- Ikä
- 47
protsku sanoi:Omalla kohdalla menee hyvän tuurin piikkiin, ettei ole tullut vahingonlaukausta naisen raskaaksi saattamisen muodossa. Jos on tarpeeksi promilleja niin ei tiedä onko ehkäisyväline oikein vai väärinpäin.
Minusta naisella pitäisi olla samanvertainen vastuu lapsen elatuksesta. Lisäksi, jos mies saattaa raskaaksi ns. yhden illan hoidon, naisella tulisi olla kokonaan vastuu. Mä nimittäin olen sitä mieltä, että vaikka pääsisin panemaan Ms Universumin ja kaikki sen perintöprinsessat, ei se ole rahassa miljoonan markan arvoinen.
Kuuluuko sinun tuttavapiiriin kavereita, jotka ovat pilanneet elämänsä velkaantumalla maksamatta jääneisiin elatusapuihin? Miten katkeria heistä on tullut? Mä veikkaan että aika katkeraksi vetää jos yhden illan hauskanpidosta pitää maksaa 18 vuotta törkeän suuria summia jollekin tuntemattomalle.
Siis minkä logiikan mukaan yhden illan hoidossa vastuu kuuluu kokonaan naiselle? Aikuinen mies (ja nainen) vastaa itse teoistaan ja tekemättä jättämisisistään vaikka promilleja olisi 6,7 veressä. Aika hölmö syy livetä vastuusta sillä, ettei osaa kännissä käyttää kortsuja..