Ehrmannin rahkaa sikahalvalla!

Originally posted by iivili
Ei puhuta mistään sokerimössöistä (millainen lienee myös exquisa) eli jälkiruokarahkasta, vaan maustamattomasta maitorahkasta. Ainakin Kaijonharjun Valintatalossa Ehrmannia on melkein aina. Minä ja hyppyrotta (ja varmaan muutama muukin, sen verran tuoretta Ehrmannia näkyy hyllyssä sen verran monta purkkia aina olevan) roudataan sitä sieltä kilpaa. :D Eivätkä ole enää Kaijonharjun Valintatalossa ehdotelleet Ehrmannia koiranruoaksi. :lol2:

kaijonharjun valintatalossa tosiaan ehrmanni on 59 cent/ purkki. Ihmettelen aina kun hyllyt notkuu ehrmannin painosta, vaikka raahaan sitä kotiin niska hiessä :D näköjään täällä on muitakin saman puljun asiakkaita. hienoa. syödään hyllyt tyhjiksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by ketjupökäle
Mitä vittua. En ole löytäny tuota ehrmannia muuten kuin sellasena ruskeana, punaisena tai keltaisena vanukkaana? Ei kai tässä siitä nyt puhuta? Oulun korkeudella ei taatusti ole pistäny silmään rahkapurkki vaikka hyllyt tuleekin koluttua, kaikki suurimmat ketjut.. speksit näyttää hyvältä, ainakin jos vertaa vaikka exquisaan (9% protskua wtf)!. Onko kyseessä salaliitto, missä on karpo?

http://www.ehrmann.com/index3.html

hae tuolta "Quark"-purkki ja korvaa sinisen sävyt vihreällä.

Tuolta voi myös tilata ehrmann-teepaitoja ja -lippiksen, antaa tiukan vaikutelman salilla.

Originally posted by ketjupökäle
Oulun korkeudella ei taatusti ole pistäny silmään rahkapurkki vaikka hyllyt tuleekin koluttua, kaikki suurimmat ketjut..

Itse olen löytänyt Ehrmannia keskustan Anttilasta,siellä olevan valikoiman halvin rahka.

En muista mistä katsoin, mutta valion rahka-ämpäri ei ole kilohinnaltaan halvempi kuin ehrmann. Lauttasaaren Alepassa jo ehdotettiin, että he voivat tilata mulle rahkaa, sanon vaan monta laitetaan. Taisivat kyllästyä kun kävin joka päivä tiedustelemassa jos rahkaa löytyisi ja silloin kun löytyi, niin ostin kaikki :D

Metrotukussa maksaa 5kg "purkki" Valion rahkaa 14,04€ eli Ehrmann tulee halvemmaksi.. Raejuusto olis 9,80€ 2,5 kilon paketti, mutta rasvatonta ei ollut niin eipä tullut ostettua sitäkään.

Sensijaan kananmunia 90kpl laatikko hintaan 7,48€ on jo kannattava ostos :D

Originally posted by Kaljaveikko
kaijonharjun valintatalossa tosiaan ehrmanni on 59 cent/ purkki. Ihmettelen aina kun hyllyt notkuu ehrmannin painosta, vaikka raahaan sitä kotiin niska hiessä :D näköjään täällä on muitakin saman puljun asiakkaita. hienoa. syödään hyllyt tyhjiksi.

On vai? Samasta paikasta on tullut ostettua Valion 96c versiota :jahas: Pitää aukaista silmät seuraavalla kerralla. :)

Kävin just Seston etujätissä ja ehrmann makso törkeät 66c. :curs: Hylly ammotti silti tyhjyyttään eli kyllä ne jollekin kelpaa.
Ja kelpas mullekin kun en jaksanu muualle mennä..

Aivan loistava nimimerkki sulla! "Maitorahka".. LOL.. ihan kuin paistijauheliha..:)

Tervetuloa vaan palstalle! :kippis1:

Originally posted by Sami82
Kävin just Seston etujätissä ja ehrmann makso törkeät 66c. :curs: Hylly ammotti silti tyhjyyttään eli kyllä ne jollekin kelpaa.
Ja kelpas mullekin kun en jaksanu muualle mennä..

Eipä tuo mitään, sillä ainakin Ruoholahden Citymarket koittaa rahastaa törkeät 79 snt!! :down:

Originally posted by natu76
Itse olen löytänyt Ehrmannia keskustan Anttilasta,siellä olevan valikoiman halvin rahka.

Jeps tuolla sitä tulee itekkin asioitua, lähellä kun asun. Tuolla vaan maksaa tuo Ehrmann 70c, eli ei läheskään niin halpaa mitä jossain tämän threadin perusteella... :( Pitäisköhän tehdä valitus tuonne Anttilaan ja vaatia hintaa alemmaksi :evil:

Mikämassa kusettaa!

Originally posted by mikämassa
Kaikissa Alepoissa on Ehrmannit 49 snt / kappale :kuola:

Mä kävin tänään Suvelan Alepassa ja siellä pyytivät ton 55c purkillisesta. :curs: :confused: Mikämassa millon viimex sait Alepasta Ehrmannin 49 sentillä, vai mihin toi kaikissa Alepoissa 49c perustuu?

Originally posted by BlakeStone
Mankkaan Alepassa on 49c Ehrmannit. Leppävaaran Alepassa puolestaan 55c, Maxissa tais olla 59c, K-kaupat ei taida myydä ollenkaan.

Kun kävin mankkaan alepassa niin en löytänyt, olivat vissiin loppu kun ei hyllyssä näkynyt. Haukilahden alepastakaan en löytänyt. Ostelen Lauttasaaren alepasta jossa 49c/kpl. Laajalahden alepassa myös 49c.
Mikäli muistan huhun oikein, niin ison-omena citymarketissa olis (K-ryhmä)? omenan maxissa vissiin hintaan 55c.

Taisin viedä vikan purkin :) Noh siinä on onneksi Lidl vastapäätä josta voi napata 1,59 euroon 400g purtilon raejuustoa. Tosin olen kuullut että Lidlistä saa muualtapäin samaa tököttiä 1,49/prk. Kumma muuten ettei Lidleistä maitorahkaa löydy?

Näyttää tosiaan hinnoissa olevan eroja. Kun joskus ostin ensimmäiset Ehrmannin rahkat, niin hinta oli paikallisessa Prismassa 49 snt ja nyt ovat nostaneet sen 55 snt. Tänään näin myös ensimmäistä kertaa sitä Citymarketissa, hintaa 75 snt.

Citymarketissa olen ihmetellyt monesti, että mikä monopoli sillä Valiolla oikein rahkahyllyssä on. Siinä on aina useampi rivi Valion purkkeja ja sitten yksi ainoa rivi reunassa, johon on piilotettu ketjun oma Pirkka-rahka. Luulisi, että sitä juuri asiakkaille tyrkytettäisiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom