Elämäntapamuutos meni metsään? Apua kaivataan

Joo, turkkilainen + proteiini on tällä hetkellä ainoa "makea herkku" ruokalistallani - mutta hyvä sellainen onkin!

Pieni väliaikapäivitys:

Sivuprofiili peilissä näyttää muutosta, alavatsan ryllykkä on selkeästi pienentynyt ja vatsa näyttää litteältä :dance:

Lisäksi hiilareiden selkeä vähentäminen ja rasvan lisääminen vaikutti ruokailurytmiin niin että siirryin syömään 4krt päivässä: aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. Nälkä pysyy hyvin poissa ja olo on energinen. Vielä pitää viikon verran odottaa että pääsen liikkumaan hikeen asti.

So far so good :D

No niin, pieni päivitys lienee taas paikallaan.

Liikuntaa olen varovaisesti päässyt aloittelemaan, tosin käsi ei vielä kestä salilla käyntiä mutta olen tehnyt kotona jumppaa sekä Zuzanan bodyrock-treenejä niiltä osin kuin se "yksikätisenä" onnistuu. Kuten aavistelin, paino lähti heti nousuun liikkumisen tultua taas mukaan, mutta eiköhän se siitä taas tasaannu.

Ruokavaliossa olen tehnyt pieniä muutoksia, jälleen... Nyt ihan kokeilumielessä jätän maitotuotteet vähäksi aikaa pois ja siirryn syömisessä piirun verran enemmän paleo-tyyppiseen ruokailuun. Tämä hiilihydraattien alhaalla pitäminen tuntuu sopivan minulle niin paljon paremmin, iho on paljon parempi, vatsa toimii ja energiaa riittää.

Sitä täytyy näköjään kokeilla eri vaihtoehtoja että löytyy sen itselle parhaiten sopiva. Perusajatus on kuitenkin koko ajan sama: riittävästi proteiinia, runsaasti kasviksia ja hyviä rasvoja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom