Easycleaner 2.0 <-- onko jees?

Ikä
57
Imutin just easycleaner softan, jolla kuulemma voisin putsata konettani turhalta paskalta. Mutta, mietiskelin tässä että uskallanko käyttää softaa esim. rekisterin siivoamiseen. Ajoin sillä läpi rekisterin ja se löysi hulvattomasti "turhaa" sälää, en kuitenkaan vielä poistanut näitä rekisteri viitteitä, iski mieleen pieni epäluulo että meneekö homma vituralleen? onko teillä muilla kokemuksia softasta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyvää shittiä.

Itellä ainakin toimi tosi hyvin sen aikaa mitä windowsia jaksoin käyttää.

Onko se muuten totta ku jotkut väittää että tolla easycleanerilla pystyisi estämään joitakin ohjelmia käynnistymästä? Jos on niin miten se tapahtuu?

Pari vuotta oon tuota käyttänyt, eikä mitään ongelmia ole vielä tullut ton suhteen. En tiedä ymmärsinkö tuota Deat:n kysymystä oikein, mutta ei tuolla ohjelmia voi estää käynnistymästä. Tosin voi muokata tuota käynnistyslistaa, eli sitä mitkä ohjelmat ajetaan joka käynnistyksen yhteydessä, ja sieltä poistaa sellasia ohjelmia joiden ei tarvi käynnistyksessä aina latautua.

Tuo duplikaattiskannaus kannattaa kuitenkin jättää tekemättä, jos ei varmasti tiedä mitä tekee, sillä siitä voi jonkinlaista harmia tulla.

Oon myös käyttäny tuota softaa pidemmän aikaa ja mitään ongelmia ei ole ollut.

Itsellä kanssa ollut käytössä jo pidemmän aikaa. Ei ainakaan vielä ole mitään ongelmia tullut vaikka rekisterin olen sillä aina putsannut.

Käynnistyslistasta voi poistaa turhat ohjelmat aik kätevästi. Onkos siinä joku kuvake "käynnistä" taik jotain, minkä takana on lista josta saa poistettua.

Duplikaatteja en rupeisi poistamaan, koska tykkää poistella saman kokoiset tiedostot kansioista.

HaRaXz sanoi:
Duplikaatteja en rupeisi poistamaan, koska tykkää poistella saman kokoiset tiedostot kansioista.

Juu, ei tosiaan kannata. Sain tuosta hyvää kokemusta kun faijani oli "hieman" easy cleanannut ja tehnyt myös duplikaattien poiston... sieltä oli sitten poistunut kaikkea "turhaa",kuten esim. käynnistystiedostot.

Itse sain sitten tapella sen koneen kanssa jokusen aikaa, että se alkoi jälleen pelittämään... eli ainakin pitää tietää mitä saa poistaa ja mitä ei, jos tuota duplikaattien poistoa aikoo käyttää.

Kaverithan tuota kyseessä olevaa ohjelmaa ovat kovasti kehuneet, mutta mistähän tuon voisi downloadata ilman mitään rekisteröintiä?, kun googlella yritin jo mutta tuli jotain rekisteröimis shittiä :curs: .
Ja mitä kaikkea turhaa tuo ohjelma poistaa, ja tarviiko tuota sitten laittaa jos osaa poistaa sivuhistoriat, temp tiedostot, sun muut ja adwarella ajan koneeni noin kerran päivässä :D . Valaiskaa minua tässä monimutkaisessa ja vaikessa asiassa?!
Thnx :5:

Kyseistä ohjelmaa en ole käyttänyt, mutta muissa vastaavissa on yleensä ollut varmuuskopiotoiminto, eikö tässä ole sitä? Ensin varmuuskopioi tiedotot talteen ja palauttelee sitten sen varmuuskopion jos ei pelitä.

Joze86 sanoi:
Kaverithan tuota kyseessä olevaa ohjelmaa ovat kovasti kehuneet, mutta mistähän tuon voisi downloadata ilman mitään rekisteröintiä?, kun googlella yritin jo mutta tuli jotain rekisteröimis shittiä :curs: .
Ja mitä kaikkea turhaa tuo ohjelma poistaa, ja tarviiko tuota sitten laittaa jos osaa poistaa sivuhistoriat, temp tiedostot, sun muut ja adwarella ajan koneeni noin kerran päivässä :D . Valaiskaa minua tässä monimutkaisessa ja vaikessa asiassa?!
Thnx :5:

Ensimmäinen linkki googlella http://personal.inet.fi/business/toniarts/ecleane.htm :rolleyes:

Tärkein toiminto tuossa varmaan on tuo rekisterin puhdistus, kun sinne kertyy kaikenlaisia virheellisiä viitteitä syystä jota en tiedä. Se on ehkä ainut toiminto mihin tuon ohjelman välttämättä tarvitsee, muu siivoilu onnistuu kyllä muitakin reittejä.

Niin ja Timballe, ei ole tuossa varmuuskopiointia.

Varmuuskopiointi olisi hyvä olla ettei kone mene juntturaan jos poistelee vahingossa käyttöjärjestelmätiedostoja. Täytyypä katsoa ajatuksella läpi ko. ohjelman asetukset ja sitten testaamaan. :)

Tuota, on siinä sellainen KUMOA toiminto, eli jos oot esim. puhdistanut rekisterein turhasta shitistä, niin voit kumota tekemäsi puhdistuksen tarvittaessa.

Kaikki muut olen surutta poistanut paitsi dublikaatit ja hyvin on kone toiminut. Ainakin kerran viikossa olen käyttänyt tuota ohjelmaa ja joka kerran se aika paljon löytää ylimääräistä jotka joutaa pois.

Deat sanoi:
Onko se muuten totta ku jotkut väittää että tolla easycleanerilla pystyisi estämään joitakin ohjelmia käynnistymästä? Jos on niin miten se tapahtuu?

Juu siinä valikossa lukee "Käynnistys" tai englanniksi "Startup" ja senkun ottaa niin siinä näkyy ohjelmia jotka käynnistyy kun käynnistät koneen! Siitä voi sitten poistella niitä.... :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom