eli tarkoituksena olisi treenata vatsalihakset kuntoon ja tiputtaa yhden BMI:n verran. Olen 19v,173 pitkä ja painan 65kg ja BMI:ni on tällä hetkellä 21.7, eli olen siis normaali painoinen. Olen katsellut erinäkösiä 2 ja 4 jakosia ohjelmia, mutta niissä on niin paljon "turhaa" itselleni tällä hetkellä. Omaan tarpeeksi hyvän haukan ja pohkeet(soittanut 9v rumpuja ja harrastanut salibandyä 7v), tämän takia kohdistan painopisteen vatsaan.
Ruokavalioni on lähinnä:
-aamulla. Kaurapuuro, lasi 5 hedelmän mehua
-koulussa lounas, lasi maitoa
-välipala omena ja banaani
-illemalla maitorahka
-lounaaksi yleensä kanaa tai jauhelihaa, tai vaihto ehtoisesti salaatti (siis kanasalaatti ynm, vihreää tulee jokatapauksessa syötyä lounaan yhteydessä)
-iltapalan tuppaan jättämään kokonaan syömättä sillä lounas on siinä 18.00-18.30 välisenä aikana.
Pyrin syömään joka 3 tunnin välein.
Treenaan lähinnä:
-Circuit treining, 10 laitetta, 2x15 toistoa /laite.
-Kuntopyrää noin 20min,
-kahdella eri vatsa laitteila maxpainolla 10 toistoo. 3-5 sarjaa 15 sekunnin välein.
-käsipainoilla, 85% max painosta 3x15 toistoa
-Circuit training loppuun. samalla tavalla kuin ekassa kohdassa.
-Venyttelyt alkuun ja loppuun.
-Juon treenin loputtua Pro Whey heraproteiini juoman. 1dl fun light mehutiivistettä, 4 desiä vettä ja 50 g jauhetta. otan myös aamulla tälläisen juoman lenkin jälkeen jos lenkin ja salin välillä on yli 6h taukoa.
-Treenaan noin 4-5krt salilla, ja käyn lenkillä 4-6krt/viikossa. Pidän 1 tai 2 lepopäivää/vk
Illemalla ja/tai aamulla käyn lenkillä noin 30-45min, riippuen miten palatunut treeneistä. Sekä pelaan noin 2krt viikossa tennistä.
Voiko joku fiksumpi ja kokeneempi antaa neuvoja mihin tahansa yllä mainittuun ohjelmaan/ravintoon, kiitoksia etukäteen. Jos tämä kuuluu johonkin toiseen threadiin, olen pahoillani virheestä, olen vasta tähän sivuun perehtinyt.
Ruokavalioni on lähinnä:
-aamulla. Kaurapuuro, lasi 5 hedelmän mehua
-koulussa lounas, lasi maitoa
-välipala omena ja banaani
-illemalla maitorahka
-lounaaksi yleensä kanaa tai jauhelihaa, tai vaihto ehtoisesti salaatti (siis kanasalaatti ynm, vihreää tulee jokatapauksessa syötyä lounaan yhteydessä)
-iltapalan tuppaan jättämään kokonaan syömättä sillä lounas on siinä 18.00-18.30 välisenä aikana.
Pyrin syömään joka 3 tunnin välein.
Treenaan lähinnä:
-Circuit treining, 10 laitetta, 2x15 toistoa /laite.
-Kuntopyrää noin 20min,
-kahdella eri vatsa laitteila maxpainolla 10 toistoo. 3-5 sarjaa 15 sekunnin välein.
-käsipainoilla, 85% max painosta 3x15 toistoa
-Circuit training loppuun. samalla tavalla kuin ekassa kohdassa.
-Venyttelyt alkuun ja loppuun.
-Juon treenin loputtua Pro Whey heraproteiini juoman. 1dl fun light mehutiivistettä, 4 desiä vettä ja 50 g jauhetta. otan myös aamulla tälläisen juoman lenkin jälkeen jos lenkin ja salin välillä on yli 6h taukoa.
-Treenaan noin 4-5krt salilla, ja käyn lenkillä 4-6krt/viikossa. Pidän 1 tai 2 lepopäivää/vk
Illemalla ja/tai aamulla käyn lenkillä noin 30-45min, riippuen miten palatunut treeneistä. Sekä pelaan noin 2krt viikossa tennistä.
Voiko joku fiksumpi ja kokeneempi antaa neuvoja mihin tahansa yllä mainittuun ohjelmaan/ravintoon, kiitoksia etukäteen. Jos tämä kuuluu johonkin toiseen threadiin, olen pahoillani virheestä, olen vasta tähän sivuun perehtinyt.
Viimeksi muokattu: