goreblood
Banned
5kk sit ku alotin painoin 69kg ja nyt painan 82kg, mutta 80+ se on mennyt tosi hitaasti ylös. Tää on vaan niin kuoleman hidasta. Oon ektomorphi, koska mulla on aina näkyny päcit ja ollu luikku. Onneks 5kk aikana on tullut lihasten ohella vatsan alueelle ihraa eli 10 kiloa massaa noussu. Tarkoitus olisi saada se all way to 100kg+. Painon nousu toimii, mutta haluisin sen olevan tehokkaampaa.
Proteiinit/Rasvat syön max määrä mitä lihakset pystyy käyttää hyödyks. Hiilareita tarpeeks, et jaksaa salilla ja yli kalorien kulutuksen. Vai pitäiskö nostaa hiilareiden määrää tosta enemmän? Mitä hyötyisin, jos vedän hiilareita vielä enemmän? Eks siitä tule pelkkää ihraa extrana eikä mitään muuta?
Vai olisko tää treenistä vaan kyse? Käyn 4x salilla ja about 9sarjaa per lihasryhmä. Stradehia on saada ne rasittuu kovaa treenistä mutta antamalla niille paljon palautusaikaa.
Hidas massan nousu on ollut mun ainut murhe mitä mulla on salin aikana ollut.
Proteiinit/Rasvat syön max määrä mitä lihakset pystyy käyttää hyödyks. Hiilareita tarpeeks, et jaksaa salilla ja yli kalorien kulutuksen. Vai pitäiskö nostaa hiilareiden määrää tosta enemmän? Mitä hyötyisin, jos vedän hiilareita vielä enemmän? Eks siitä tule pelkkää ihraa extrana eikä mitään muuta?
Vai olisko tää treenistä vaan kyse? Käyn 4x salilla ja about 9sarjaa per lihasryhmä. Stradehia on saada ne rasittuu kovaa treenistä mutta antamalla niille paljon palautusaikaa.
Hidas massan nousu on ollut mun ainut murhe mitä mulla on salin aikana ollut.