Ei V***u UFC 120 MTV3 MAX

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo Canalilta tuleva lähetys taitaa olla ruotsalaisten ansiota. Sport2:nen on yhteispohjoismainen kanava, joten siihen ei suomalaisilla taida olla paljoa sanomista. Tosin täytyy toivoa, että näyttävät jatkossakin. :)

Mulla vaihtuu Canaliin myös kun maxin sopimus umpeutuu, en aio maksaa mitään maxista kun mut pakotetaan kuuntelemaan suomen kieltä välillä, maksan vähän enemmän canalille ja saan kuunnella kieltä jota haluan.

Maxin diili on kyllä hyvä, harmi että tämmöiset tavallaan pienet jutut pilaa. Äänestän lompakolla myös itse jos alkuperäisiä selostuksia ei saa.

palautetta laitoin myös menemään mtv3 suuntaan.. Todennäköisesti muutos tulee aktiivisuuden kautta, ei täällä kitisemällä.. Nyt kaikki vaan palautetta antamaan

Pitäisi saada täältä sellaisiakin ihmisiä pistämään palautetta, joilla ei edes MAXia ole. Varmaan sen verran pieni määrä porukkaa kuitenkin täällä, jotka MAXilta lähetyksiä katsoo. Molemmilla kerroilla laittanut palautetta ja kysynyt onko mahdollista laittaa kahta ääniraitaa, mutta vastausta ei ole tullut. Ei taida paljoa MAXin porukkaa UFC-fanit kiinnostaa. Kannattaisi alkaa panostaa nyt muidenkin kuunteluun, kun formulat eivät oikein enää vedä.

Itsekin ehdotin juuri molemmilla ääniraidoilla niin kaikki voittavat.. Eihän toi voi olla teknisesti kummoinenkaan homma..eihän??

jep.kaikki vaan laittamaan palautetta jotka haluaa jatkossa mahdollisuuden molempiin selostuksiin..itse pistin jo heti samantien MTV 3;lle kyseisenä yönä josta heittivät pallon takaisin pyytäen antamaan palautteen WELHOLLE...kyseessä ei siis ollut tässä viestiketjussa oleva osoite vaan joku toinen johon olin laittanut viestiä.
jotenki tuntu oudolta toi että palaute pitäis operaattorille heittää eikös se MTV ne kuuluttajat sinne laita?
joka tapauksessa molemille on nyt laitettu palautetta..ja onhan toi naurettavaa katsojien aliarvioimista pistää joku vanha countdown ennen päälähetystä,ilmeisesti ollaan niin urpoja maikkarin mielestä että kaikki käy vai?
vastaavasti formuloissa voitais lähettää launtaisin satunnaisesti joku viime vuoden aika-ajo eihän ne urpot mitään tajuais kuitenkaan.

jep.kaikki vaan laittamaan palautetta jotka haluaa jatkossa mahdollisuuden molempiin selostuksiin..itse pistin jo heti samantien MTV 3;lle kyseisenä yönä josta heittivät pallon takaisin pyytäen antamaan palautteen WELHOLLE...kyseessä ei siis ollut tässä viestiketjussa oleva osoite vaan joku toinen johon olin laittanut viestiä.
jotenki tuntu oudolta toi että palaute pitäis operaattorille heittää eikös se MTV ne kuuluttajat sinne laita?
joka tapauksessa molemille on nyt laitettu palautetta..ja onhan toi naurettavaa katsojien aliarvioimista pistää joku vanha countdown ennen päälähetystä,ilmeisesti ollaan niin urpoja maikkarin mielestä että kaikki käy vai?
vastaavasti formuloissa voitais lähettää launtaisin satunnaisesti joku viime vuoden aika-ajo eihän ne urpot mitään tajuais kuitenkaan.

Muuten samaa mieltä mut countdownia ei tehty tähän eventtiin joten täyttivät etukäteen varatun ajan vanhalla lähetyksellä, eihän sitä pakko ole katsoa, voi vaikka lukea pakkista sen aikaa.

Muuten samaa mieltä mut countdownia ei tehty tähän eventtiin joten täyttivät etukäteen varatun ajan vanhalla lähetyksellä, eihän sitä pakko ole katsoa, voi vaikka lukea pakkista sen aikaa.
lähinnä tässä viittasin sitemanin postiin ylempänä.kyllähän tähän UFC 120 oli myös muuta promoa tehty niinkuin seuraavaankin..mielummin niitä olis katellu.tietenki selitys voi olla niinkin yksinkertainen että jokaista UFC ottelulähetystä varten on varattu tietty aika johon mahdutetaan mahdollinen countdown ja jos sitä ei aina tehdä niin silloin ovat tavallaan "pakotettuja" laittamaan tilalle jonkun saman mittaisen lähetyksen ja helpoiten se käy juuri näin...mutta selitystähän ei sieltä päin ole tullu vielä.

Ne nyt ei ehkä voi pistää tuutista tulemaan ihan mitä vaan fanipojan kyhäämää highlightia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Goldberg ja Rogan on ehdottomasti tahattoman hauskoja mikä on yleensä se paras yhdistelmä - harva onnistuu tahallaan olemaan hauska. Varsinkin lähetysten alussa Goldberg toivottaa tervetulleeksi tilaisuuteen ja kääntää päänsä intohimoisesti tuijottamaan Rogania noin 7,5 sentin päästä. Siinä tosiaan näkee kun vanhalla homolla herahtaa vesi kielelle :D

Lähinnä noissa suomenkielisissa selostuksissa mitä olen kuullut (en paljoa) häiritsee se sanaston puuttuminen mikä korvataan viljelemällä kankeita englanninkielisiä termejä. Puhutaan mm. itsestään selvistä asioista kuten haara-asennosta sproolina. Ei perkele millaista rakkaan kielen pahoinpitelyä.

Back
Ylös Bottom