Edullinen palautusjuoma?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NaS
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osta perus heraa+maltoo ja sekoittele siitä itse, se tulee ainakin halvaksi.

NaS sanoi:
valmis palkkari!

Miksi juuri valmis? Samahan se on että otakko sä sen esim. desin maltoa ja desin heraa eri pussista ja kumoat ne sinne sheikkeriin. Näin tulee ainakin halvempaa, ja saa itse päättää protskun ja hiilareiden suhteen.

Onko jollakin kokemusta Mutant mass gainerista? Lähinnä kiinnostaa että miten se toimii palkkarina ja tuollaisena kalorilisänä tarvittaessa.
Toinen vaihtoehto on Gainer pro recovery kun ei ole pahan hintaista, tai sitten vain sekoittelen heran, malton, krean ja l-glutamiinin oman maun mukaan palkkariksi.

Miksi juuri valmis? Samahan se on että otakko sä sen esim. desin maltoa ja desin heraa eri pussista ja kumoat ne sinne sheikkeriin. Näin tulee ainakin halvempaa, ja saa itse päättää protskun ja hiilareiden suhteen.

Juuri näin ja jos haluaa niin kannattaa lisätä viel vaikka kreatiiniä tohon joukkoo.

Tuo twinlabin postaus on 7 vuotta vanha, mutta pistin oman kysymykseni tähän topiciin ettei tarvitse tehdä uutta.:)

Onko jollakin kokemusta Mutant mass gainerista? Lähinnä kiinnostaa että miten se toimii palkkarina ja tuollaisena kalorilisänä tarvittaessa.
Toinen vaihtoehto on Gainer pro recovery kun ei ole pahan hintaista, tai sitten vain sekoittelen heran, malton, krean ja l-glutamiinin oman maun mukaan palkkariksi.

Mutant Massia itselläni pussi. Mausta ei tiiä onko se hyvä vai huono :D AINAKIN MAKEA! Meinaa pökläys efekti tulla kun Keksinmakusta juo.. hyvä kalorilisä ja toimii varmasti palkkarinakin

Twinlab Mass fuel on ainakin hinta-laatusuhteeltaan hyvä. Sisältää todella monipuolisesti proteiinin ja hiilarin lisäksi eri vitamiinejä ja mm. magnesiumia. Siihen vielä lisää 5g kreatiinia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom