Ehrmannin uusi etiketti

Tänään meinasin ruveta kiroamaan kaupassa, kun luulin että on taas Ehrmannit lopussa. Sitten huomasinkin Ehrmann-purkkeja hyllyssä, mutta oudolla vaalealla etiketillä varustettuna. No äkkiä ihmettelemään, että mitäs hittoja nämä ovat.

Uudessa etiketissä kissankokoisilla kirjaimilla mainostetaan, että "0,2% rasvaa", mutta eipä niissä aikaisemmin ole ollut yhtään sen enempää.

Eli tämä siis ihan vaan vinkkinä kaikille siellä rahkahyllyjen äärellä, multa meinasi nämä ainakin jäädä huomaamatta, kun etsin niitä vanhoja kirkkaan vihreällä varustettuja purkkeja.

Miulle sattui viime kauppareissulla muutama uusi etikettinen versio mukaan, onneksi oli vanhojen seassa niin nyt muistaa jatkossa sen eikä kiroa ettei Ehrmannia ole.

Eilen oli punaiset tarjouslaput purkeissa ja olin jo hetken tohkeissani mahdollisesta alennuksesta. No, 55 senttiä siinä lapussa luki ja nimenomaan siksi, että kaikissa purkeissa ei ole viivakoodia.

Niin ei kai ne sen enempää maksakkaan kun sen 55centtiä??
Ainakin mitä itse viimeksi ostin niin sillä hintaa aina purkki irtosi.

Olen nähnyt Ehrmannia myytävän joissain kaupoissa 80c hintaan.

Mika21 sanoi:

Keskon kaupat myy sitä aika yleisesti 65 sentillä.

Itsekin tuossa pari päivää sitten ravasin edes takaisin kylmäkaappia, että mit vit... misäs ne nyt on? Mutta sitten tarkkasilmäinen avustaja huomasi tuon uudistuneen etiketin ja päivä oli pelastettu :rock:

Uuden etiketin kunniaksi satsasin myös ensimmäistä kertaa 500g tätä kaikkien mainostamaa Esguisaa (vai miten se nyt kirjoitettiinkaa, mut aika lähelle tuota se oli :rolleyes: ). Olipas se kyllä hyvää :kuola: . Vaikka hinta on kyllä aika suolainen, mutta tästä lähin lupasin herkutella tuota aina silloin tällöin. Oli se niin :kuola:

Mika21 sanoi:
täällä maksoi ensin 79c, nyt 65c. oli pakko tehdä heräteostos 10prk ehrmannia uuden lookin takia.

Toi etiketin vaihtuminen on kyllä todella positiivinen juttu. Ei niinkään sen takia, että se olisi ulkonäöltään jotenkin parempi, vaan se, että Ehrmann on panostanut ja tehnyt suomenkieliset etiketit tarkoittaa, että Ehrmann on päässyt ohi kokeiluajasta ja aikoo jatkossakin toimittaa tuota maanmainiota rahkavalmistetta myös Suomeen!

:rock:

ToughGrip sanoi:
ainakin Prismassa 55c ollut vakiona (Sellon prisma, lepuski), niin kai soon muissakin Prismoissa.
kait se porin rismassakin sama on mutta täällä prismaan on sen verta matkaa ettei siellä tule käytyä. k-marketista hain.

pori1980 sanoi:
kait se porin rismassakin sama on mutta täällä prismaan on sen verta matkaa ettei siellä tule käytyä. k-marketista hain.

Mutta Cittarissa on porissa ainakin 55 senttiä, ja siellä on sitä aina riittämiin.

Juza76 sanoi:
suomenkieliset etiketit tarkoittaa, että Ehrmann on päässyt ohi kokeiluajasta ja aikoo jatkossakin toimittaa tuota maanmainiota rahkavalmistetta myös Suomeen! :rock:
No eipähän ole mikään ihme, että toimittaa jatkossakin, kun bodarit ympäri Suomen kantavat sitä lavatolkulla kaupasta :D

JOJ sanoi:
No eipähän ole mikään ihme, että toimittaa jatkossakin, kun bodarit ympäri Suomen kantavat sitä lavatolkulla kaupasta :D
Jeps, itsekin tulee n. 200€ vuodessa maksettua saksalaisille... Enkä kuitenkaan vedä kuin aamupuuron joukossa yhden rahkapurkillisen.

Juza76 sanoi:
Enkä kuitenkaan vedä kuin aamupuuron joukossa yhden rahkapurkillisen.
Siis keitettyä puuroa ja rahkaa sekaisin, oh man.. :urjo:

JOJ sanoi:
Siis keitettyä puuroa ja rahkaa sekaisin, oh man.. :urjo:

No suunnilleen noin se tyttöystäväkin sanoi, kun aikanaan oli ekan kerran yöpynyt mun kämpillä ja aamulla aloin kiskomaan ääntä kohti tuota mun perussettiä: eli kaurapuuro mikrossa, purkki Ehrmannia joukkoon + mustikoita ja rypsiöljyä.

Kukin tavallaan. Tossa on kuitenkin kaikki tarvittava yhdellä lautasella. :D

Xtreme sanoi:
Mutta Cittarissa on porissa ainakin 55 senttiä, ja siellä on sitä aina riittämiin.
Siis
1) Kaupunki josta puhut on Pori?
2) Kauppa josta puhut on Citymarket?
3) Se löytyy samasta paikkaa kuin muutkin rahkat?
Valehtelit mulle? Vai oliko 3 kohta väärin?

jaki_ sanoi:
Siis
1) Kaupunki josta puhut on Pori?
2) Kauppa josta puhut on Citymarket?
3) Se löytyy samasta paikkaa kuin muutkin rahkat?
Valehtelit mulle? Vai oliko 3 kohta väärin?
koivulan/herralahden k-marketissa on 65c ja aina näkynyt. kannattaa varmaan nuo eermanniostokset sijoittaa alkuviikkoon

Back
Ylös Bottom