Edistystä!

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tänne saa laittaa omat edistysaskeleensa, tai muuten vaan treenaamiseen liittyvät positiiviset asiat.

Olen nyt kuukauden verran ottanut tosissani kropan kuntoon laittamisen -- aiemmin kävin salilla satunnaisesti, sauvakävelyllä, juoksemassa ja pacessa pari kertaa viikossa, tissuttelin kotona iltaisin siideriä ja söin hirmusti namia. Nyt olen jättänyt alkoholin ja karkit lauantain ohjelmanumeroiksi ja lisännyt yhden joogan ja 2-3 salikertaa viikkoon. Tykkään tosi paljon!

Ja voila! Neljässä viikossa 3 cm vyötäröstä pois. Ympärys navan kohdalta nyt 71 cm.
Projekti jatkuu! :)

Juuri viime lauantaina hihkuin onnesta, kun mun kroppa on ihan oikeasti alkanut muuttaa muotoaan. Poistettavaa rasvakerrosta kyllä vielä löytyy, mutta pömppömaha on kadonnut ja hauis on ihan selkeästi kasvanut miinuskaloreista huolimatta :) . Oikeanlaista ruokailua ja kunnon treeniä on kuitenkin takana vasta muutama viikko, joten kyllä tästä ainakin loppukesäksi jonkinlaiseen rantakuntoon päästään.

Suurin edistysaskel on varmasti se, että pystyn nykyisin kulkemaan kaupassa karkki-, pulla-, leipä- ja keksihyllyjen ohi ilman että tulee napattua jotain makeaa ruuaksi. Lisäksi olen oppinut pitämään jopa raejuustosta ja ruisleivästä.

Mutta edistystä on siis ihan oikeasti tapahtunut jo tässäkin ajassa. Innolla odotan tulevaa. :hyper:

Ponipeikko sanoi:
Suurin edistysaskel on varmasti se, että pystyn nykyisin kulkemaan kaupassa karkki-, pulla-, leipä- ja keksihyllyjen ohi ilman että tulee napattua jotain makeaa ruuaksi. Lisäksi olen oppinut pitämään jopa raejuustosta ja ruisleivästä.

Sama homma! Aika retee olo kun voi karkkihyllyn ohi kulkea kuulematta suklaaseireenien laulua. Viime lauantain karkkipäiväkin meni lähes huomaamatta, muodon vuoksi (heh heh) tuli otettua pari palaa taloussuklaata ja jotain Pirkka-salmiakkeja. Naureskelin siinä että onpa huonosti tullut varustauduttua karkkipäivään kun ei taloussuklaata herkumpaa ole tullut hankittua. Hyvä niin!

Jatketaan samaa rataa Ponipeikko! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom