Ei keksi/löydä sopivaa ohjelmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dizzeer
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
eli tarkoituksena olisi treenata vatsalihakset kuntoon ja tiputtaa yhden BMI:n verran. Olen 19v,173 pitkä ja painan 65kg ja BMI:ni on tällä hetkellä 21.7, eli olen siis normaali painoinen. Olen katsellut erinäkösiä 2 ja 4 jakosia ohjelmia, mutta niissä on niin paljon "turhaa" itselleni tällä hetkellä. Omaan tarpeeksi hyvän haukan ja pohkeet(soittanut 9v rumpuja ja harrastanut salibandyä 7v), tämän takia kohdistan painopisteen vatsaan.

Ruokavalioni on lähinnä:

-aamulla. Kaurapuuro, lasi 5 hedelmän mehua
-koulussa lounas, lasi maitoa
-välipala omena ja banaani
-illemalla maitorahka
-lounaaksi yleensä kanaa tai jauhelihaa, tai vaihto ehtoisesti salaatti (siis kanasalaatti ynm, vihreää tulee jokatapauksessa syötyä lounaan yhteydessä)
-iltapalan tuppaan jättämään kokonaan syömättä sillä lounas on siinä 18.00-18.30 välisenä aikana.
Pyrin syömään joka 3 tunnin välein.

Treenaan lähinnä:

-Circuit treining, 10 laitetta, 2x15 toistoa /laite.
-Kuntopyrää noin 20min,
-kahdella eri vatsa laitteila maxpainolla 10 toistoo. 3-5 sarjaa 15 sekunnin välein.
-käsipainoilla, 85% max painosta 3x15 toistoa
-Circuit training loppuun. samalla tavalla kuin ekassa kohdassa.
-Venyttelyt alkuun ja loppuun.
-Juon treenin loputtua Pro Whey heraproteiini juoman. 1dl fun light mehutiivistettä, 4 desiä vettä ja 50 g jauhetta. otan myös aamulla tälläisen juoman lenkin jälkeen jos lenkin ja salin välillä on yli 6h taukoa.
-Treenaan noin 4-5krt salilla, ja käyn lenkillä 4-6krt/viikossa. Pidän 1 tai 2 lepopäivää/vk

Illemalla ja/tai aamulla käyn lenkillä noin 30-45min, riippuen miten palatunut treeneistä. Sekä pelaan noin 2krt viikossa tennistä.

Voiko joku fiksumpi ja kokeneempi antaa neuvoja mihin tahansa yllä mainittuun ohjelmaan/ravintoon, kiitoksia etukäteen. Jos tämä kuuluu johonkin toiseen threadiin, olen pahoillani virheestä, olen vasta tähän sivuun perehtinyt.

Viimeksi muokattu:
Syöt vähemmän kuin kulutat niin rasvat lähtee veks ja palikat tulee esiin. Voimapyörä on aika kova juttu vatsalihaksille. Mitäpä sitä puntille, jos on tarpeeksi massiivinen jo ennestään:kippis1:

Kalorilaskuri(.fi) avulla sain selville että kulutan noin 1000-1200 kcal enemmän kuin syön. Salilla käyn jotta ei tule lihastenkatoamis "ilmiötä" kun lähtee kiloja pois, ja salin jälkeen tulee hyvän olon tunne. Voimapyrää en ole ennen kokeillut, joten lisään sen ohjelmaani, kiitos paljon manux :D

seuraavaan BMI:hin 21.00/20.7, tämä on ns. "ihannepainoindexi miehillä". Eli painon pitäisi pudota 62-63kg:hen, eli vain 2kg pois = )

Unohda joku vitun BMI. Se on yhtä hyödyllinen ku tissit härällä.
Luuletko että jos painosi putoaa 2kg miettimättä kehonkoostumusta niin sulla se sixpack vain pulpahtaa esille?

173/65 ja tahdot pudottaa... suit yourself.
Hyvinkin voi noilla mitoilla olla laihaläski, useimmiten ei. Jos olet laihaläski, kannattaa valita lähteekö keräilemään lisää fläsää ja lihasta vai dieettaako vanhat pois alta häiritsemästä. Itse ainakin tässä tilanteessa syklittelisin, kun massaa ei hirveästi ole, mutta löysä vaivaa.

EI TOD, itel on se aina ennen ollu 21.00, nytten(2kk) oli Yo kirjoitukset, jolloin salin ja aerobisen käyttömäärä ja aika väheni runsaasti lukemisen takia, jonka takia siis paino pääsi nousemaan. ja se ei oo mikään "vitun BMI" vaan BMI ja en tiedä sun härän tissi kokeiluistas, mutta koitan palautuu siis entisiin mittoihini, enkä siis alemmaksi!! On parempi olla hiljaa ja antaa ihmisten luulla, että on tyhmä, kun avata suunsa ja poistaa epäilys

Mun mielestä mitä noihin rasva% sun muihin mittaustuloksiin on kattomist jos näyttää vaan peilis hyvält niin eiköhän se ole ihan hyvä juttu?

Dizzeer näkyykö ylimäärästä kehossa vai? koska eipä mielestäni parin kilon lisäys ole paljoa, mutta sinähän sen tiedät paremmin, kun itse omaa kehoasi hallitset!

Hyvinkin voi noilla mitoilla olla laihaläski, useimmiten ei. Jos olet laihaläski, kannattaa valita lähteekö keräilemään lisää fläsää ja lihasta vai dieettaako vanhat pois alta häiritsemästä. Itse ainakin tässä tilanteessa syklittelisin, kun massaa ei hirveästi ole, mutta löysä vaivaa.

Mitä meinaat syklittelemisellä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun mielestä mitä noihin rasva% sun muihin mittaustuloksiin on kattomist jos näyttää vaan peilis hyvält niin eiköhän se ole ihan hyvä juttu?

Dizzeer näkyykö ylimäärästä kehossa vai? koska eipä mielestäni parin kilon lisäys ole paljoa, mutta sinähän sen tiedät paremmin, kun itse omaa kehoasi hallitset!

ei näy ylimääräistä, mutta esim vatsan "kireys" ei ole sama kuin reilu 3kk sitten

Mitä meinaat syklittelemisellä?
Erillisiä miinuskalori- ja pluskalorijaksoja. Ison ja vihreän miehen vastauspalstalta tai Massaa! Voimaa! -kirjasta voi lukea homman eduista ja käytännöntoteutuksesta.

Mutta näin esimerkiksi, tähän tyyliin toteutan itse: 6 viikkoa +500-300 kcal / 2 viikkoa -500-1000 kcal. Noita kaloreita ja aikajaksoja voi säätää omien taipumusten ja tavoitteiden mukaan.

Tässä tälläinen lyhyt info.

Erillisiä miinuskalori- ja pluskalorijaksoja. Ison ja vihreän miehen vastauspalstalta tai Massaa! Voimaa! -kirjasta voi lukea homman eduista ja käytännöntoteutuksesta.

Mutta näin esimerkiksi, tähän tyyliin toteutan itse: 6 viikkoa +500-300 kcal / 2 viikkoa -500-1000 kcal. Noita kaloreita ja aikajaksoja voi säätää omien taipumusten ja tavoitteiden mukaan.

Tässä tälläinen lyhyt info.

Onks tää "2 viikkoa plussalla - 1 viikko dieetillä ja taas alusta -systeemi" todettu hyväks? (ootko kokeillu?) Mietin, että onko sillä sitten loppujenlopuksi parempi vaikutus, kuin pidempiaikaisella syklittämisellä, jos kerta saadaan hormonitasot paremmiksi..

Onks tää "2 viikkoa plussalla - 1 viikko dieetillä ja taas alusta -systeemi" todettu hyväks? (ootko kokeillu?) Mietin, että onko sillä sitten loppujenlopuksi parempi vaikutus, kuin pidempiaikaisella syklittämisellä, jos kerta saadaan hormonitasot paremmiksi..
En ole kokeillut, sillä tuo pluskalorijakso on melko lyhyt IMO. Varmasti tässäkin hommassa joku raja, mutta en yhtään ihmettelisi, jos tuokin toimisi. Kokeile. Tuo hakukin voi auttaa, ei tää syklittely niin uniikki ja salainen metodi ole.

E: Kokonaisuudessaan syklittely on toimiva, jos yhtään siistimmässä kunnossa pysyminen houkuttaa.

Aloitan sitten 1.6:tta +500 kalrori ajan jakson. Olen lisänyt nytten voimapyörän päivittäiseen käyttöön aamuin ja illoin 5x10 sarjoina. syklimisen aikana kaikki muu pysyy samana paitsi ruokavalio raskaantuu roimasti? vai täytyykö esim punttis kerrat tiputtaa 3:een kertaan viikkoon?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom