Ei tiiä.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Auttakaas tällaisen asian kanssa, kun tarvitsisi lihasta pääosin käsiin, mutta jonkin verran myös keskivartaloon ja jalkoihin. Omistan penkin ja käsipainot 6kg/kpl asti, sekä penkin tanko käy myös hauiskääntöihin. Nyt nousee vasta 60kg penkistä, leukoja ei mene yhtään, painoa 85kg ja pituus 180cm. :wall:
AUTTAKAA!

Tolla kokoontanolla on aika vaikea tehdä hirveästi eli sali olisi aika bueno. Toki tuolla tangolla saa tehtyä melkein koko kropan jos vähän soveltaa ja painoja on tarpeeksi.
Tuolta löytää todella paljon liikkeitä. Katso niitä barbell-osion liikkeitä. Palstalla on pari threadia kotitreenistä. Pari valmista ohjelmaa voisit kattoa ja pistää niihin pelkkiä tankoliikkeitä. Nuo käsipainot meinaan jäävät aika nopeasti liian pieniksi.

penkkipunnerrus
kulmasoutu
pystypunnerrus
pystysoutu
hauiskääntö
ranskalainenpunnerrus
rinnalleveto
maastaveto
suorinjaloin maastaveto

jalkakyykky (ilman telineitä ehkä hieman hankala, mutta kuitenkin)

Desert sanoi:
jos ei voi tehdä jalkakyykkyä, niin kannattaa tehdä hack-kyykkyä tangolla

En ole salilla kertaakaan nähnyt tehtävän hackia tangolla ja itse on pitänyt kokeilla, mutta on jäänyt. Onko toi tangolla tehtäessä yhtä paha polville, kuin laitteessa? Toi vaikutta siltäkin kantilta hyvältä, että voi vetää katkeraan loppuun asti sarjan, kun ei tarvii pelätä alle jäämistä.

Kumma miks mun entinen viesti ei oo täällä. Kuitenki laitoin siihen että listasta puuttuu olankohautukset tangolla. Sitten tosta hackista tangolla että ei se ainakaan minun polville oo tuntunu pahalta. Muistaa tosiaanki sen että polvi ei menis niinkun varpaista yli. Eli polvi ei työntys sinne eteenpäin. Forkkuihin ottaa aika kovasti tuo hack sitten kans. Aloittelijalla saattaakin se olla suurin ongelma miten jaksaa kannatella ne romut millä kyykkää mutta kyllä se sitten siitä kun ne forkut vähän kasvaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Etköhän nyt kuitenkin vaan panosta koko kropan tasaseen treenaamiseen, sillä sinä sitä massaa saat, et millään penkin hinkkaamisella. Teet sen penkin osana rintatreeniä ja rinnan treenaat siinä kun muutkin lihasryhmät.

ZweCCo: Suosittelisin kuitenkin ottamaan vetoremmit käyttöön, voi muuten tosissaan tulla ongelmia tehä koko liikettä. Itse en ole ikinä sitä edes kokeillut, joten en tiedä miten vetoremmit siihen soveltuvat.

CTi2 sanoi:
En ole salilla kertaakaan nähnyt tehtävän hackia tangolla ja itse on pitänyt kokeilla, mutta on jäänyt. Onko toi tangolla tehtäessä yhtä paha polville, kuin laitteessa? Toi vaikutta siltäkin kantilta hyvältä, että voi vetää katkeraan loppuun asti sarjan, kun ei tarvii pelätä alle jäämistä.
Itselläni ei ainakaan tunnu polvissa minkäänlaista kipua tai muuta vastaavaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom