EatStopEat kokemuksia?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moikka,

Olen juuri aloittanut kuntoiluharrastuksen tavoitteena pudottaa 10 kiloa puolessa vuodessa. Nyt olen kuukauden ajan kävellyt n. 3 km 3-4 kertaa viikossa, mutta tarkoituksena olisi aloittaa myös kuntosaliharjoittelu. Nyt olen seikkaillut internetissä ja tutkinut erilaisia keinoja pudottaa painoa etsien sitä minulle sopivaa tapaa kiinnittää huomiota omaan ravinnonsaantiini. Aikaisemmat kunnianhimoiset kokeiluni ovat olleet lähinnä painonvartijoista ja tulin siihen tulokseen että pisteiden tai kaloreiden laskeminen ei sovellu minulle. Olen erittäin motivoitunut tällä hetkellä pysyvään elämän muutokseen ja kysyisin nyt täältä teiltä kokeneemmilta että mitä olette mieltä tästä http://keskustelu.suomi24.fi/node/9214055 eli törmäsin tuolla suomi24.fi sivun laihdutusosiossa tuollaiseen EatStopEat fasting metodiin. Onko kenelläkään täällä kokemuksia tuosta menetelmästä?

Aurinkoisin terkuin,

Jaana

Vääähään kyl mua epäilyttää. Tollaset ihmedieetit on aina vähän kyseenalaisia. Tossakin ollaan 24h syömättä putkeen, joka ei vaikuta kovin terveelliseltä ihan näin maalaisjärjellä. Ja riskinä on, että kun oot saanu tiputettua ne 10kg ja lopetat ton niin ne napsahtaa takasin. Mielummin muutat ruokavalios paremmaksi, alat urheilemaan enemmän ja tiputat sitä painoa pikkuhiljaa, mut tulokset pysyy.

Helvetin fiksua tollanen paastoilu, mietis nyt hetki ton järkevyyttä vielä.. Toivon että et tee tuolla ohjelmalla, tai edes kokeile sitä..

PS: Luin niin pitkälle kun tuli vastaan sana fistaus (vai mikä olikaan), ilmeisesti tarkottaa paastoamista, mikä on ehkä typerin asia mitä on olemassa..

Ilmeisesti kyseisen idean isä on sitä mieltä, että 24 tunnin tauot syömisessä on jollainlailla edullisia... varmasti, jos haluaa maksimoida lihaskadon ja terveyshaitat. Proteiiniakaan ei kuulemma oikeasti tarvita. joo, o...

Toimiihan tuo sinällään, että kalorivajetta tulee, vaan veikkaampa vähän, että 24 tuntia ku oot syömättä, vedät seuraavat pari ateriaa vähän rankemman kautta ja naps, kalorit on syöty takas.
en kokeilis IMO.

mrNICEGUY, kyllä sitä kai fistauksellakin voi laihtua, mutta veikkaan että se on nestepainoa tuskanhiestä suurimmaksi osaksi. :D

Paras keino kuitenkin laihtua on vaan laskea ne kalorit ja pitää kohtuullinen vaje. Näillä superhyperpaastoilla ei todennäköisesti saa kuin tilapäisen laihtumisen ja maksimaalisen vitutuksen. Laihtuminen on tilapäistä ja se katoaa, mutta vitutus pysyy, ja itseasiassa maksimoituu.

Back
Ylös Bottom