Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Kertokaas Elder Scrolls veteraanit, että saako Oblivionista mitään irti Skyrimin jälkeen? Pleikkarilla tulee pelattua ja edessä on toivottavasti vielä ainakin toi Dawnguard, mutta tulee vielä aika jolloin sekin on pelattu ja vieroitus oireet on vaarassa iskeä.

Tottakai saa, tosin PC:llä huomattavasti konsoliversioita enemmän koska ladattavaa lisämateriaalia (modeja) on aivan tolkuton määrä tietokoneelle :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Seuraajana oli Dawn. Steamin workshopista ladattu. Mutta nyt se tiedosto on hävinnyt workshopista? Kaikki sanoo että mulla on seuraaja, mutkun ei ole. Siellä se hempukka istuu Whiterunissa. Pari päivää sitten joutui tappeluun aavehevoseni kanssa ja tappoi sen. Naiset. Eikä edes tiskannut.

Muilla downguardissa ongelmia mikäli haluaa vamppyyri ruhtinaaksi ryhtyä? itsellä heti formin saatuani koko pirun linna hyökkää kimppuun.

Yks bugi tuntuu myös olevan tuo pakkomielle aloittaa kokoajan uusi hahmo. :face:

Parin kuukauden tauon jälkeen tuli pelailtua taas vähän skyrimia. On kyllä sellainen peli jota tarvii hetki miettiä, kun aloittaa pelin tauon jälkeen(mitä on kesken, missä on mitäkin jne.)
No kait sitä taas pääsee vauhtiin kun pelailee.
Kuinka nopeesti porukka muuten on hilannut noita leveleitä ylös. Kun tuntuu, että täällä tyypeillä on heti joku 30level vaikka on just aloittanut? Itellä nyt 36level ja oon kyllä todella kauan pelannut. Tosin itellä mennyt aika lahjakkaasti aikaa tavaroiden järjestelyyn yms.

Itellä meni ainakin aiemmalla hahmolla yli 200h ennen ku oli joku 48lvl, mutta tuli kyllä aika paljon turhaankin seikkailtua siellä :D Nyt uudella hahmolla 40h ja 28lvl.

Voiko Skyrimin pelata läpi "rauhantahtoisella" hahmolla? :D Siis jos pelaan nudella naishahmolla, jonka erikoistutan varkaaksi, sniikkaajaksi, lockpikkaajaksi, alkemistiksi ja noitujaksi - ja tietenkin lepsoksi faunan ja flooooran cockkaajaksi? Tarviiko olla akkressiivine? Voiko ainakin fyysiset rysyt välttää nopehilla jaloilla ja "vähäeleisyydellä"? Voiko tammmrielissa elää jossain tylsässä ammatissa, jota sit ryydittää metsästäjä-keräilymeiningillä (elukoita laitetaan pataan, jotta niitä saisi pataan... vain siksi voisi jousimistakin reenata) - niinku silleen, että silti mennään jotennii etiäppäin? Jos päätehtävät on kiukkusii, niin löytyykö paljonkin rauhantahoisia sivaritehtäviä?

Voiko tuholoitsuja uplevelöidä ilman muiden kiusimista (no tuskin)? Mut sit jos niinku hallluis miljöönääriksi ja myymällä itseään tai tavaraansa vois palkata turvanaiset (jotka myös tietenkin nudistoivat) hätyyttelemään vihulaisia loitommalle kun ite parantelis sivusta... Niin, kai siinä tais olla puhetaito -taitohin. Ois niinku matheriaalista ja henkihistä vaikutusvaltaa. Vois niinku tutkimusretkelöijjä rettelöinnin sijaan ja kaupata aarrettaan. Ja tehä hanttihommia. :kuola:

Oon vaan pikaseen guuglettanut pelistä. Onko kukahan testannu 3deellä?

Aika äkkiä käy noin kyllä tylsäksi. Destructionia ei ilmeisesti saa kehitettyä enää (kun ei voi omia loitsuja tehdä) muutenkuin osumalla muihin. Jos niin eettistä on että et muita hahmoja halua kiusata niillä mutta eläimiä metsästät niin ammu vaikka sitten sitä peuraa tai kania tulipallolla. Pääjuonta on kyllä aika heikko pelata ilman mitään väkivaltaa, etenkin kun lohikäärmeet alkavat riehumaan. Voihan tommosen mercenaryn itelleen palkata mutta nekin kuolee hyvinkin helposti pois. Thieves guildissa varmaan parhaat mahdollisuudet selvitä ilman rähinöitä. Rauhallisia sivutehtäviä sitten löytyy semmosia missä pitää varastella tavaroita, toimittaa joitain kirjeitä ynnä muuta.

Jos haluat tolleen rauhassa ropettaa ilman tappamista niin suosittelen siihen Morrowindia. Siinä enemmän factioneita joissa pystyy paremmin toimimaan rauhallisesti (Imperial Cult, Tribunal Temple, Twin Lamps etc.) Muutenkin parempi peli kuin Skyrim.

Tänks. Se ois vaan yksi jakautuneista "persoonistani". Uusi peli kyllästymisen jälkeen sitten eri tavalla. Ens viikolla tulee toppimoderni kannettava kolmedeellä, niin ei viittis Morrowindiin tyytyä - jonnii verran oon sitä kyllä pelannu. Skyrimikin tullee ihan rahalla.

Ja vois kai sitä defensiivisesti laittaa tulipalloja ja myrkkyä niskaan. Mut naiset ei tee aloitteita... eheHE!!!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tänks. Se ois vaan yksi jakautuneista "persoonistani". Uusi peli kyllästymisen jälkeen sitten eri tavalla. Ens viikolla tulee toppimoderni kannettava kolmedeellä, niin ei viittis Morrowindiin tyytyä - jonnii verran oon sitä kyllä pelannu. Skyrimikin tullee ihan rahalla.

Ja vois kai sitä defensiivisesti laittaa tulipalloja ja myrkkyä niskaan. Mut naiset ei tee aloitteita... eheHE!!!

Latailet uusimmat grafiikkamodit niin tulee kyllä todella komeeks se Morrowindkin.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Tulipa ostettua boxille skyrimi.. ainaki tuntu hankalalta pelata.

Missä vaiheessa valitaan että minkä haluaa tehdä vai päätetäänkö se sillain että laitetaan nuo kehityspointsit siihen kohtaan minkälaisen haluaa tehdä

Tulipa ostettua boxille skyrimi.. ainaki tuntu hankalalta pelata.

Missä vaiheessa valitaan että minkä haluaa tehdä vai päätetäänkö se sillain että laitetaan nuo kehityspointsit siihen kohtaan minkälaisen haluaa tehdä

Jos haluat tehdä esim. heebon joka käyttää heavy armoria, kilpeä ja ykskätistä asetta, niin tunget ne perkit kyseisiin "puihin", ainakin alkutaipaleella.

Ja tietysti ostat 1000 iron ingottia ja 1000 leather stripsiä, niin saat smithinkiin vähän vauhtia :rolleyes: :D

Kannattaako aluksi vähä levelata ukkoa ennenku tekee questeja? vai tehdä vain questit poies

E: Ja oon lvl 5 nyt, mitää hyvää paikkaa levelaukselle?

Kannattaako aluksi vähä levelata ukkoa ennenku tekee questeja? vai tehdä vain questit poies

E: Ja oon lvl 5 nyt, mitää hyvää paikkaa levelaukselle?

Samalla saat leveleitä ylös, kun teet tehtäviä, jos sitä tarkoitit? Kyllä sä sitten huomaat, kun jossain tehtävissä tulee raja vastaan:)

Itellä on vielä "ensimmäinen kierros" pelistä menossa. Se on mennyt vähän päämäärättömästi seikkaillessa ja tehtäviä tehtäessä ja keräillessä kaikenlaista shaibaa.
Tokalla kertaa mietin kyllä tarkemmin minkälaisen teen ukosta ja minkätyyppisesti pelailen. Tää on kyllä törkeen siisti peli siinä mielessä, että vaihtoehtoja löytyy runsaasti. Varmasti kuuluu niihin peleihin, jotka kaivetaan kaapista joskus uudestaankin.

Eikun meinasin sitä että kannattaisiko kehittää hahmoa jossain että pärjäisi paremmin tehtävissä? Itse en oikein tahdo löytää tehtäviä.

Eikun meinasin sitä että kannattaisiko kehittää hahmoa jossain että pärjäisi paremmin tehtävissä? Itse en oikein tahdo löytää tehtäviä.

Ite oon kehittänyt ukkoa pääasiassa tehtävissä tai muuten taistellessa ympäriinsä. On noita paikkoja joissa voi harjoitella juttuja mutta ne maksaa, ite nostin jousiammuntaa ylöspäin tollasella maksullisella harjoituksella mutta ei juuri muuten ole tullut käytettyä. Joku voi kertoa jos tietää muita ilmaisia tapoja kehittää ukkelia, kuin että tekee sitä mitä haluaa kehittää? Kyllä noita tehtäviä löytyy, kun koluaa vaan paikkoja. Niitä tulee välillä yllättääkin vauhtia. Puhut ihmisille ja etsit uusia paikkoja niin pitäisi tehtävän tynkää löytyä.

Asensin yötämyöten nelisenkymmentä modia ja jonkin verran olen ehtinyt pelailemaankin. Eteneminen sujuisi ehkä vähän reippaammin, jos en vähän väliä zuumailisi luomani hotin wood elfin pillua (hyviä screenshotteja). Bongasin hirven, laitoin pakkasenpuremamyrkkyä nuoleen ja laukesin. Vähän aikaa se ihmetteli, kunnes delasi... siis yhdestä nuolesta. Vittu kun on kivvaa. Mihin tässä vielä päädymmekään.

Asensin yötämyöten nelisenkymmentä modia ja jonkin verran olen ehtinyt pelailemaankin. Eteneminen sujuisi ehkä vähän reippaammin, jos en vähän väliä zuumailisi luomani hotin wood elfin pillua (hyviä screenshotteja). Bongasin hirven, laitoin pakkasenpuremamyrkkyä nuoleen ja laukesin. Vähän aikaa se ihmetteli, kunnes delasi... siis yhdestä nuolesta. Vittu kun on kivvaa. Mihin tässä vielä päädymmekään.

Kai sulla on vaikeusasteena master?

Muuten skyrim on ihan liian helppo :D.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom