillaan puoli minuuttia.
Toisaalta vituttaa sekin kun pitää kuulokkeet päässä kököttää koneen ääressä jos nainen nukkuu, kun vois pelata olkkarissa hyvistä äänentoistoseteistä kuunnellen. Valintojen maailma.

Mä pelaan itseasiassa aina kuulokkeiden kanssa, niin konsoleilla kuin PC:llä. Jotenkin tulee pelien äänimaailma esille paremmin hyvien kuulokkeiden kanssa.

Toisaalta voihan sen koneen kytkeä telkkariin kiinni ja pelata sohvalta..
Tosiaan itekkin aina kuulokkeet päässä pelailen, pääsee jotenkin paljon paremmin fiilikseen kiinni.

Niin noh, on kyllä totta että hyvillä kuulokkeilla äänet kuuluu erinomaisen hyvin. Pitäis vaan löytää sellaiset jotka ei paina korvia pitkienkään sessioiden jälkeen.

MTM1977: :kuola:

Joo ei mullakaan mitään ongelmia ole ikinä ollut Steamin kanssa. Lisäksi nämä first person pelit vain mielestäni tarvitsevat sen hiiri/näppis yhdistelmän jotta pelistä saa kaiken irti. Kaiken saa otettua nopeammin, tähdättyä tarkemmin, bindattua loitsut yms. Konsoleilla samaan asiaan menee IKUISUUS. Vaikka omistankin ps3 niin pelaan sillä lähinnä seurapelejä(Nhl jne). Jokainen tyylillään. :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No hyviä pointteja kyllä.

ite oon sit taas sellanen et ei mua haittaa lainkaan pelata konsolilla. Mun silmään se peli näyttää konsolilla silti ihan hyvältä vaikka siinä onkin vanhaa rautaa alla, joten se riittää mulle ihan hyvin. En o oikeastaan koskaan hirveesti digannu pelata tietokoneella, muuta kuin Baldur's Gatet ja Morrowindia :)

Ja kyllähän sitä näyttistä sun muuta saa olla ostamassa aika usein uutta koneeseen että pyörii ne uudemmat pelit. Kun taas ne samat pelit tulee konsolille ja okei ei ne näytä niin hienolta kuin tietokoneella mutta on ne silti ihan vaikuttavia :) Mut joo niinku Hobittech sanoi, kukin tavallaan :) En siis halua alottaa mitään konsolisotaa vs pc juttua tästä, nämähän on aika pitkälti mielipidekysymyksia :)

Ja juu, pelailen kans kuulokkeiden kanssa, niissä tulee tosi hyvin se äänimaailma esille kun muut ulkopuoliset äänet eristyy pois.

Niin ja nyt tuli mieleen että mahtaako Skyrim ehtiä kellekään ajoissa, nimittäin peli meni vasta kultaan 3.11, joten niillä oli 8 päivää painaa oikeat pelilevyt, lähettää ne maahantuojille jotka lähettävät ne kauppoihin/jälleenmyyjille joista osa laittaa pelin postiin asiakkaille. Not going to happen..

Itse ajattelin ladata Skyrimin suoraan Xbox marketplacesta, niin saa ainakin ajoissa. Pelasin ensimmäistä kertaa Oblivionia ja Shivering Isles n. 1kk sitten ja jäin heti koukkuun, onneksi alle viikko enää jäljellä!

Itse ajattelin ladata Skyrimin suoraan Xbox marketplacesta, niin saa ainakin ajoissa. Pelasin ensimmäistä kertaa Oblivionia ja Shivering Isles n. 1kk sitten ja jäin heti koukkuun, onneksi alle viikko enää jäljellä!

Onko jossain lukenut, että tulee heti julkaisussa ladattavaksi marketplacelle?
En nimittäin muista, että mikään peli olisi tullut heti julkaisussa Games on Demand systeemiin vaan tulevat yleensä jopa usean kuukauden viiveellä (jos edes tulevat)...

Onko jossain lukenut, että tulee heti julkaisussa ladattavaksi marketplacelle?
En nimittäin muista, että mikään peli olisi tullut heti julkaisussa Games on Demand systeemiin vaan tulevat yleensä jopa usean kuukauden viiveellä (jos edes tulevat)...

Ok, hyvä tietää. Oletin vaan, että ne tulis sinne saman tien. Pitää ennakkotilata jostain muualta. Onko hyviä ehdotuksia mistä saa vielä?

Ok, hyvä tietää. Oletin vaan, että ne tulis sinne saman tien. Pitää ennakkotilata jostain muualta. Onko hyviä ehdotuksia mistä saa vielä?

Saahan sen ennakkotilata mistä vain, eri asia tuleeko se sitten julkaisupäiväksi kotiin. Itse tilasin verkkiksen suoratoimituksella.

En oo ikinä pelisarjaa pelannut, mutta tuli videoita kateltua ja vaikuttaa todella lupaavalta- menee tilaukseen mw3 sijasta :)
Miten on muuten, ainakin videoitten perusteella ei voi käyttää kilpeä,loitsuja ja asetta samaan aikaan?Ja kun verkkokaupasta tilaan ahvenanmaalta, tuleeko postilaatikkoon vai pitääkö hakea postista?

En oo ikinä pelisarjaa pelannut, mutta tuli videoita kateltua ja vaikuttaa todella lupaavalta- menee tilaukseen mw3 sijasta :)
Miten on muuten, ainakin videoitten perusteella ei voi käyttää kilpeä,loitsuja ja asetta samaan aikaan?Ja kun verkkokaupasta tilaan ahvenanmaalta, tuleeko postilaatikkoon vai pitääkö hakea postista?
Tähän mennessä on kyllä ihan omasta luukusta kolahtanut nuo verkkokaupan Affenanmaa-toimitukset

Perjantaina kahdeksalta anttilaan jonoon? Näin itse ainakin meinasin, ei tarvi huolehtia jos postimies ei tuokkaan sitä :D

Kohta voi kaiholla muistella Oblivionin mahtavaa ääninäyttelyä ja NPCiden syvällisiä keskusteluja. 5 päivää!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom