STRONGMAN Eddie Hall

Voi olla kakkaa jotkut jutut mut Ite jossain määrin uskon noihin juttuihin että Eddie oli vetänyt ennen 500 vetoa salilla enimmillää 463. Hän sanoi että ei ollu 500 kunnossa mutta tolla psyykkauksella minkä oli opetellut että saa hullut adrenaliinit päälle niin 500 oli helppo. Siinähän oli selvästi varaakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Jännä toi crossfitin isabel, omasta painosta riippumatta sama paino.
Miehillä 135 lbs eli reilu 61kg, naisilla 95 lbs eli reilu 43kg.

30 Snatches (135 lb /95 lb)

With a running clock, perform 30 Snatches as fast as possible. Any type of snatch is acceptable (power snatch, full/squat snatch, split snatch).

Score is the time it takes to complete all 30 reps.

Good Times for “Isabel” (source)

– Beginner: 6-7 minutes
– Intermediate: 4-6 minutes
– Advanced: 3-4 minutes
– Elite: <2 minutes

Ei siinä, en mä suoritusta vähättele. 😄

Katoin videon vain ja ainoastaan, koska olen aiemmissa videoissa nähnyt Eddien "gather around children and listen a story about my world record" :)

Jännä miten yleisurheilun kuulassa kaikilla miehillä riippumatta omasta painosta saman painonen kuula? Tai riippumatta juoksijan pituudesta kaikki juoksee sata metriä? ;)

Ei tainnu se Eddien road to 700 lbs bench oikein lähteä?

Mark Bellin podcastin perusteella sai sen kuvan että Eddie on aika kiireinen mies nykyään. Kaikenlaista media hommaa, kuvauksia ja matkustamista niiden takia paljon. Varmaan vaikee keskittyä niin paljo treeneihin, mitä tollanen 700 paunan penkki vaatis.

Musta tuntuu että Eddie ei kovin isoilla kuureillakaan vetele tällä hetkellä, kun vedossa 300kg vitonenki teki tiukkaa. Varmaan jotku korvaushoidot päällä vaan.

View: https://www.youtube.com/watch?v=8nIkLqbrTDs

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom