Miten helvetissä sait tommosen läpi..? Ei mulla ollu ainakaan paljon pahempia, ja kolme jo hyllytetty.
Tuskinpa tuokaan läpi menee, mutta linkin saa sähköpostiin, kun antaa sen julisteen teon yhteydessä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten helvetissä sait tommosen läpi..? Ei mulla ollu ainakaan paljon pahempia, ja kolme jo hyllytetty.
Muistakaahan että mikään pääpuolue ei aja tavoiteohjelmassaan pakkoruotsin poistoa, eikä Suomea yksikieliseksi. Joten jos haluatte säilyttää nykyisen kielipolitiikan kuta kuinkin samanlaisena, niin äänestäkää nykyisiä vallanpitäjiä.
Tai jos suomalaiset haluavat olla todella reiluja ja suopeita 5 prosentin suomenruotsalaiselle vähemmistölle, niin mikäs siinä. Ei ole minulla siihen mitään sanomista.
Kokoomuksen, Keskustan ja SDP ohjelmissaan pikemminkin pyrkivät turvaamaan pakkoruotsin aseman tai jopa vahvistamaan sitä. Mutta tosin onhan niitä yksittäisiä pakkoruotsin vastaisia ehdokkaita niissäkin puolueissa, muiden puolueiden lisäksi.
Perussuomalaisten sitoutumaton ehdokas, dosentti Heikki Tala Uudeltamaalta tosiaan keskittyy pakkoruotsin valinnaistamiseen, Suomen yksikieliseksi saattamiseen ja ruotsin asettamiseen virallisen vähemmistökielen asemaan.
Heikki Talalla on aika vakuuttava ansioluettelo:
http://heikkitala.k-netti.nu/main/frontpage.asp?wid=11012
Tietysti tulevan hallituksen kielipolitiikkaan voi vaikuttaa , että RKP hyppäisi kerrankin ulos hallituksesta.
Venäjän kielen osaajien tarve tulee myös painostamaan tulevaa hallitusta.
On muutan ihan törkeää Kokoomuksen dissausta Demppujen vaalimainoksessa. Toivottavasti pilkka napsahtaa omaan nilkaan. Jos se nyt on se mikä on lasipalatsin seinässä, Kampin vanhan bussiaseman vieressä.
"Meidän optiot => Teidän sohvallamakoilu", "Mun työnteko => Sun hyvinvointi". Kyseinen puolue on kyllä lopullisesti paljastanut idioottimaisuutensa.
Meitsin fyysinen duuni => teitsin palaveri. Meitsin näennäistyönteko=> teitsin analysointi.
Urski sanoi:Kokoomus on selkeästi paljastanut ohjesäännön ylittävän älykkyytensä!!!
Kenelleköhän tuo puolueiden mainonta on ylipäänsä suunnattu? Käsittääkseni puolueen "valinta" on vähän niinkuin lätkäjoukkueen kannatus - en siis usko että kärppä fanista saadaan minkäänlaisella mainonnalla tai edes ylitsepursuavalla lahjonnalla esim. ässä fania. Mielestäni siis puolueet hassaavat rahojaan - paitsi demarit, sillä heidän kannattajansa fanittavat aina voittajajoukkuetta nimeen katsomatta :D
paitsi demarit, sillä heidän kannattajansa fanittavat aina voittajajoukkuetta nimeen katsomatta :D