Eka tatuonti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vild
  • Aloitettu Aloitettu
Haluisin ottaa tatuoinnin nyt, mutta voiko sitä kesällä ottaa ilman tulehtumisvaaraa?

Aurinkoa sitte tuskin saa ainakaan ottaa? Onko kokemuksia kesätatskoista ja niiden hoidosta ja olemisesta.

Kiitos :rolleyes::worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kunhan se tehdään steriileillä vehkeillä ja huolehdit itse sen puhdistamisesta hyvin, niin tulehdusriski on sama kuin talvella. Muhiihan se "haava" talvellakin paksun vaatekerroksen alla. Kyselet sieltä tatuointiliikkeestä, millon saat ottaa aurinkoa jne. Ne kyllä tietää.

Tatska-keskustelua yleisesti täällä Tatskat

Siirräpä kysymykset sinne, kyllä siellä jeesataan. :)

Itsellä myös tatuointi hankinnassa. Tulehtumisvaara on pitkälti kiinni siitä miten hoidat tatskaasi. esim hiki tulisi pitää kurissa ihorikkoalueelta. Ei saa ottaa arskaa ja uimaankaan ei saa mennä 2-3viikkoon :( Peset hyvin ja rasvaat, niin ei varmasti tulehdu :)

Ja noista rasvoista kannattaa valita semmoinen, mikä sisältää antiseptisiä aineita, vaikkapa Helosan.

Mä oon laittanut jokaiseen valkovaseliinia, pysyy paremmin päällä, kyllä se haava paranee siitä ihan itestään silti.

Tärkeintähän on estää se, että ei pääsis hirveesti kuivumaan se haava. Näin siihen ei pääse kasaantumaan isoa rupea, mikä taas revetessään voisi heikentää kuvan laatua. Pientä rupea siihen tulee joka tapauksessa.

Ja luonnollisesti rasvaaminen myös nopeuttaa ja helpottaa sitä ihon paranemista. Puhtaana pitäminen varsinkin muutaman ensimmäisen päivän aikana on tärkeää mahdollisten tulehdusten takia.

Ite oon käyttänyt helosania, mutta bepanthen ja valkovaseliini sopii ihan yhtä hyvin.

Haluisin ottaa tatuoinnin nyt, mutta voiko sitä kesällä ottaa ilman tulehtumisvaaraa?

Aurinkoa sitte tuskin saa ainakaan ottaa? Onko kokemuksia kesätatskoista ja niiden hoidosta ja olemisesta.

Kiitos :rolleyes::worship:

myöskään saunaan ei ole asiaa mutta varmaankin jossain sekin on selitetty jo:D ainankin tatuointi-liikkeessä minulle lykättiin hoito-ohje käteen.. ja helosania laitoin itse rasvaksi ja justiins heinäkuussa otin nuo kaikki kuvat mutta pesulla ja rasvauksella yksikään ei ole tulehtunut kertaakaan paranemisen aikana.

Mä oon myös ottanut melkein kaikki kuvani lämpimään aikaan, ja ei oo tapahtunu mitään tulehtumiseen viittaavaa lähelläkään. Pitää vaan muistaa pitää puhtaana ja kunnon rasvaus. IMO pidän kesää vielä parempana, koska jos kuva tulee sellaiselle alueelle missä voi pitää vähempää vaatetusta julkisilla paikoilla, ei tarvitse pelätä että paita tms tarttuu rupeen kiinni ja repii värin pois. Kauheesti aurinkoa ei saisi tatska saada kun on parantumassa, ja kun on parantunut, paljon arskarasvaa, mustahan imee itseensä lämpöä jne..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom