Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu
Kiitos. Miespuolinen poistukoon. En tiedä, voiko modaamattomassa käskeä followeria: "Give me some sugar" tai vastaavaa, mutta olen jo hyväksikäyttänyt naispuolista riisumalla sen alastomaksi ja käskemällä makaamaan maassa (jalat levällään) ja ottanut sitten lähikuvia (screenshotteja) sen pillusta. Sitä voi myös käskeä tekemään "campin" ja sitten kodassa on kiva nuotion ääressä molempien ollessa alasti pyytää "sokeria", jolloin follower painautuu pelihahmoa vasten suutelemahan :D

Pelikone vaan on huollossa, niin joutuu odottelemaan :jahas: No pitänee tässä syödä ja lähteä nörttimäisesti sleeppimään. Oikeastaan hyvä vaan, että nyt onnistuu suht ajoissa nukkumaan meneminen...

edit. niin joo... kotiutin jo miespuolisen followerin rahat ym. mutta kai se sit ymmärtää, että hyvään tarkoitukseen ne menevät...

XD

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiitos. Miespuolinen poistukoon. En tiedä, voiko modaamattomassa käskeä followeria: "Give me some sugar" tai vastaavaa, mutta olen jo hyväksikäyttänyt naispuolista riisumalla sen alastomaksi ja käskemällä makaamaan maassa (jalat levällään) ja ottanut sitten lähikuvia (screenshotteja) sen pillusta. Sitä voi myös käskeä tekemään "campin" ja sitten kodassa on kiva nuotion ääressä molempien ollessa alasti pyytää "sokeria", jolloin follower painautuu pelihahmoa vasten suutelemahan :D
Kaikesta päätellen otat kyllä ilon irti Skyrimistä paljon paremmin kuin meikäläinen.:D

Mitä kaikkia modeja muuten ihmisillä on?

^Itselläni on niin monen monta modia, että ei jaksa ruveta luettelemaan. Kannattaa kuitenkin käydä esim. skyrim nexuksessa ja ladata ne, mitkä tuntuu omasta mielestä hyviltä.

Sitten jo vuosi takana Skyrimiä! :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eteneminen sujuisi ehkä vähän reippaammin, jos en vähän väliä zuumailisi luomani hotin wood elfin pillua (hyviä screenshotteja).

Tuskin maltan odottaa naispuolisia Followereja, joita pääsen riisumaan.

Ja vittu miten kaunis pillu, kun muutenkin on asetukset tapissa.

olen jo hyväksikäyttänyt naispuolista riisumalla sen alastomaksi ja käskemällä makaamaan maassa (jalat levällään) ja ottanut sitten lähikuvia (screenshotteja) sen pillusta.

Pitäisiköhän sun välillä laittaa tietokone kiinni ja käydä ulkona?

Nyt onnistuu jopa tuo jousella ampuminen, kiitos vinkistä. Hieman helpompaa oli luolaston putsaaminen tuon jälkeen. Vaikka olenkin pelannut vasta muutaman päivän verran, niin peli alkaa tympiä. En oikein tiedä mihin mennä ja juoksentelu ympäriinsä on todella turhauttavaa. Vaikka pyörinkin vielä suht lähellä sitä aloitusaluetta, niin vastaan tulee todella kovia vihuja, jotka one-shottaa mut täysin. Niistä ei käy ilmi mitenkään miten kovia ne on. Pari kyssäriä olis kuitenkin vielä.

Mitä kannattaa pitää/ottaa inventoryyn, kun minulla se täyttyy ihan heti enkä jaksaisi jatkuvasti juosta myymään niitä pois.
Onko noita modeja mahdollista laittaa PS3:lle..?

Mitä kannattaa pitää/ottaa inventoryyn, kun minulla se täyttyy ihan heti enkä jaksaisi jatkuvasti juosta myymään niitä pois.
Kannattaa ottaa:
a. tavaroita, joita oikeasti tarvitsee
b. tavaroita, joissa on hyvä paino/hinta suhde. Eli ei kannata raahata jotain 10 yksikköä painavaa tavaraa, josta saa 5 rahaa, mutta kannattaa raahata 1 painavaa tavaraa, josta saa 10 rahaa.

Ei, modeja saa ainoastaan PC versioon.

Aika alkuvaiheessa sain muistaakseni itse ainakin majapaikan johon pystyin viemään noita tavaroita säilöön. Tai sitten voit ostaa talon, jos löytyy 5tonnia rahnua. Tollanen paikka olisi hyvä olla, jos löytyy paljon tavaraa joita haluaa säästää. Esim. erilaisia ase/vaate yhdistelmiä joita voi vaihdella tehtävästä riippuen.

Pitäisiköhän sun välillä laittaa tietokone kiinni ja käydä ulkona?

Pelikone vaan on huollossa, niin joutuu odottelemaan

Ikkunoista näkyy tarpeeksi - siis Windowsista. Ja oon muutenkin jo aika pihalla.

Kesälläkin olin ulkona lähinnä siirtymien verran. Mut Pakkiksella ei tuu hirveesti aikaa vietettyä (parin minuutin vierailuja muutaman kerran päivässä)... jotain hyvää sentään :)

Ja mitä billuaiheeseen tulee: kaikki ovat loppujen lopuksi onnellisempia, jos jätän oikeat naiset rauhaan :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Nyt vasta tätä pääsin pelaamaan ja täytyy sanoa että on hieno fiilis olla jossain vuorella lumipyryssä tai auringonlaskua kattelemassa hienon musiikin ollessa taustalla.. tämä oli helvetin hienoa jo aikoinaan oblivionissa. Ah, eskapismia parhaimmillaan..

Nyt vasta tätä pääsin pelaamaan ja täytyy sanoa että on hieno fiilis olla jossain vuorella lumipyryssä tai auringonlaskua kattelemassa hienon musiikin ollessa taustalla.. tämä oli helvetin hienoa jo aikoinaan oblivionissa. Ah, eskapismia parhaimmillaan..

Se on parhautta kun kiipee johonkin korkealle vuorelle ja tuntuu, että vois loputtomiin toljottaa vaan maisemia.

Mää laskettelin kerran hevosella alas vuorenrinnettä, mutta ei se kyllä ihan yhtä hyvin kulkenut kuin stiga. Ihan hauskaa se oli niin kauan kunnes piti loadata.

Rattikelkan tai pulkan lisääminen peliin olisi varsin asiallista. Olisi aivan mahtavaa laskettaa vuorenrinnettä alas.:D
Ei hitto että mä putosin :D

Aloitin uudestaan alusta imperialilla ja jos takois jouskarin ja one handed skilzzit tappiin. Sit välillä mättäis toisella kädellä vähän vihua kabanossiksi liekeillä ja jos oikein pahasti palaa, niin perään hiukan siperiaa frost breathilla. Sit toki joka välissä kun tulee jotain nelijalkaista taapertajaa pyörimään, oli sitten naapurin vuohi tai sabre kisuliini, niin FUS RO DAH MOTHERFUCKER!

Oon silti toivonut tähän semmoista shouttia kuin WORD! Sillä kaikki vastaantulijat, ihan sama vaikka olis pahis-lohis tai hirvee lössi jollain vampilla tempulla suututettuja imperialisteja, niin kaikki heittäis rennosti high five ja lähtis vittuun räpin soidessa taustalla.

Oon silti toivonut tähän semmoista shouttia kuin WORD! Sillä kaikki vastaantulijat, ihan sama vaikka olis pahis-lohis tai hirvee lössi jollain vampilla tempulla suututettuja imperialisteja, niin kaikki heittäis rennosti high five ja lähtis vittuun räpin soidessa taustalla.

:D ei muuta kun ideaa levittämään, eipä siinä kauaa mene kun joku modivelho semmoisen tekaisee.

Tulipas just ostettua toi Heartfire, kun en aiemmin älynnyt, että se oli jo tullut PC:lle. Pitää vissiin tehdä taas uus hahmo. Luulen, että sorrun taas mun lemppariin eli näin:
1. Female breton vampyyri; ylimääräistä magic ressiä, illusion+sneak bonukset ja tärkein eli necromage vampyyrinä.
2. Tärkeimmät skillit sneak, illusion, enchanting, alchemy, smithing, restoration(necromage), 1-h+archery, light armor.
3. Varustus: Ancient DB armor, magic res+fort illusion amuletti+sormus, 1 dragonbone dagger ja dragonbone bow. Dragonbone aseet on vähän turhaa, mutta kokeillaan nyt niitäkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom