Koska palsta alkaa olla melkoisen dieettipainottunut, ajattelin yrittää saada vähän näkyvyyttä "kiristelynvastaisille" ajatuksilleni Itse yritän (monestakin syystä) kovasti edetä kesää kohti ilman minkäänlaisia kiristelyitä ja välillä näitä juttuja lueskellessa meinaa iskeä jonkinlainen into päälle tyyliin "pitäisikö minunkin" Noh, tuo on tietysti luonteen heikkoutta jos ei osaa pysyä päätöksissään. Muutamien muiden mimmien kirjoitusten myötä tuli kuitenkin mieleeni, että ehkä muillakin on vähän vaikeuksia jatkaa kevään kuluessa treenejä ja syömistä normaalisti (ja mahdollisesti keräillä lisää lihasta) kun sitä kuitenkin haluaisi kesällä vaatteiden vähentyessä näyttää edes vähän siltä, että salilla on tullut käytyä. Kuitenkin uskon, että KAIKKI punttimimmit ovat oikein hyvässä kunnossa vaikka omasta mielestä sitä rasvaa olisikin liikaa! Fitnesskisaajien ja kehonrakentajien kuvia katsellessa monilla voi hämärtyä ajatus siitä, mikä on ns. normaali kropan rasvan määrä.
Pointtini oli kai se, että ns. "turhia" dieettejä ei kenenkään kannattaisi viedä läpi. On kyllä hyvä, että täällä annetaan oikeaa tietoa dieeteistä ja kaalisoppahörhöilyistä innostuneet varmasti pudotetaan maanpinnalle, mutta uskoisin että on monia punttimimmejä, joiden kohdalla dieetti ei kesän kynnyksellä ole tarpeen. Toki jokainen itse määrittelee sen onko kiristely tarpeen, mutta suosittelisin nyt ainakin teitä, jotka olette saaneet muilta kiristelynvastaisia kommentteja ottamaan kommentit ihan vakavasti. Monesti oma kehonkuva hämärtyy ja dieetitkin saattavat sitten karata käsistä - nimimerkillä kokemusta on!
Onhan täällä muitakin jotka eivät kiristele, onhan? :piis:
Pointtini oli kai se, että ns. "turhia" dieettejä ei kenenkään kannattaisi viedä läpi. On kyllä hyvä, että täällä annetaan oikeaa tietoa dieeteistä ja kaalisoppahörhöilyistä innostuneet varmasti pudotetaan maanpinnalle, mutta uskoisin että on monia punttimimmejä, joiden kohdalla dieetti ei kesän kynnyksellä ole tarpeen. Toki jokainen itse määrittelee sen onko kiristely tarpeen, mutta suosittelisin nyt ainakin teitä, jotka olette saaneet muilta kiristelynvastaisia kommentteja ottamaan kommentit ihan vakavasti. Monesti oma kehonkuva hämärtyy ja dieetitkin saattavat sitten karata käsistä - nimimerkillä kokemusta on!
Onhan täällä muitakin jotka eivät kiristele, onhan? :piis: