Ei nuuskaa ruotsinlaivoilta!??!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä se Iso D uhoaa? Kyllä verovapaa tuote on yleensä halvempaa. Itse nuuska rasia on saman hintaista Ruotsissa ja laivalla, mutta laivalta ostettaesa saa nuuskat ilman veroja.

Tästä nimi Taxfree.

Eihän. Laivalla 20€ torni ainakin kun itse ostin vuosi sitten Viking Linella. Ruotsissa jotain 250kr torni eli 26€. Suomessa tiskin alta 3-6€ rasia.

Luulen tietäväni mistä puhun. Asun Ruotsissa ja käytän nuuskaa. Olen myös käynyt laivalla... Älä väitä.

Esim. Ettan ja General 160 - 170kr (sinko)
LD ja Kronan 100kr (ite käytän LD):whip:

PS: Enpä ole kuullut/nähnyt jonkun maksavan täällä 250kr singosta

Esim. Ettan ja General 160 - 170kr (sinko)
LD ja Kronan 100kr (ite käytän LD):whip:

PS: Enpä ole kuullut/nähnyt jonkun maksavan täällä 250kr singosta

Jees, kyllä nuo hinnat pitää paikkansa.

Willys(Ruotsalainen kauppaketju)myy ainakin paikasta riippuen Ettania ihan normaalisti 160-180kr/puntti ja tarjouksessa vieläkin halvemmalla. Joissain karvaranteiden kioskeissa on ollu parhaimmillaan Ettania 120kr/puntti:eek:

Shellit ympäri ruotsia myy aika kalliilla nuuskaa paikalliseen hintatasoon nähden, pahimillaan 26kr/purkki, kaliimpaa nuuskaa en ole Ruotsissa nähnyt muistaakseni missään.

Tukholman keskustan tupakkakaupoissa-ja kioskeissa, jonne useimmat laivaturistit luultavasti suuntaavat, tuo 250 kr/ torni taitaa olla todellisuutta. Hieman sivummalla ei.

"Hei!

Kiitos viestistäsi.

Ruotin lipun alla ovat laivoistamme ainoastaan Cinderella (Tukholma-Maarinahmina) ja Ålandsfärjen (Kapellskär-Maarianhamina).

Tällä hetkellä kaikilta laivoiltamme saa nuuskaa, ainakin kunnes uusi laki on astunut voimaan.
Asiasta neuvotellaan edelleen...
Ystävällisin terveisin
Viking Line Abp
Heli Huurinainen
Myyntipalvelu "

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom