Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mun mielestä voittaja pound 4 pound on muura muurahainen.
Okei, mäkin olen miettinyt näitä susi vs. karhu juttuja... 6-vuotiaana. :D
Hemmetti mikä thread.
Okei, mäkin olen miettinyt näitä susi vs. karhu juttuja... 6-vuotiaana. :D
Hemmetti mikä thread.
Mitä vitun lihansyöjiä noi karhut muka on? Ne on pussy puolukan imiöitä.Kun nyt alunperin kysymys oli lihansyöjäeläimistä
Mihin se niitä tarviskaan kun kukaan ei uskalla käydä niitten kimppuun. Koske elefanttiin ja se astuu päällesi ja thats it. Ei jää sille tiikerille tilaisuutta kertoa lapsenlapsille tarinoita.Eikä norsuilla mitään erityisiä kamppailutaitoja ole muutenkaan
Herhiläinen? http://fi.wikipedia.org/wiki/HerhiläinenYllätyin muuten aika kovasti kun ampiainen pisteli kovasti menemään noissa ötökkä-matseissa.
Jätetään ne norsut ja sinivalaat nyt pois, petoeläimistä kun kerran oli kyse.
Tosi vaikee lähtee veikkaamaan mitään ihan kingiä.. Kotoisat 250-kiloiset ruskeakarhut ja pari sataa kiloa isommat harmaakarhut ainakin voidaan heti heittää pois laskuista, jääkarhu ownais eteläisemmät lajitoverinsa ainakin. Keskipaino huitelee jossain 800 kilon kieppeillä ja kaverit on nimenomaan saalistajia kun ei jäätiköillä pahemmin marjojakaan puputeta.
Joku siperiantiikeri vois kyllä olla aika kova luu näissä geimeissä, massaa 300 kilon kieppeillä ja vaikka häviääkin perusvoimassa varmasti jääkarhulle niin jos pääsis repäsemään nallen kurkun auki niin sinähän sitä oltais. Toisaalta gorillatkin on aika kovia, aivan älyttömät voimat ja pystyis helposti katkomaan tiikerin/leijonan luut poikki.
Vesipedot mielestäni sitten erikseen, liian vaikee vertailla. Ja vedessä varmaan miekkavalas nyt olis aika suvereeni, ei kait siinä mitään. Yleisesti arvostan haita kuitenkin kaikkein eniten, vaikka ne nyt ei Willylle pärjäiskään, niin helvetin sulavia tappokoneita silti. Menestyneimpia eläimiä kautta aikojen, kukoistivat jo 150 miljoonaa vuotta sitten ja voittokulku jatkuu edelleen.
Kaikkien aikojen suurin lihansyöjä mikä on koskaan elänyt maapallolla on juurikin vesipeto, Joutsenlisko. Painoa muistaakseni n. 120 tonnia, pituutta reilut 25 metriä. Oli ehdoton kingi elinaikanaan, pystyisi napsaisemaan norsun ruhon leuoillaan katki.
Hah mun norsu ei olis nii tyhmä et tulis sinne veteen. lälläläläläläläääOli ehdoton kingi elinaikanaan, pystyisi napsaisemaan norsun ruhon leuoillaan katki.
VÄÄRIN!Kaikkien aikojen suurin lihansyöjä mikä on koskaan elänyt maapallolla on juurikin vesipeto, Joutsenlisko. Painoa muistaakseni n. 120 tonnia, pituutta reilut 25 metriä. Oli ehdoton kingi elinaikanaan, pystyisi napsaisemaan norsun ruhon leuoillaan katki.
Joutsenlisko on lahko, ei laji.Liopleurodon on joutsenlisko...
Joutsenlisko on lahko, ei laji.
..
Krokotiililla on paha tapa päästää hyökkääjät selkään, ei mitään jakoa isompia kissaeläimiä vastaan. Tiikeri on kyllä vahvoilla melkein mitä vaan vastaan, löytyy voimaa, nopeutta, ketteryyttä jne. Erikoismainintana, gepardilla on siistit takedownit.