Katsele jotain kestävää, uudehkoa pikkuautoa, kuten corollaa tai civiciä. Jos budjetti on kymppitonni, et todennäköisesti haluaa laittaa korjauskuluihin 1000-2000e vuodessa. Siihen kun lisätään vakuutukset ja bensat, niin ylläpitokulut nousee johonkin 30%:in hankintahinnasta, mikä ainakin itselleni kuulostaa sietämättömältä.
Täyttä asiaa.
Kyllä mä ymmärrän että noi bemarit ja audit vetoaa. Itsekin mielelläni ajaisin A8:lla tai 600-sarjan bemarilla, ovat ihan näyttäviä ilmestyksiä. A4 nyt on naisten auto IMO näin muiden saksalaisten seurassa, ja aivan käsittämättömän kallis pitää. Ostakaa nyt uusi pakoputki, niin köyhdytte n. kuukausipalkkanne verran... Hyvännäköisiä, jos ottaa tuoreinta korisarjaa. Nämä vanhemmat ovat kyllä niin tylsän näköisiä että hohhoijaa...
Bemarit on rumia kautta linjan, vanhemmat siedettävämpiä kuin uudet. Uusissa keula joissain asiallinen, perä kaikissa päin persettä suunniteltu. Ja jossain mallissa jopa opelin kanssa yhtäläisyyksiä. Huhhuh... Hyviä ajaa kyllä ja potkua löytyy, kieltämättä.
Civicci on kieltämättä näyttävä, varsinkin tuo 2.tuorein koppa, ja hb:na. Pirun hieno, mutta pieni auto. Halpa kyllä pitää ja ajaa, ja taittuu mutkaan paremmin kuin mikään bemari. Jää sitten tietysti joidenkin jalkoihin motarilla, mutta ei mitenkään kovin merkittävästi. 1.6-koneisella 200:n vauhtikin saavutetaan ihan sietokyvyn rajoissa. Perusohitukset menee mukavasti
Corollasta aika lailla samat sanat kuin civicistä, ei vain näytä juuri miltään. Ei ruma kuitenkaan, ihan nätti peli sekin. Mutta persoonaton.
Edelleen vahvasti Mazda 6:n linjoilla täällä. Täyttäisi kaikki sun toiveet. Halpa pitää, hyvännäköinen ja potkuakin mukavasti suhteessa käytettyyn rahaan... Kun siis puhutaan GT- ja MPS-malleista.