STRONGMAN Eddie Hall

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Nää jutut on kyllä mun mielestä aika bullshittiä, enkä usko että tekee kovinkaan monen silmissä Eddiestä mitenkään suurempaa legendaa kun se jo on. Luulisin että lähinnä tekee itsestään näillä jankutuksilla pellen lajia seuraavien silmissä. On kuitenkin aika vino pino ihmisiä jotka on vetäny sen 450kg+ (viimeisimpänä Thor ilman pukua 480kg elephant barilla), ja musta on aika vaikee uskoo että se 20-50kg lisäys tekis efektin jolla "tulee sokeeks pariks päiväks, pulssi hakkaa 300, menettää muistin" jne., kun monet on vetäny ekassa eventissä noita rautoja ja jatkanu kisaa normaalisti.

Toinen mikä särähti korvaan on kun tuossa videolla puhuu että "making different bars to make the deadlift easier" viitaten siis elephant bariin. Itse kuitenkin kommentoinut joskus miten hänelle oli vaikeampaa vetää sillä kun tanko heiluu nii paljon enemmän. Toisekseen, samalla logiikalla voisi invalidoida hänen vetonsa kun käytti pukua ja 8-figureita, jotka tekevät vedosta aikalailla helpompaa kun taas puhdas raw-veto. Mikä nyt sitten on oikea tapa tehdä recordeja? Eddien mielestä näköjään hänen tapansa on se aito oikea, jolla voidaan claimata kaikkien aikojen kovin maastaveto. Itse pitäisin 501kg elephant bar vetoa (ilman pukua) kuitenkin kovempana suorituksena kun 500kg puvulla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom