Ehdota 30.000 autoa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika suhteellistahan tuo tehokkuus tietenkin on, mutta jos se mainitaan ns. pääkriteerinä, niin kyllä sillon mielestäni sen 300 hv:n raja tulisi ylittyä. Tietenkin hieman auton koosta riippuen.

Se 180 heppainen kun ei tunnu täyttävän enää tuota kriteeriä tehokas, sen jälkeen kun on päässyt ajamaan oikeasti vähänkin nopeammilla autoilla.

Itse en kyllä nopeasti keksi oikeastaan muita vaihtoehtoja, kuin:

1. Bmw e39 m5
2. Mb e55 amg
3. subaru impreza wrx sti
4. mitsubishi lancer evo

Kaksi alinta menee tietenkin vähän eri luokkaan. Riippuu paljolti siitä, minkä tyylistä autoa hakee. Aika rankasti mutuilemalla uskallan kuitenkin väittää, että jos jälkeenpäin tekee mieli saada autosta enemmänkin potkua, tulee se halvimmaksi ja helpoimmaksi kahden alimman vaihtoehdon kanssa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Täytyy kyllä sanoa että vaikka vähän kauemminkin mietin niin rku:n postauksesta ne autot löytyy mitä noihin kriteereihin sopii. Veikkaisin itse, että lopullinen ostos tehdään BMW:n tai MB:n valikoimista. Niin ainakin itse tekisin.

Tarkennappas nyt vielä vähän tota mikä se on sitten tehokas/nopea auto. Aika paljo pois sulkee ku ei 2-ovista kannateta :) Itse kyl noista aiemmista melkein mercedeksen ottaisin. Eläkä missään nimessä ota mitään turbohelvettiä. Niitten kans menee vaan elämä ja terveys+hermot. Oma erikoinen ehdotukseni ois ollu Volkswagen Golf. 1.8 T 4-MOTION BLACK SHADOW. muistaakseni 360hp mutta eipä ollu näävän enää myynnissä.

Itse hommaisin BMW:n E39 M5. Upean näköinen auto vieläkin (toisin kuin wanha mersu), ja maasta taivaisiin kehuttu kaikkialla. Bonuksena 40 heppaa enemmän kuin E55 Amgissa.

2003%20bmw%20m5%20rastetter%20013.jpg

Autokuume iskenyt kanssa ja olin ajatellut Audia, mutta tämä on jo jotakin niin kaunista ja oikean hintaista. A4 kalpenee rinnalla. Tahtoo! :haart:

Tarkennappas nyt vielä vähän tota mikä se on sitten tehokas/nopea auto. Aika paljo pois sulkee ku ei 2-ovista kannateta :) Itse kyl noista aiemmista melkein mercedeksen ottaisin. Eläkä missään nimessä ota mitään turbohelvettiä. Niitten kans menee vaan elämä ja terveys+hermot. Oma erikoinen ehdotukseni ois ollu Volkswagen Golf. 1.8 T 4-MOTION BLACK SHADOW. muistaakseni 360hp mutta eipä ollu näävän enää myynnissä.

Ei mee ihan yksiin toi sun postaus? :thumbs: ensin manataan turbot ja sit ehdotetaan turbo golffia :D

Ei mee ihan yksiin toi sun postaus? :thumbs: ensin manataan turbot ja sit ehdotetaan turbo golffia :D

ja eikös golffilla oo ollu vielä ongelmia ainakin aikanaan noiden turpojensa kanssa? tais ainakin g60 mekaanisella ahtimella olla alle 160000km ajoaikaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Nettiauto

Rahoituslaskelma vakuudettomalle lainalle
Yhteistyössä GE Money
Muuten rahoitettava osuus: 14800 € Vähimmäiserä/kk: 250 €
Laina-aika: 120 kuukautta

Mikä GE Money Laina on?

GE Money Lainaa voit hakea haluamasi summan 2 000 ja 20 000 euron väliltä. GE Money Laina on vakuudeton kulutusluotto, joten et tarvitse lainaan vakuuksia etkä takaajia. Huomioithan, että Nettiauton kautta hakemasi laina EI ole osamaksusopimus.

Kuka voi saada GE Money Lainaa?

Lainan saamisen edellytyksenä on, että olet vähintään 21-vuotias, Sinulla on vakituiset tulot ja että Sinulla ei ole maksuhäiriöitä. Suoritamme kuitenkin jokaisen hakijan osalta vielä luottoharkinnan, jolla varmistamme hakijoiden takaisinmaksukyvyn.

Siis, mikäli en käsittänyt väärin. Tartteis pankki tms. lainaa lyödä käteen 14800€ ja saada GE Money lainaa täydet, eli 20000€ kun Bemarin hinta on 34800€

Ja omalta osaltani tarkoitin, että teoreettiset mahdollisuudet olisi noilla ehdoilla bemari omistaa. Tuo kymmenen vuotta maksaa 250€/kk + pankkilainaa pois ei kyllä käytännössä houkuttele.

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom