eka dieetti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riqu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
34
Olen searchannut ja lukenut muita threadeja mutta ajattelin kuitenkin varmistaa onko kaikki kunnossa.

1. Aamupala: 35g hera80, ~35g kaurahiutaleita vedessä keitettynä, vitamiinit

2. safka: ~100g pastaa, ~300g kanaa/kalaa/paistijauhelihaa

3. 250g ehrmann/tunapurkki

4. ~100g pastaa, ~300g kanaa/kalaa/paistijauhelihaa

5. iltapala: 250g ehrmann, 5-10g rypsiöljy

lisäksi rasvatonta maitoa 0.5-1l/pv ja vettä 2-3l

Treeniohjelmana perus 4-jakoinen, jokaisen treenin loppuun 10-15min aerobinen
ja 1-2 30-60min lenkkiä/viikko

Vihanneksia & kuituja? 1-3 ateriaa ylipäätään lisää? Varsinkin illalle? Jos olet vetänyt tarkalleen noita safkoja vaikka viikon tai kaksi ja paino ei ole muuttunut niin et syö tarpeeksi (tai liikaa, mutta luulen että haluat kasvaa).

niin siis painoa ois tarkotus pudottaa ~96kg->~84kg nyt aluks, treenailtua on tullu varmaan ~16kk kunnolla ja paino sinä aikana noussu 70->96.

mietin kans että noita aterioita sais tulla lisää mutta en saa mitenkään tungettua tonne väliin enää lisää niin ettei kalorit kasvais liian isoiks, ja vihanneksia syön kummallakin päivän "pää"aterialla

Pudota 2. ja 4. lihan määrää 150-200g. Ilallle 6. ateria jossa syöt sit ne protskut ja öljyt. Vituttaa huomattavasti vähemmän kun illalla saat syödä. Myös aamulle vois heittää samalla vaivalla tupla-annoksen hiutaleita. Karsi hiilareita vaikka pastasta. Molemmista 20g pois, eli yhteensä 40g = jotain 150kcal joka on jotain 40g kaurahiutaleita. Tällästä tulee mulle mieleen.

tähä väliin heittäisin kysymyksen: minkälaista treeniä kannattaa vetää dieetil? oon iha sekasi ku toiset sanoo et sillä millä ennenkii ja toiset et nostat toistoja sinne 15-20...jos joku viittis auttaa tyhmää ihmistä, kiitos jo etukäteen

tähä väliin heittäisin kysymyksen: minkälaista treeniä kannattaa vetää dieetil? oon iha sekasi ku toiset sanoo et sillä millä ennenkii ja toiset et nostat toistoja sinne 15-20...jos joku viittis auttaa tyhmää ihmistä, kiitos jo etukäteen

Treenaat vaan samanlailla kun ennenkin. Ei oo mitään järkeä muuttaa treeniä dieetin ajaksi. Sillä tavoin millä oot ne lihakset hankkinut tulet todennäköisesti myös parhaiten ne pitämään miinuskaloreilla ollessa. Käytännössä se ei kuitenkaan yleensä aivan onnistu, koska palautuminen on hitaampaa dieetillä.

Suositut

Back
Ylös Bottom