Ehrmannin uusi etiketti

jaki_ sanoi:
Siis
1) Kaupunki josta puhut on Pori?
2) Kauppa josta puhut on Citymarket?
3) Se löytyy samasta paikkaa kuin muutkin rahkat?
Valehtelit mulle? Vai oliko 3 kohta väärin?

1)Kyllä
2)Kyllä
3)Ehkä?

Ja kyllä aivan varmasti löytyy juuri hain torstaina 15 purkkia ja hinta on 55c, ovat muistaakseni ylimmällä hyllyllä, siinä jossain sen maitohyllyn(se pitkä seinä siellä perällä) puolivälissä, jos et löydä kysy vaikkapa avuliaalta henkilökunnalta, tai vaihtoehtoisesti ota silmät käteen ja kelaa koko seinä läpi, en ole aivan varma onko samassa paikassa kun muut rahkat kun en kiinnitä huomiota muiden rahkojen sijaintiin, koska en niitä syö! Ja Citymarketin valikoimaan ovat kuuluneet jo iät ja ajat.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Asiasta mikki hiireen, mutta imo se uus etiketti on ihan v-tun ruman ja halvan näköinen... Vanhassa oli jotain arvokasta, sievempi fontti tekstissä, hillitymmät värit (tai väri, eipä siinä paljon muuta ollut kuin vihreetä, mustan ja valkosen lisäksi + pieni punainen logo)...

Eli pitkä miinus uuden etiketin suunnitelijalle... Vaan eipä tuokaan saa minua vaihtamaan rahkamerkkiä...

Turun seudulla Ehrmannin hinta on 55c, oli kyse sitten shittarista tahi prismasta...

Aihetta sivuten. Kun täällä kovasti suositeltu tota LIDL:in rahkaa, niin päätin sit käydä sitä ostaan. ostin pari 500g milbonen rahkapurkkia, niin onko se se rahka mitä sieltä kannattaa ostaa? Kun sie oli muunkinlaisia ja en tiiä oliko ees kaikki rahkat siinä..

joo milbona on sitä oikeeta mitä muuta siel sitte on jotain maustettuu settii vai (en oo kyl ite huomannu)

Juza76 sanoi:
Jeps, itsekin tulee n. 200€ vuodessa maksettua saksalaisille... Enkä kuitenkaan vedä kuin aamupuuron joukossa yhden rahkapurkillisen.

Itse syön yleensä 3-4prk rahkaa päivässä.

Eli ehrmanniin menee vuodessa 600-800€ :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom