Edulliset laajakaistat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Airwalk
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Morjesta!

Olisiko jollain hyviä ideoita millä saisin edullisen netin? Tarvitsen kotiin laajakaistan ja padiin mobiililaajakaistan. Kotiin tarvin noin 10 megasen, tällä hetkellä mulla on soneralta molemmat liittymät ja hinta vi*****a. Nyt hintaa tulee 46,23e, sisältää paperilaskun.

Kaikki tuntuu olevan vaan jotain viihde-paketteja enkä halua maksaa turhasta...:(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis, nykyinen kiinteä ja mobiili maksaa yhteensä tuon 46,23€? Sehän on varsin mainio hinta, niinku yhteensä.

Useimmiten halvimmat on taloyhtiön (jos asuu taloyhtiössä) tekemän sopimuksen liittymät. Löytyy herkästi jotai 24M a'20€, ja tohon voi hankkia päälle erikseen maltillisen mobiililiittymän ja hinta jää yhteensä johonkin 30€.

Toimiiko alueellas 4g netti? Siinä ois halpa vaihtoehto molempiin. Itse vaihdoin muutamia kuukausia sitten kiinteän 4g:n ja helvetin hyvin toiminut. Nopeus 60-80 megan sisällä vuorokaudenajasta riippumatta. Toimii online-pelaamisessakin varsin mallikkaasti.

Toimiiko alueellas 4g netti? Siinä ois halpa vaihtoehto molempiin. Itse vaihdoin muutamia kuukausia sitten kiinteän 4g:n ja helvetin hyvin toiminut. Nopeus 60-80 megan sisällä vuorokaudenajasta riippumatta. Toimii online-pelaamisessakin varsin mallikkaasti.
Jos aikoo pelata, niin suosittelen lämpimästi varmistamaan että on 2 viikon palautusoikeus. Mokkula, tekniikasta riippumatta, on semmonen et jos tietokone sattuu olemaan rinnakkaisulottuvuuteen nähden 3.5 astettaa liian oikealla ja omistat yli 5 lusikkaa niin se tekee mitä mystisimpiä asioita.

Viimeeksi tuli todettua kun Espoossa Sellon naapurissa Borderlands 2 (PC) oli täysin mahdotonta pelata. Sen verran pahaa warppia oli online pelis et teki kokemuksesta surkean.

Mut kokeilee, jos on sopiva lokaatio niin voi hyvin toimia, kuten tornad0:lla.

Aika passeli hinta.

Onko pakko olla erillinen liittymä padille? Melkeempä jokaisella puhelimellahan voi jakaa yhteyden niin en ainakaan meidän perheessä ole katsonut erillisiä liittymiä padeihin tarpeelliseksi.

Tokihan näissä on akkukesto -kysymys, eli jos paljonkin käyttää niin luurikin imasee akkuaan aika tehokkaasti kun selailee. Itse tosin mielummin ostan halvemman wifi -version tabletista (kuten tein), ja tarvittaessa (jos ei ole wifiä mikä on suht harvinaista ainakin cityssä) jaan puhelimella siihen netin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom