Ehrmannin rahkaa sikahalvalla!

Originally posted by Ozzy
Pirkka-rahka. Luulisi, että sitä juuri asiakkaille tyrkytettäisiin.

On se samperi kun viimeisimmän 24h viestit ei mahdu ensimmäiselle sivulle :) tuntuu kun kaivelisi vanhoja threadejä pintaan.

Kauppalehdessä oli juuri juttua omista merkeistä ja että niistä kaupat saavat parhaat katteet. Kesko onkin lisännyt pirkkatuotteiden määrä ja ymmärtääkseni aikoo panostaa niiden kauppaamiseen kuten kuulemma ulkomailla menetellään (muistaakseni Briteissä ketjujen tuotteista 50% "omia"). Eli kohta ne pirkka-rahkat ovat paremmin esillä. Hintojakin taidettiin alentaa noissa pirkka-tuotteissa (ei varma tieto, joku viime viikon KL?).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Ozzy
Näyttää tosiaan hinnoissa olevan eroja. Kun joskus ostin ensimmäiset Ehrmannin rahkat, niin hinta oli paikallisessa Prismassa 49 snt ja nyt ovat nostaneet sen 55 snt. Tänään näin myös ensimmäistä kertaa sitä Citymarketissa, hintaa 75 snt.

Lahden prismassa hinta sama 55snt mut cittarissa mahtavat 80snt!!??!!

Meillä oli pari päivää nyt CM:ssä pirkka rahka lopussa ja piti ostaa pari purkkia Valiota.. Nyt eilen oli tullu Pirkka rahkaa niin ostin loppu dietille 15prk :D oli siinä kassa jätkä :eek: .. Ja sit ostin mammuttien loppumisen vuoksi 16 pulloa light cokista jemmaan, ku saa vielä emännän henkilökunta alennuksen niin litra hinta alle 50c.. Ai niin ja että kassalla ois ihmettelemistä niin Snelmann kalkkunaleikettä 300g/pkt *6

Mulla on vähentynyt Ehrmannin syönti huomattavasti kun keksin kohtuumakuisen reseptin heran käyttöön. Ehrmannissa kun on turhan paljon hiilaria :(

Originally posted by Phat
Mulla on vähentynyt Ehrmannin syönti huomattavasti kun keksin kohtuumakuisen reseptin heran käyttöön. Ehrmannissa kun on turhan paljon hiilaria :(

Laita nyt ihmeessä reseptisi näkyville..

Originally posted by wbb
Laita nyt ihmeessä reseptisi näkyville..
Heh. Siis tarkoituksena 'ei nopea hiilarinen'-massajuoma joka kelpaa siis ihan perusateriankorvikkeeksi:

2dl kaurahiutaleita
2rkl rypälesokeria ja/tai mahdollisesti Hermesetasta
2rkl maitojauhetta
1 tl kaakaojauhetta (Van Houten, bien sur)
1dl heraa

Kaikki tehosekoittimessa sekaisin ja pannaan sheikkeriin, helppo kantaa mukana ja nautintavalmis ja helppojuotava kun lisätään n 4dl vettä. :thumbs:

Re: Mikämassa kusettaa!

Originally posted by Ric Flair
Mä kävin tänään Suvelan Alepassa ja siellä pyytivät ton 55c purkillisesta. :curs: :confused: Mikämassa millon viimex sait Alepasta Ehrmannin 49 sentillä, vai mihin toi kaikissa Alepoissa 49c perustuu?

Tunti sitten viimeksi. Se "kaikissa" perustui vaan siihen, että kaikissa Alepoissa joissa olen käynyt on ollut tohon hintaan. Ainakin Rautatientorin, P. Rautatienkadun ja Katajanokan Alepat tulevat tähän hätään mieleen.

Nosta älämöly, ja uhkaa vaihtavasi Alepaa :david:

no niin nyt sitten nostivat (viikko sitten, huomasin vasta tänään) lauttasaaren alepassa 0,55€:oon. Täytyy käydä moittimassa hinnoittelupolitiikkaa ja jos ei ääni kellossa muutu niin ostan rahkani lähempää kotia s-marketista. Larun alepan viereisessä Sestossa on 0,66€. Vakavaa kilpailijaa ei silti ole Lauttasaaressa, joten töissä syötävät rahkat taidan vielä ostaa kyseistä Alepasta. :curs:

Jos nyt vielä mussutan aiheesta niin en ole ehrmannia vieläkään löytäny söörtseistä huolimatta Oulusta :curs:

Mutta hyvä vaihtoehto lienee jukurtti. Litrassa valion vaniljaversiota on 40grammaa protskua. Näitä tulee tankattua 1-2per päivä

Originally posted by ketjupökäle
Mutta hyvä vaihtoehto lienee jukurtti. Litrassa valion vaniljaversiota on 40grammaa protskua. Näitä tulee tankattua 1-2per päivä

+ vitusti sokeria:jahas:

HAHAH, olis saanu lähes ilmaiseksi 300 purkkai tota rahkaa. ite en siitä välitä joten roskis kutsui sitä.. H0J:tä tykkäs vituttaa ku kuuli..

"kuka ny rahkaa söis, eihä siinä o rasvaakaan" :)

Originally posted by ketjupökäle
Jos nyt vielä mussutan aiheesta niin en ole ehrmannia vieläkään löytäny söörtseistä huolimatta Oulusta :curs:

KÄYPPÄ KATTOO LIMINGANTULLIN PRISMASTA!

Originally posted by hyperflood
HAHAH, olis saanu lähes ilmaiseksi 300 purkkai tota rahkaa. ite en siitä välitä joten roskis kutsui sitä.. H0J:tä tykkäs vituttaa ku kuuli..

"kuka ny rahkaa söis, eihä siinä o rasvaakaan" :)

Älä kuule väännä veistä haavassa, kohta sattuu ja pahasti(nimittäin sua).

Ja sitä tosiaan löytyy Limingantullin Prismasta, 49c/purkki.

Originally posted by H0J
Älä kuule väännä veistä haavassa, kohta sattuu ja pahasti(nimittäin sua).

Ja sitä tosiaan löytyy Limingantullin Prismasta, 49c/purkki.

Hahah, senku näkis :)
Pittää nyt ku tietää ni soittaa jos sitä vielä jostaki saa, mie ku en noihi hullutuksii sekkaanu, syö sie ne munki puolesta.

p.s, kunnon diettiruoka: pussi american pekonia ja nakkipaketti, kääri pekoni nakin ympärille, uuniin 200C / 10 min JA ON MUUTEN HYVÄÄ!!! xD

Miten mä en oo noiden rahkojen syöntiin ajautunut?!... Jotenki mukavampi vääntää raejuustoa, kun löytyy sitä proteiiniakin enemmän!..ja hiilareita ei nimeksikään!..tai no 4g purkissa...

Mut en mä tiiä..pitäisköhän sitä sit kokeilla?.... Pitäis varmaan kaivella vanhat threadit esille, mut mitä te sotkette siihen sekaan yleensä??...:D

ande2,
ai niin olihan larussa s-markettikin. Toi alepa ja sesto sattuu olemaan 30sek kävelymatkan päässä töistä, joten siellä käyn. 24kpl:n viikottainen minimisatsi jää kyllä larusta ostamatta, joten eiköhän niitä jää muillekin :)

nainen,
rahka on halvempaa pelkästään proteiinisisältöä tarkastellessa. Sekaan laitamme rypsiöljyä :D

Ahaa, aivan! No ostinpa minäkin sitten Ehrmannia! :D Siellä sitä oli CityMarketin hyllyllä odottamassa. Jäi muillekkin, kun mä ostin vain yhden! :lol2:

Originally posted by tommih
+ vitusti sokeria:jahas:

Joo no nyt puhunkin jukurteissa normaalin keskivertopunttaajan vaihtoehdosta, joka hakee pakon sanelemana kompromisseja terveelliseen elämään (jostakin syystä). Ei tarvi välttämättä olla ketoosi yms. dieeteillä että pystyy rakentamaan hyvää lihaskuntoa. Pitkästi alle 10% rasvoihin pääsee ilman kovin extremejä ravintoarvosuunnitelmia voimatason säilyessä suhteellisen hyvänä, kuitenkin tuo riittävä protskun saanti lienee yksi peruskulmakiviä siinäkin asiassa. Jukurtit tuleekin ainakin minulla pääasiassa reenin jälkeen. Tämä siis ajatuksena ihan yksinkertaistettuna.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom