Heikki722 Liittynyt 25.4.2003 Viestejä 1 672 3.10.2008 #1 Onkos palstalla porukkaa, jotka on myyneet tavaraa eBay:ssä? Mites tuo "Ships to" toiminto oikein pelittää? Mulla tulee vaan ships to U.S. Haluaisin vaihtaa "world wide" tai "europe". En saa penteles onnistumaan.
Onkos palstalla porukkaa, jotka on myyneet tavaraa eBay:ssä? Mites tuo "Ships to" toiminto oikein pelittää? Mulla tulee vaan ships to U.S. Haluaisin vaihtaa "world wide" tai "europe". En saa penteles onnistumaan.
MHK Allapito VIP Liittynyt 1.12.2003 Viestejä 7 085 7.10.2008 #2 Jotain oon myynyt/yrittänyt myydä ja tosiaan en itsekään saanut wordwideä iskettyä sisään äkkiseltään vaan defaulttina oli UK. Mutta jos et sitä erikseen kiellä niin kai siihen voi joku huutaa mualtakin, postikulut jää tosin myöhemmin arvioitavaksi.
Jotain oon myynyt/yrittänyt myydä ja tosiaan en itsekään saanut wordwideä iskettyä sisään äkkiseltään vaan defaulttina oli UK. Mutta jos et sitä erikseen kiellä niin kai siihen voi joku huutaa mualtakin, postikulut jää tosin myöhemmin arvioitavaksi.