Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielestäni järkevin ensiautoks jos budjetti ei oo suuri ois joku 92-98 tms corolla tai mielummin ehkä civic. Hinnat paritonnia, varaosat halpoja ja helppoja korjata.
Eikä todellakaa mersu,audi tai vanha bmw.
Ime nyt kiviä jo. Jenkkiautot on upeita harrasteautoja, mutta kyllä varmaksi ja huolettomaksi ensiautoksi on tuollainen Corolla tai Civic juurikin hyvä valinta. Halpaa ylläpitoa ja turvallisia ajaa.mutta toisaalta jos haluat pysyä miehenä...
mutta toisaalta jos haluat pysyä miehenä...
Ime nyt kiviä jo. Jenkkiautot on upeita harrasteautoja, mutta kyllä varmaksi ja huolettomaksi ensiautoksi on tuollainen Corolla tai Civic juurikin hyvä valinta. Halpaa ylläpitoa ja turvallisia ajaa.
Jos 10 000 oli se raja, niin kyllä siihen saa jo aika uuden ja nätin japsin. Ja ne varaosat ovat vähän eri hinnoissa kuin Audilla, Bemarilla tai Mesellä. Ja tuolla budjetilla saa huomattavasti paremman Civicin kuin Audin. Tietysti joku Coupe-Audi olisi ihan kova vehje, varsinkin Quattrona, mutta saako alle 10k vielä kummoista yksilöä...?ei tarvi olla se jenkki välttämättä. Joku muukin kelpaa hyvin. Mutta hei come on!!
Civic tai corolla! teiniDX?:D tai 2000e civic ja siihen 1500 popit ja 1000e vanteet?
toinen mikä vituttaa noissa japseissa on se että niihin et voi tehdä mitään itse.
tyypillinen tapaus: vika japsissa, sormi suuhun--> auto korjaamolle.
Niin niin. Mutta harrasteautoksi. Nyt puhutaan käyttöautosta ja ensiautosta.jenkkihypetystä
Samaa mieltä tuosta äänestä, mutta se ei vielä ole riittävä peruste ostamaan ainoaksi autoksi. Mutta se huoltokin on aika sama jos ei osaa itse mitään tehdä, silloin sillä ei ole mitään väliä mahtuuko sinne aikuisen miehen käsi vai ei.tuo huoltohomma..niin.. kai se vähän riippuu ihmisestä.se on vaan totta että nuihin uusiin konehuoneisiin ei mahdu perkele edes ruuvimeisseli sisään!
Entä äänet?
Kuuntele kun kuningas (Charger) ärähtää ja civic vinkuu 8000 kierrostaan vieressä?
Se on hetki jolloin sillä kulutuksella, huollon kalleudella ja muulla ei ole väliä.
toinen mikä vituttaa noissa japseissa on se että niihin et voi tehdä mitään itse.
Mä oon korjannu Nissaniin kaiken itse, poislukien hitsaus kun en pidä moisesta ja kaveri hitsaa halvalla.toinen mikä vituttaa noissa japseissa on se että niihin et voi tehdä mitään itse.
Taitaa olla sama homma kaikissa nykyautoissa.