Eläinten kummia herkkuruokia

hmm. Meidän koiran erikoisuus on maksalaatikko ja talous- ja vessapaperi. Aikasemmin se söi myös mustikoita metässä, mutta nyt ei ole vähään aikaan syönyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meiän koirat nyt syö mitä vaan, että ei siitä se enempää... Kissat on tarkempia, mutta on niilläkin omituisia herkkujansa. Yksi on hulluna kaikkeen vehnään, eläis varmaan pullalla, vehnäsämpylöillä ja pastalla jos saisi ite päättää (kyseisen elukan isä muuten on Italiasta, ei ihmekään kun on pojalla tollanen pastafetissi:D). Se tulee aina kyyläämään viereen, kun laittaa pastakattilan pöytään. Saman kissan siskopuoli sitten vetelee huvikseen vihanneksia, mm. kurkkua ja viinirypäleitä. Kerran se varasti multa kokonaisen maissintähkän ja hyppäs se suussa portin yli toiseen huoneeseen mässäilemään:rolleyes:. Toinen tallikissa taas on ruisleipäaddikti:D.

Meiä pari vuotta sitten kadonnu teräskissa veteli kaljaa. Aina saunan jälkeen. Jep, se kävi saunassaki maukumassa "Lisää löylyä". Ei se siel kauaa viihtyny, mut sinne se tuli jos joku meni.
Nyt toinen katti vetelee jauhelihaa, raakaa kananmumaa, mutta kun antaa kissanruokaa hyytelössä ni se kaapii samal taval ku hiekkalaatikossaan. Koittaa peittää kai huonot asiat.

Porkkanat, kurkut ja suolakurkut ovat koiran herkkua mutta mieleen on jäänyt pari vastenmielisempää tapausta. Vessan roskiksesta tonkimastaan käytetystä terveyssiteestä oli käynyt järsimässä sisustan, eli "hillot". Toisen kerran sain viime hetkellä kiinni dogin suupielessä roikkuneesta käytetystä kondomista, kakomisesta päätellen tuli varmaan mahasta asti ulos.

Meiän puudelin uusinta herkkua on rahka. Aina kun haen jääkaapilta satsin rahkaa, tää rottalainen lahtee hiipimään mun perään ja tuijottaa mua siinä vieressä :kuola: Pakkohan se on sille aina viimene lusikalline antaa kun on nii lutusen näköne :haart:

Kasvikset kuten tomaatti, kurkku ja vesimeloni uppoovat tuolle otukselle myös. Perunat ja leivät yms. kelpaavat vain jos niissä on voita päällä, lettuihin ja vohveleihinki pitää saada kermavaahtoa, muuten ne syljetäänki sitte ulos :david:

Edesmenny labradori söiki sitte kaikkea muuta paitsi kasviksia. Kerran se oli jotenki ihmeessä saanu korkeen kaapin päältä pudotettua kaksi rasiallista tinaan käärittyjä konvehteja, jotka se oli tietenki rohmunnu kaikki. Noh eipä tossa muuta ku koiralle äkkiä suolaa kurkkuun ja pihalle oksentamaan. Sieltähän ne konvehdit ilmestyki nätisti viellä tinat ympärillä. Onneksi oli niin laiska koira, ettei jaksanut edes pureskella

Meidän edesmennyt vasikan kokoinen ajokoira söi kaikkea muuta paitsi puuroa. Pillerit, tabletit, kuten matolääkkeet, oli tosi nannaa, samoin kuin multaiset porkkanat ja perunat. Muutenkin se hurtta veti metsästyspäivän jälkeen ongelmitta vajaat 4 litraa sapuskaa ja nopeasti... :D

Toinen koira on hulluna salmiakkiin. Aina jos mä tai avokki syödään salmiakkia, niin tunkee kuonoa suuhun kiinni ja nuoleskelee huuliaan tai yrittää päästä karkkipussille. Mikä omituisinta, ei ole koskaan (tiettävästi) saanut salmiakkia? Ilmeisesti hajussa on jotain todella houkuttelevaa, koska muut karkit ei aiheuta samaa reaktiota.

Toinen meidän koirista syö punaviinimarjoja suoraan puskasta. Muuten on nirso tapaus.

Meijän koira haluaa aina nuoleskella Ehrmannin kannen.

Meijän koira haluaa aina nuoleskella Ehrmannin kannen.

Meillä taas katti tekee tuota. Kärsivällisesti istuu ja odottaa, sitten kun saa sen kannen, niin viksusti pitää sitä tassulla paikoillaan ja nuolee rahkat. Niin ja laatutietoinenkin on, mikään muu kuin ehram ei kelpaa.

Meillä taas katti tekee tuota. Kärsivällisesti istuu ja odottaa, sitten kun saa sen kannen, niin viksusti pitää sitä tassulla paikoillaan ja nuolee rahkat. Niin ja laatutietoinenkin on, mikään muu kuin ehram ei kelpaa.

Aina kun avaan rahkan tai raejuuston koira tulee juosten vaikka talon toisesta päästä nuolemaan kannen. :lol2:

Meillä meni yhdelle sakemannille unicum viina ja se tykkäsi siitä, kun useimmat ihmisetkään ei juo sitä ilman irvistystä.

Meidän kisuille kelpaa mm.

• Maitotuotteet (rahka, jogurtti, raejuusto, juusto jne)
  • Pinaatti
  • Omena
  • Cashewpähkinät
  • Pizza
  • Sipsit
  • Popcorn
  • Irtokarkki (noitapillit)
  • Grillattu kesäkurpitsä (tätä ne oikeasti söi monta viipaletta)
  • Oliiviöljy
  • Raaka keltuainen
  • Kaurapuuro
  • Ihan minkä tahansa mun syömän ruoan jämät (pienempi kisu nuolee lautasen :D)

Isompi on alkanut nirsoilemaan, mut toi pentu on oikea jätemylly. Kissat menee myös ihan sekaisin jos keittiössä avataan tonnikalapurkki...

Kaverilla oli koira (sellanen matala rotu, en nyt kuollaksenikaan muista sen rodun nimeä) joka RAKASTI kurkkua! Sanaa kurkku ei saanut mainita koiran lähellä: Jos näin teki, seurasi armoton haukku-murina-itkukonsertti, kunnes koira sai kurkkua. En kyllä muista söikö se muuten ihan normaalisti. Ainakin vanhaksi eli!

Meidän kisuli syö juustoa ja sipsejä juoden samalla kaljaa. Niin ja siideri kelpaa myös. Yrittää aina pölliä mun kaljat. :curs: Pari kertaa ollaan annettu lipoa vähän niitä alkomahöölijuomia. Mut kyl toi syö suurimman osan ruuanjätteistä, mitä mä possuna tipauttelen "joskus" lattialle. Tykkää myös hyönteisistä.

Eräs koira, ei minun, mutta läheinen oli. Se tykkäs kärpäsistä. Juoksi kämppää ympäri kärpästen perässä. Sähkökärpäslätkällä lyödyt ei kelvannut, vaan piti olla tuoretta kamaa. Kissoja se jahtas samalla innolla. Lattiamatto tai nurmi lähti rullalle, jos se vain näki kissan tai joku erehtyi mainitsemaan tahattomasti tai tahalleen sanan "kissa". En tosin tiedä olisiko se tykännyt mausta. En uskaltanut päästää sitä ikinä vapaaksi. :D

Yhtenä herkkunaan koiralla oli herne/maissi/paprika -pakastepussin sisältö. Eräs kerta otin avatun pussin väärin päin, ja niinhän ne viherherkut lens lattialle. Ei menny kauaa kun lähestyvä tornado hotkaisi kaiken suuhunsa jättäen kostean myrskyn lipaisun parketille.

Lyhytkarvainen saksanseisoja. Jäi kyllä siihen kuuluisaan sarjakuva-asentoon, jos huusi käskyjä koiran ollessa juoksuun lähdössä. (kissa).

meidän kahdesta entisestä siamilaiskissasta

varsinkin uros rakasti syödä: barbequesipsejä, kurkkua, hernekeittoa ja juustoa.

naaras söi jonkin verran samoja ruokia, kurkkua lukuunottamatta. tosin sit kelpas kaikki keitetyt ja soseutetut kasvikset:)

molemmat oli hulluna halpis tonnariin ja kaikkiin vihreisiin kasveihin.

sit meidän cockerspanielille kelpas aina pasta lihapullilla ja varsinkin ketsupilla, ilman sitä ei syöny ollenkaa.ja kaikki suklaat aina söi jotka jäi näkyviin

ai niin joo, kyl kaljakin kelpas jos vaan sai

mä urpo jätin kerran mutsin 3 koiraa yksin puoleks tunniks omaan kämppääni.keiitiön oven laitoin visusti kiinni.No ne olivat vissiiin haistanu mun lumoavan suklaa-protskun oven läpi (pöteli keittiön lattialla) ja jotenki ne oli sen oven auki taikuroinu ja kolmeen pekkaan vedelly melkeen kaikki protskujauhot.niil oli viissiin ollu joku ahmimis skaba, koska ne oli oksennellu sitä ympärikämppää,ja tietty nuollu yrjönsä perään.Kaunis näky etten sanois :D palautin koirat samana päivänä mutsille ja kaikilla oli kuulma ollut "kumman löysää kakkaa" sinäpäivänä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom