Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä eroa on eläimen kannalta, josta siis nyt välitetään, tapetaanko se herkkuateriaksi, taiteeksi, viihteeksi tms?Onko eläimen kasvattaminen ja teurastaminen ruoaksi sama asia, jos kidutetaan ja pahoinpidellään seuraeläimeksi tarkoitettua eläintä?
Eli siis teurastaminen=kiduttaminen?
Hyvin sä vedät, hei.
Tutustu tehomaatalouteen, ja vastaa, voivatko teuraseläimet hyvin.Eli siis teurastaminen=kiduttaminen?
Moni ns. normaali ihminen, minä mukaan lukien, on repinyt siipiä irti kärpäseltä eikä siltikään ole murhannut ketään. Väitänpä vielä, että maailmassa on enemmän ihmisiä, jotka ovat lapsena "kiusannut" eläimiä ja joista on tullut normaaleja kuin niitä joista on tullut sarjamurhaajia.En jaksanut lukea koko threadia, joten en tiedä onko mainittu seuraava seikka:
Monet sarjamurhaajat ovat osoittaneet julmuutta ja väkivaltaista käytöstä eläimiä kohtaan nuorina ennen kuin ovat siirtyneet kanssaihmistensä tappamiseen. Ted Bundy, Jeffrey Dahmer, Brenda Spencer ja David Berkowitz esimerkkeinä.
Mutta ootas jos ne sivulliset olisivat olleet kissoja, oi elämä mikä itku.Faktahan on ettei asia liikuta millään tavalla minun elämää. Jos kyseisen kaverin perheelle käy huonompi flaksi niin se on edelleen voi voi. En kuitenkaan voi jakaa heille sympatiaani.
Mitä eroa on eläimen kannalta, josta siis nyt välitetään, tapetaanko se herkkuateriaksi, taiteeksi, viihteeksi tms?
Tutustu tehomaatalouteen, ja vastaa, voivatko teuraseläimet hyvin.
Olen minäkin repinyt kärpäseltä siipiä irti pienenä, mutta se on hieman eri asia, kuin repiä lemmikkipapukaijalta siivet irti.Moni ns. normaali ihminen, minä mukaan lukien, on repinyt siipiä irti kärpäseltä eikä siltikään ole murhannut ketään. Väitänpä vielä, että maailmassa on enemmän ihmisiä, jotka ovat lapsena "kiusannut" eläimiä ja joista on tullut normaaleja kuin niitä joista on tullut sarjamurhaajia.
Ei niin mitään. Sillä on merkitystä, mitkä askeleet johtavat tappamiseen. Jos lehmän teurastaa tökkimällä sitä haarukalla, se on yksinkertaisesti julmaa ja turhaa kivun tuottamista eläimelle.Mitä eroa on eläimen kannalta, josta siis nyt välitetään, tapetaanko se herkkuateriaksi, taiteeksi, viihteeksi tms?
Olisit toki voinut heittää jotain esimerkkejä asiasta, mutta noh.Tutustu tehomaatalouteen, ja vastaa, voivatko teuraseläimet hyvin.
Mitä eroa on eläimen kannalta, josta siis nyt välitetään, tapetaanko se herkkuateriaksi, taiteeksi, viihteeksi tms?
Kyllähän pojalle opetus olisi paikallaan, mutta oletkos sitä mieltä, että isukin bisneksetkin pitää pyrkiä lokaamaan? Ei se varmana tilannetta enää paranna jos perheellä alkaa menemään taloudellisesti huonosti.
Miettikääs tilannetta, jossa isä olisi hakannut poikaansa ja sitten siinä olisi menty ja rääkätty sivullisina perheen kissoja. Selityksenä toki aivan yhtä naurettava selitys kuin edellä "oppiipahan kun tietää, että lemmikitkin kärsivät". Kyllä olisi aivan hirvittävä meteli noussut kun viattomia kissoja hakataan, vaikka ne eivät kuulu asiaan.Mun mielestä nimenomaan tekis iskälle hyvää vähän pysähtyä ja miettiä prioriteettejä elämässä jos bisnekset lähtis laskuun. On varmaan käyttäny enemmän aikaa niihin kuin mukuloihinsa.
Täytyy nyt muistaa että 14-vuotias on lapsi, vaikka tuon videon perusteella se vaikuttaa vittumaisen vanhalta. Se että yhteen perheeseen sattuu kaks kissanrääkkääjää, kertoo todellakin siitä että jotain on aika hyvin pielessä vanhempien ja lasten suhteessa. Epäilemättä tuolla on taustalla jotain muutakin, koulukiusaamista esimerkiksi. Mutta ei sekään lapsesta tee sosiopaattia mikäli kotiolot on kunnossa.
Vanhemmat vastuuseen ja lapset vaikka huostaan mikäli homma ei parane.
Vittu mitä hihhuleita taas tääläkin. Ihmisillä menee liian hyvin nykysin kun tärkeimmät huolenaiheet on se naapurin kissa tai ne vitun harvinaiset simpukat jonka vuoksi ei voida rakentaa vesivoimalaa.
Tekis kyllä joku kunnon sota tai luonnonmullistus hyvää niin oppisi hihhulit olemaan ja pistään asioita realiteettiseen arvojärjestykseen.
Miettikääs tilannetta, jossa isä olisi hakannut poikaansa ja sitten siinä olisi menty ja rääkätty sivullisina perheen kissoja. Selityksenä toki aivan yhtä naurettava selitys kuin edellä "oppiipahan kun tietää, että lemmikitkin kärsivät". Kyllä olisi aivan hirvittävä meteli noussut kun viattomia kissoja hakataan, vaikka ne eivät kuulu asiaan.
Ja joo, kissan turpaan vetäminen ei ole edes samalla planeetalla siinä damagessa, mitä ihmisen elinkeinolle voi tehdä kustessaan hänen yritystoimintaa. Kissat on vittu kissoja, hyödyttömiä karvapalloja.
Ja onko hieman kieroa ajattelua, jos perää prioriteetteja isän kohdalla itse samaan aikaan arvottaen kissan ihmistä tärkeämmäksi.
Juu, ens kerralla kun ajat vaikka kolarin ja olet henkitoreissa autossa paketissa, niin soita lähimmälle kissalle, joka vie sut sairaalaan ja auttaa hädässä.Kissa aina ihmistä parempi. Oli lama tai ei.
Moni ns. normaali ihminen, minä mukaan lukien, on repinyt siipiä irti kärpäseltä eikä siltikään ole murhannut ketään. Väitänpä vielä, että maailmassa on enemmän ihmisiä, jotka ovat lapsena "kiusannut" eläimiä ja joista on tullut normaaleja kuin niitä joista on tullut sarjamurhaajia.
Nyt puhuu Mike asiaaKissat on vittu kissoja, hyödyttömiä karvapalloja.
oon aivan samaa mieltä, turhia karvapalloja ja idootteja kaiken lisäksi, tee yhtää mitää.