Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no minulta ainakin.
Mitä helvettiä, "penskat normaalisti tekee" voin sanoa, että ainakin minun kasvatus ei sisällä minkäänlaista kotieläimien rääkkäystä. Onko teilläpäin NORMAALIA rääkätä kissoja? Kieltämättä nautin kaikesta paskasta mitä tuon pellen suku ja läheiset saa hänen takia kärsiä saati itse sankari Kenny Glenn.joo mita sain selville niin pojat oli vaan vaha raakanny kissaa niinku normaalisti penskat nyt tekeeki, hienoa etta poikien isanki firma menee perseelleen ja tappouhkauksia satelee joka suunnasta jonku tallaisen jutun takia.
ihmisilla on liikaa vapaa-aikaa.
Mitä helvettiä, "penskat normaalisti tekee" voin sanoa, että ainakin minun kasvatus ei sisällä minkäänlaista kotieläimien rääkkäystä. Onko teilläpäin NORMAALIA rääkätä kissoja? Kieltämättä nautin kaikesta paskasta mitä tuon pellen suku ja läheiset saa hänen takia kärsiä saati itse sankari Kenny Glenn.
Mitä helvettiä, "penskat normaalisti tekee" voin sanoa, että ainakin minun kasvatus ei sisällä minkäänlaista kotieläimien rääkkäystä. Onko teilläpäin NORMAALIA rääkätä kissoja? Kieltämättä nautin kaikesta paskasta mitä tuon pellen suku ja läheiset saa hänen takia kärsiä saati itse sankari Kenny Glenn.

.Yksi kissa on vitun hailee, jos vastineeksi menee kokonaisen perheen elinkeino. Vittu mitä idiootteja kaikki. Olisivat kohdistaneet vain tuohon poikaan tuon vihansa, mitä tekemistä isällä ja hänen liiketoimillaan on asian kanssa?
Mistä asenteesta? Vai kertooko se siitä, että sä olet naiivi pikkukakara joka ei osaa suhteuttaa asioita? Sun mielestä on siis kissan hyvinvointi tärkeämpää kuin kokonaisen ihmisperheen? Ei jumalauta.Ei todellakaan ole yksi hailee kissan rääkkäys! Kertoo paljon sun asenteista jos eläimen henki ei ole minkään arvoinen verrattuna jonkun bisneksiin.
Kunhan ei pentu olisi ammentanut asenteitaan vanhemmiltaan.
Kertoo paljon sun asenteista jos eläimen henki ei ole minkään arvoinen verrattuna jonkun bisneksiin.
Mistä asenteesta? Vai kertooko se siitä, että sä olet naiivi pikkukakara joka ei osaa suhteuttaa asioita? Sun mielestä on siis kissan hyvinvointi tärkeämpää kuin kokonaisen ihmisperheen? Ei jumalauta.
Pitääkin lukea koulusurmaketjuista sun kirjoituksia, miten vanhemmat pitää saada vastuuseen kun kakara tappaa puoli koulua ja itsensä. Ai niin, siinähän ei kärsinyt söpö karvapallo, joka on ihmistäkin tärkeämpi, my bad.Eiköhän tuon ikäisen pennun kasvatus ole isän ja äidin vastuulla? Ja jos pentu puuhailee moista, on vastuu siis vanhemmilla. En näe todellakaan ongelmaa vanhempien sotkemisessa tähän.
Hauskasti ilmaisit asian, nimittäin tämän ihmisperheen mielestä kissan hyvinvointi ei ole tärkeää!
Eiköhän tuon ikäisen pennun kasvatus ole isän ja äidin vastuulla? Ja jos pentu puuhailee moista, on vastuu siis vanhemmilla. En näe todellakaan ongelmaa vanhempien sotkemisessa tähän.
Hauskasti ilmaisit asian, nimittäin tämän ihmisperheen mielestä kissan hyvinvointi ei ole tärkeää!
Eiköhän tuon ikäisen pennun kasvatus ole isän ja äidin vastuulla? Ja jos pentu puuhailee moista, on vastuu siis vanhemmilla. En näe todellakaan ongelmaa vanhempien sotkemisessa tähän.
.Pitääkin lukea koulusurmaketjuista sun kirjoituksia, miten vanhemmat pitää saada vastuuseen kun kakara tappaa puoli koulua ja itsensä. Ai niin, siinähän ei kärsinyt söpö karvapallo, joka on ihmistäkin tärkeämpää, my bad.