Ehdota Diesel autoa max. 8000e

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt olisi hakusessa auto, mikä saisi olla mielellään diesesl. Ehdotelkaa ihan vapaasti sanotaan kriteereiksi vaikka se, että ei olisi ajettu yli 240 000 km eikä myöskään olisi yli 15 vuotta vanha auto.

Ilmastointi olisi mukava autossa löytyä samoten keskuslukitus.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tietenkin olisi ihan hyvä tietää haetaanko tässä nyt farkkua, sedania vai mitä. Iskee nettiautoon tarkkaan hakuun vaan ehdot niin kyllähän sieltä löytyy vaikka mitä. Noista isommista autoista lähtisin itsekin katselemaan juurikin noita Disabledin mainitsemia merkkejä/malleja.

Jos hakusessa on halpa auto niin aloittaja ei varmastikkaan ole innostunut autosta jossa huollot ja korjaukset maksavat "kohtuuttomasti". Mielestäni tuo sulkee heti pois V70 ja A6.

joo eli ei niin väliä onko sedan vai farmari, ehkä sedan olisi vähän parempi ja tosiaan huoltokustannukset saisivat olla aika "edulliset"

Nyt olisi hakusessa auto, mikä saisi olla mielellään diesesl. Ehdotelkaa ihan vapaasti sanotaan kriteereiksi vaikka se, että ei olisi ajettu yli 240 000 km eikä myöskään olisi yli 15 vuotta vanha auto.

Ilmastointi olisi mukava autossa löytyä samoten keskuslukitus.
Noilla kriteereillä itse päätyisin johonkin tällaiseen -linkki-. Ei tuo mikään kaunis ole eikä nopea, mutta edullinen ja mukava ajaa.

Fiikusta tai Octaviaa ehdottaisin minäkin. Tuolla rahalla ja km rajoituksella täytyy olla A6:ssa tai V70ssä jotain pahasti vialla.

Jos ei tartte olla takaveto niin kolmos koppanen golf. Tohon hintaan saa sellasia alle 200tkm ajettuja pikkasen päivitettyjä golffeja. Tehot siinä 200hp tuntumas ja vääntö +300nw. Kulutus 5-6l oli ajo tyyli normaali tai pintakaasu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos ei tartte olla takaveto niin kolmos koppanen golf. Tohon hintaan saa sellasia alle 200tkm ajettuja pikkasen päivitettyjä golffeja. Tehot siinä 200hp tuntumas ja vääntö +300nw. Kulutus 5-6l oli ajo tyyli normaali tai pintakaasu.
Tarkotat varmaan neloskoppasia tdi-golffeja ? Ei meinaan hullukaan maksa lähellekkään kaheksaa tonttua kolmoskopan tsiljoonan ajetuista "virikiisseleistä". :)

Zone-sarja -42%
Kyl mää tarkotin kolmos koppasia. Mulla ainakin oli tällänen käsitys et se kroimalli vahtu jossain 200luvun alus mutta voin olla vääräs, niinkuin varmaan olenkin. Kun ei pahemmin niin uusia autoja ole ollut golffin lisäksi joka oli -97(uusin mitä mulla on ollut ja toivottavasti tulee olemaankin:lol2:).
Ei ne kaikki ole loppuun ajettuja. Omalla kohallani yllätyin golfista. Veti nätisti, ja aivan sairaan pihi laite. Ja eikös toi 8000e ollu max rahamäärä? Mul on itelläni ollu tapana et jos vaikka 5000e rahhoo autoon niin ostan n. 4000e auton jne..
Ai miksi? koska käytetyis löytyy melkein aina jotain rempattavaa ja jotain mikä ei ole ihan sitä mistä itse pitää.
Sunparaskaveri olet kyl melkonen salapoliisi:D. Näyttää siltä et m-kirjain on pyörähtänyt katolleen.

Ja tässä thredissä haettiin diisseliä, golfista ei ole mitään viridiisseleitä (softattuja perusautoja) olemassa missä olisi läheskään 200hp :) Olet selvästi sekoittanut tähän mukaan 1.8T bensakoneen.

Itse tosiaan suosittelisin avaamaan nettiauton ja valitsemaan käyttövoimaksi diisselin ja hintaluokaksi 6-9ke, kilometrit rajaa alta 200tkm niin kyllä sieltä vaihtoehtoja alkaa löytymään.. jopa sellaisia joita ei ensimmäiseksi edes tulisi mieleen ajatella.

...golfista ei ole mitään viridiisseleitä (softattuja perusautoja) olemassa missä olisi läheskään 200hp :)

:offtopic:Onhan noita. Mutta ei todellakaan 8000e hintaluokassa. Neloskoppasista 1,9TDI Golffeista saa 180 heposta ja vitoskoppasista 2,0TDI-vehkeistä jo tuon 200hv/400nm. Mutta tosiaan saa olla melkoinen Matlock, että saa vitoskoppaisen 2,0TDI:n 8000 eurolla.:offtopic:

Suositut

Back
Ylös Bottom