ei jaksa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
33
Esim tänää olkapäät/ojentajat treenissä en jaksanut tehdä kun 2 liikettä olkapäille, ja ojentajille jaksoin tehdä vaan 2x penkin..

Kunto on ihan hyvä, ja nukuttuakin tulee noin 7 tuntia..

Ikää on 14

Joskus tulee tollasia päiviä että ei vaan jaksa millään. Ihan normaalia. Pidä vaikka muutama päivä taukoa ja luulen että sen jälkeen taas intoa riittää. :)

Kuten jo mainittu, ei kannata ottaa kovin vakavasti. Ihan normaalia että aina ei vaan jaksa treenata kunnolla. Ensi kerralla sitten.

Iski kyllä pahasti silmään noi 7 tunnin yöunet. Kannattaisi yrittää nukkua hieman enemmän varsinkin kun on kasvuiässä. Varsinkin treenatessa unentarve kasvaa roimasti. Itse olen kyllä 7 tunnin yöunien jälkeen aika kuollut aamuisin.

Mulla tuli aina ennen heikko olo puntilla eikä jaksanu tehä loppuun ohjelmaa. Sillon en lukenu pakkotoistoa ja söin aamupalaks yhden viipaleen ruisleipää ja kupin kahvia :jahas:
Kannattaa syödä paljon ja hyvin pari tuntia ennen punttista.

Itsellä ei treeni kulkenut yhtään eilen. Syynä luultavasti se että maanantaina tuli vedettyä vain liian kovaa koko kroppa kerralla. Ke ei sitten yllättäen enää tehot riittänyt kun kroppa ei ollut palautunut riittävästi. Ei tuossa mitään tuon kummosempaa ole. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom