Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä tapauksessa mun makuaisti on menettänyt tehoaan :pOriginally posted by Olli
Juuri valmisateriat on yleensä kohtuullisen tuhdisti maustettuja sen vuoksi, etä ne on tehty niin huonoista raaka-aineista, joiden maku täytyy joillain peittää.
Originally posted by mho
Tosi harvoin, joskus kiireessä ruokatauolla oon ostanut mikroaterian, mutta ei sekään saa mikä tahansa olla. On olemassa joitakin harvoja ihan hyvistä aineista tehtyjä valmismössöjä, myös ravintosisällöltään kohtalaisia, vaikkakin proteiinia on yleensä liian vähän. Kuraläppämikropitsoja en syö koskaan.
Originally posted by fluid power
Joskus, ehkä kerran kuussa tulee perverssi mielihalu syödä pari mikropizzaa tai pari pakettia pinaattiohukaisia. Muuten kierrän kyseisen hyllykön kaupassa mahdollisimman kaukaa.
Originally posted by Dopey
Ei tuu syötyä eineksiä ei, enkä edes muista milloin olisin viimeksi syönyt.
Ihmetyttää tää jengin ajanpuute: mulla menee aamulla koko päivän safkojen kasaamiseen noin 20 minuuttia, lisäksi parina iltana viikossa paistan ison satsin kananrintoja. Aamupuuron (leseillä, rypsiöljyllä ja raejuustolla) lisäksi vedän päivän mittaan "salaattia", missä on vähän vihanneksia, raejuustoa, paistettua kananmunaa, kanaa, rypsiöljyä ja mausteita. Joka toinen ateria on protskujuomaa, mihin laitan pellavaöljyä ja kuitujauhoa messiin. Hiilaritankkaukset sitten joko hyvässä raflassa tai itse ajan kanssa taiteillen.