Elämän pikku totuuksia

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Punahilkka oli matkalla isoäidin mökille, kun se huomasi ison pahan suden pusikossa tien vieressä.
-"Hei, susi!"
Susi järkyttyi ja luikki tiehensä.
Punahilkka hyppeli iloisesti jälleen mökkiä kohti, kun se taas huomasi suden.
-"Hei, susi! Seuraatko sinä höpsö minua?"
Susi taas järkyttyi ja luikki tiehensä. No, Punahilkka jatkoi jälleen matkaansa ja hetken kuluttua näki taas suden tien viereisessä pusikossa.
-"Hei, su-"
-"No on se nyt perkele ettei saa rauhassa edes paskoa!" sanoi susi tuskastuneena.

maxmussel sanoi:
Punahilkka oli matkalla isoäidin mökille, kun se huomasi ison pahan suden pusikossa tien vieressä.
-"Hei, susi!"
Susi taas järkyttyi ja luikki tiehensä. No, Punahilkka jatkoi jälleen matkaansa ja hetken kuluttua näki taas suden tien viereisessä pusikossa.
-"Hei, su-"
-"No on se nyt perkele ettei saa rauhassa edes paskoa!" sanoi susi tuskastuneena.
:lol2:

Little Red Riding Hood had heard that the Big Bad Wolf was going to ambush her on the way to granny's cabin, so she took a pistol with her, hiding it in the basket. After a while of travelling the trail to the cabin, the wolf indeed jumped out of the bushes. Little Red took out the pistol and pointed it at the startled wolf.
-"Hey! This is not the way it's in the book!" the wolf protested.
Little Red pulled down her panties and said: "I don't care, now eat me like it says in the book or I'll shoot your ass dead!"

When life gives you lemons, make grape juice. Then sit back and watch the world try to figure out how you did it.

Jos koira haukkuu etuovella ja vaimo hakkaa takaovea, kumpi kannattaa laskea sisälle?
- Koira tietysti, se lopettaa haukkumisen päästyään sisälle.

maxmussel sanoi:
-"Hei, susi!"
-"Hei, su-"

Heh.. mä olen kuullut tästä vitsistä lyhyemmän ns. tasku-mallin.

Punahilkka loikki metsätietä pitkin ja näki suden kyykkimässä puskassa tien reunassa.
PH: "Susi, miksi sulla on noin suuret silmät?"
S: "Painu vittuun, mä oon paskalla!"

edit: savanni-vitsissä aiemmin tässä threadissa olikin näköjään sivuttu tätä vitsiä.

Kolme hiirtä meni baariin juomaan uhoviinaa. Hiirulaiset siinä sitten kilpailemaan kuka on kovin hiiri.

Kolme hiirtä meni baariin juomaan uhoviinaa. Hiirulaiset siinä sitten kilpailemaan kuka on kovin hiiri. Ensimmäinen siimahäntä otti paukun ja tokaisi:

- Olen niin hurja, että juoksen täysiä hiirenloukkuun ja kun se salpa räpsähtää alas, teen sillä 30 penkkipunnerrusta!

Toinen hiiri ei ollut moksiskaan vaan kumosi oman drinkkinsä ja uhosi:

-Minä poika se syön rotanmyrkkyä aamupalaksi. Repikää siitä!

Kolmas hiiri oli siinä hieman hymyillyt kuunnellessaan nuorempien uhoa. Se tempaisi paukkunsa naamaan ja alkoi tehdä lähtöä. Muut siinä sitten ihmettelemään, jotta että mihinkäs kaveri luulee menevänsä?

- Jaaha, pitäkää te vaan hauskaa pojat. Mä lähden nyt himaan panemaan mun kissaa

No, suomalainen bemu kuski ajeli reteesti uuella bemulla ruottin maalla ja huomas, ku ruotsalainen blondi liftas tienvieressä. Suomalainen tietysti nokkelana poikana pysäytti auton ja avas etupenkin puoleisen ikkunan sähköisesti ja rupes jututtaa blondia. No siinä kesken jutustelun suomalainen rykäs ikkunan kiinni ja ruotsalaisen kädet ja pää jäi ikkunan väliin, suomalainen nous autosta ja heitti blondin hameen korviin vetäs blondia "takaluukkuun", näin sanoen. -Näin myö suomalaiset bemari kuskit tehää teille tyhmille ruotsalais blondeille. Suomalainen kiipes takas autoon avas ikkunan jotta blondi pääsee irti, ja irti päästyään blondi nappas peruukin päästään ja tokaisi että: -Ja näin myö ruotsalaiset homot tehää teille suomalaisille bemari kuskeille.

lapsi on terve jos se leikkii, jos aikunen leikkii nii se on larppaaja! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom