Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lita sanoi:En minäkään aio dieetille ryhtyä. Aloitin salilla käynnit tammikuussa eli harjoittelen tätä punttipuolta tällä hetkellä, dieettauksen vuoro on sitten hamassa tulevaisuudessa Paino on muuten tammikuusta noussut pari kiloa... voisko se olla lihasta?!?
Lita sanoi:Mä innostuin liikaa ton lihaskasvun kanssa vissiin... :D Miten nopeesti lihasmassa muuten kasvaa yleensä?
Lita sanoi:En minäkään aio dieetille ryhtyä. Aloitin salilla käynnit tammikuussa eli harjoittelen tätä punttipuolta tällä hetkellä, dieettauksen vuoro on sitten hamassa tulevaisuudessa Paino on muuten tammikuusta noussut pari kiloa... voisko se olla lihasta?!?
vilma-liina sanoi:Villi arvaus, mutta tuosta Ironbuttin sigusta vois päätellä, että olit Mayorsilla lauantaina yhteistreenissä?!?! :D
Hyzenthlay sanoi:Nyt ihmetyttää hiukan minuakin... Aloitin salilla käymisen vuosi sitten (olin 45kg riuku) ja olen treenannut ahkerasti alun tietämättömyyttä lukúunottamatta (en huomioinut palautuspäiviä, treenasin liikaa). Aloittamisestani on siis reilu vuosi ja paino on noussut 9kg. Olen levinnyt ehkä 3-4cm, minkä olen käsittänyt ihan lihaksien kasvamiseksi...
Viivi sanoi:Eikö liikunnalla ole enää mitään muuta tarkoitusta kuin alentaa painoa ja laihduttaa ?
Lååra sanoi:Mitä sille makeanhimolle teette? Onko se vaan sieltä korvien välistä kiinni? Hampaat huolettaa ja se, että ne kalorit on niin tyhjiä. Kromia olen syönyt, tuntuu että alussa tehosi, muttei enää pitemmän päälle..
Vielä kiitos hienosta palstasta ja kaikista teistä aktiivisista kirjoittajista!!