Olikos se koulusurmaaja 14v vai 18v...?
Meinaaks että 14-vuotiaat eivät osaa ajatella omilla aivoilla ollenkaan, vai että 18-vuotiaita ei ole kukaan kasvattanut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olikos se koulusurmaaja 14v vai 18v...?
No kukas se on kasvattanut? Vanhemmat vaiko peräti kissa kun tässä nyt ollaan niin lennokkaassa vauhdissa? Sulla varmaan on joku taulukko, josta katsotaan "hmm, 16 vuotta ja 4 kuukautta, juu, enää ei ole vanhemmat vastuussa, eilen vielä oli".Olikos se koulusurmaaja 14v vai 18v...?
Jeebus. Eletäänkö me samassa maailmassa.
Edit. Jos perheessä on idioottiteini joka saa päähänsä kiduttaa kissoja, on oikeutettua että kiduttajan koko perheeltä viedään leipä suusta? Perustele!
Meinaaks että 14-vuotiaat eivät osaa ajatella omilla aivoilla ollenkaan, vai että 18-vuotiaita ei ole kukaan kasvattanut?
Lähinnä tarkoitin sitä, että 14v tekemisiä tulee vanhempien valvoa, mutta 18v tekemisiin ei voi puuttua.
?Meinaat, että siellä on 24/7 iskukki tai äiti kyttäämässä pojan perään? Minkähänlainen sekopää pojasta silloin tulisi? Nyt vain kesällä moralisoimaan kaikkien kakaroiden vanhempia kun kakarat käryttelevät muurahaisia pihalla suurennuslasilla, mokomat murhaajat!Lähinnä tarkoitin sitä, että 14v tekemisiä tulee vanhempien valvoa, mutta 18v tekemisiin ei voi puuttua.
Ja sulla kulki itselläsikin 14-vuotiaana joka paikassa äiti mukana seuraamassa ettet eksy pahoille teille?
Lähinnä tarkoitin sitä, että 14v tekemisiä tulee vanhempien valvoa, mutta 18v tekemisiin ei voi puuttua.
Tuli tehtyä montakin hölmöä juttua, mutta sen verran älyä oli etten rääkännyt puolustuskyvyttömiä eläimiä!
Sanohan montako elävää koiraa tai kissaa sinä olet naulannut käpälistä puuhun? Joitakin vuosia sitten luettiin lehdestä näistäkin tapauksista.
Sanohan montako elävää koiraa tai kissaa sinä olet naulannut käpälistä puuhun? Joitakin vuosia sitten luettiin lehdestä näistäkin tapauksista.
No onhan se nyt tottakai väärin eläimiä millään tapaa kiduttaa, mutta tässä nyt vähän suhteutetaan sivullisiin aiheutuvaa damagea. Kyse on hei kissasta, karvapallosta, jonka edessä ollaan valmiita uhraamaan ihmisperheen elinkeino. Ja kun se isi ja äiti hakee kortistosta hilloa, niin se katti on edelleen hengissä ja syö sitä Pedigree-leivosta. Kissa sai turpaan, vastineeksi kurataan isän liiketoimet.Sanohan montako elävää koiraa tai kissaa sinä olet naulannut käpälistä puuhun? Joitakin vuosia sitten luettiin lehdestä näistäkin tapauksista.
Tuli tehtyä montakin hölmöä juttua, mutta sen verran älyä oli etten rääkännyt puolustuskyvyttömiä eläimiä!
.Oletko oikeasti ihan täysi tampio vai mitä vittua :wtf:? Yrittäisit edes ymmärtää mitä sulle kirjoitetaan ennen kuin vastaat, nyt menee jutut niin älyttömiksi ettei mitään rajaa.
Jos minä väitän ettei vanhempien ole mahdollista valvoa tuon ikäisen joka askelta eikä heistä pidä automaattisesti tehdä osasyyllisiä lapsen touhuihin, niin millä logiikalla se tekee minusta jonkin kissanraiskaajan :curs:? Tuon ikäinen on ehtinyt saada vaikutteita aika monesta muustakin paikasta kuin kotoa, mutta tässäkin tapauksessa vanhemmat pääsevät takuulla selvittämään tapahtumia viranomaisten kanssa ja jos he ovat jotain oleellista laiminlyöneet niin perästä kuuluu.
Itse en ole ensimmäistäkään kissaa enkä muutakaan eläintä elämässäni huonosti kohdellut, pienimmässäkään määrin, näin voin sanoa hyvällä omallatunnolla. Mua sen sijaan kissat pahoinpitelee useinkin, kun innostuvat leikkiessään joskus liikaa ja niillä tuppaa olemaan käpälissä nopeammat liikkeet kuin mulla:D. Ai mutta hitto, muutaman muurahaisen olen saattanut joskus skidinä liiskata ja landella muutaman kerran virittänyt hiirenloukun kellariin, soita vaikka poliisille ja eläinsuojeluviranomaiselle :piis:.
Hyvä, eli sinä siis olet jo 14v iässä tajunnut, että ei kannata rääkätä eläimiä! Ja luultavasti olet oppinut tuon asian vanhemmiltasi?
Tämä on mun pointti koko juttuun, 14v jampan asenteisiin vaikuttaa paljon vanhempien esimerkki ja kasvatus.
Mitä helvettiä, "penskat normaalisti tekee" voin sanoa, että ainakin minun kasvatus ei sisällä minkäänlaista kotieläimien rääkkäystä. Onko teilläpäin NORMAALIA rääkätä kissoja? Kieltämättä nautin kaikesta paskasta mitä tuon pellen suku ja läheiset saa hänen takia kärsiä saati itse sankari Kenny Glenn.