Ehdota 30.000 autoa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuo ehdotettu Audi....

1999 (ensirek. 10-2004)
Kolariauto vai miten tuo on mahdollista ?

Eiköhän tuossa ole "vain" kyse siitä, että tuo on tuontiauto, lokakuussa 2004 tuotu/rekisteröity Suomeen.
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
ja eikös golffilla oo ollu vielä ongelmia ainakin aikanaan noiden turpojensa kanssa? tais ainakin g60 mekaanisella ahtimella olla alle 160000km ajoaikaa.

Jepjep G-laderi oli kyllä aikamoinen keksintö. mutta ei muistaakseni ole turboissa mitään pahempia ongelmia ollu (siis volkkarit 97-->)

Mutta asiaan

Mieleen tuli s80 volvo T6
http://www.nettiauto.com/1206561
2,9l Tupla turbo taisi kyseisestä ruotsin ihmeestä löytyä, ei kyllä ole tehoa kuin n. 270 hummaa mutta eiköhän suomessa tuollakin pääse.
 
Aika suhteellistahan tuo tehokkuus tietenkin on, mutta jos se mainitaan ns. pääkriteerinä, niin kyllä sillon mielestäni sen 300 hv:n raja tulisi ylittyä. Tietenkin hieman auton koosta riippuen.

Se 180 heppainen kun ei tunnu täyttävän enää tuota kriteeriä tehokas, sen jälkeen kun on päässyt ajamaan oikeasti vähänkin nopeammilla autoilla.

Itse en kyllä nopeasti keksi oikeastaan muita vaihtoehtoja, kuin:

1. Bmw e39 m5
2. Mb e55 amg
3. subaru impreza wrx sti
4. mitsubishi lancer evo


Kaksi alinta menee tietenkin vähän eri luokkaan. Riippuu paljolti siitä, minkä tyylistä autoa hakee. Aika rankasti mutuilemalla uskallan kuitenkin väittää, että jos jälkeenpäin tekee mieli saada autosta enemmänkin potkua, tulee se halvimmaksi ja helpoimmaksi kahden alimman vaihtoehdon kanssa.

Jos haluaa autoltaan mitään arvokkuutta, niin ei kyllä koske noihin kahteen alimpaan. Ymmärrän toki noiden funktion, mutta teiniracingtuningracingtuningturbo-fiilis tulee kun noita näkee liikenteessä. Samaa mieltä tosin tuon ykkösen kanssa. M5 on karski. :thumbs:

Vielä yksi:
Volvo S60 R. 300hv ja neliveto. http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1270688&PN[0]

EDIT: Öö, tossa Nettiauton S60R:ssä on jotain epäilyttävää, vaan 250hv eikä muutenkaan näytä oikealta R:ltä... ne kolme alustan säätönappia puuttuvat keskikonsolista myös...

Oikea R (huomaa mm. etuspoileri)
471065-volvos60rv70r.jpg


Nettiauton "feikki"-R?
1270688_b_61081bcfa82dbc95.jpg


Juu, vituttaa epärehelliset ihmiset, ei tuo ylempi todellakaan ole oikea R-Volvo. Oikea ärrä menee kyllä teitin budjetistä yli:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1214319
 
EDIT: Öö, tossa Nettiauton S60R:ssä on jotain epäilyttävää, vaan 250hv eikä muutenkaan näytä oikealta R:ltä... ne kolme alustan säätönappia puuttuvat keskikonsolista myös...


Juu, toi on 2,5T. Taitaa olla 210 heppaa vakiona. Lastutettu ilmeisesti 250 hevoseen. Olihan se laittanut R:n ilmoituksessa lainausmerkkeihin... :lol2:
 
Juu, toi on 2,5T. Taitaa olla 210 heppaa vakiona. Lastutettu ilmeisesti 250 hevoseen. Olihan se laittanut R:n ilmoituksessa lainausmerkkeihin... :lol2:

Joo, rehellisyys maan perii Volvo S60 "R".

"Niin, siis ei tää oo oikee ärrä-Volvo, kun tuo R on lainausmerkeissä... niin, onhan tässä vähän eroja, jarrut ei oo Brembon, eikä alusta ole säätyvä, eikä tässä ole 300 hv, eikä..." :rolleyes:

Pahoittelut threadin sotkemisesta...
 
BMW 750... v12/326hv.. herrasmiesmäistä menoa olis tuollasella. Leluja löytyy jokalähtöön. Ja jos oikein hifistelemään alkaa, niin BMW ALPINA malleja kannattee myös harkita. esim. B12 ja B10...
 
Mihinkäs autoon threadin alottaja pääty?
 
No kuinkas tehokas tuo sitten on? Ku sullahan oli kriteerinä että tehokas pitää olla ;)
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse ostaisin Audin TSI /TFSI whatevah tekniikalla tehdyn moottorin. 1,4litran koneesssa jo 140hv ja vääntöä löytyy. Sen kun laittaa hiukan isoimmalla( en tiedä onko joku 2,0litraa isoin?) koneella, niin jo luulisi alahuulenkin väpättävän kiihdyttäessä. Lisäksi noi kuluttaa aivan naurettavan vähän bentsaa.

tietenkin jos sitä rahhoo löytyy ja bensalasku ei ole esteenä, niin miksei vaikka videon mukaista vehettä. Ei ajele amitsut takaluukussa kiinni :
object>
 
No jos itse itselleni katsoisin arvokkaampaa autoa, niin vaihtoehdot ois aikalailla tässä:

Audi Allroad TDI
Volvo XC70 TDI

Molemmissa on suorituskykyä riittävästi suomen olosuhteisiin ja kaupan päälle vielä ei hirvitä ajella pikkuisen kestopäällysteen ulkopuolella. Hinta noissa painuu tuonne 40k€ pintaan, mutta ei noita ominaisuuksia ilmaiseksi saa.
Neliveto, ehdoton suomen olosuhteissa.
Maavara, ehdoton metsästystä harrastavalle ja maaseudulla asuvalle.
Suorityskyky, ei taatusti jää kummallakaan jalkoihin ja ohikin pääsee.
Kulutus, riittävä siihe, että tankillisella ajetaan 1000km.

Tosin kaikki ei noita ominaisuuksia kaipaa, joten...
 
Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom