- Ikä
- 37
Tarkoitin että asia ei tule selväksi tällä juupas eipäs keskustelulla.Siis yleensä ei tiedä ellei bodari itse ilmoita ihan rehellisesti käyttävänsä jotain, kuten Lee Priest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarkoitin että asia ei tule selväksi tällä juupas eipäs keskustelulla.Siis yleensä ei tiedä ellei bodari itse ilmoita ihan rehellisesti käyttävänsä jotain, kuten Lee Priest.
Taas internet keskustelun aatelia "ei hymiötä --> vitun rage" Jos tossa olisi ollut hymynaama perässä niin tuskin luulisit että se olisi hiilenä, enkä usko että tuo nyt mikään viha viesti oli.
Kuitenkin mun mielestä tommoset asiat on kuitenkin tärkeitä bodyhommissa, että kuka on natu ja kuka ei. Aiheesta pitää poiketa sopivasti. ( pakollinen hymynaama )
Hyvä kroppa Dwaynella on kuitenkin ja liikkuvuutta löytyy hieman eri tavalla mitä jollakin ilmapalloks pumpatulla bodaripellellä.
Muistetaan vielä että Dwayne oli huippulupaus amerikkalaisessa futiksessa kouluaikoinaan joten urheilullisuutta ja toimivaa voimaa löytyy
eri tavalla mitä eristäviä pelleliikkeitä tekevillä mahtisonneilla.
Joku voi ottaa provona, mutta todellisuudessa täyttä asiaa.
Kyllä mä sen huomasin, ettei se mulle ole. Mä en ole yhtä tyhmä kuin miltä sä näytät. :DÄijä aivan hiilenä heti :D
Jos sua kiinnostaa lukea valitusta väittelyä niin mikäs siinä, kai huomasit ettei kommentti ollut suoraa sulle tarkoitettu kun noin kärkkäästi vastasit ?
Mistä tää on peräisin että bodarit ois kankeita? Ehkä se sinun kotisalisi rhp-treenaaja on kankea, mutta kyllä varsinkin huipulla lihashuolto ja liikkuvuusharjoitteet on jokapäiväistä arkea. Aika monta spagaattiakin on tullut lavoilla nähtyä yli 100kg bodareilta. Katsopa vaikka Kai Greenen poseerausta. Onko se sun mielestä kovin kankea? Ja vieläpä yksi isoimmista kavereista tällä hetkellä.Hyvä kroppa Dwaynella on kuitenkin ja liikkuvuutta löytyy hieman eri tavalla mitä jollakin ilmapalloks pumpatulla bodaripellellä.
Muistetaan vielä että Dwayne oli huippulupaus amerikkalaisessa futiksessa kouluaikoinaan joten urheilullisuutta ja toimivaa voimaa löytyy
Mistä tää on peräisin että bodarit ois kankeita? Ehkä se sinun kotisalisi rhp-treenaaja on kankea, mutta kyllä varsinkin huipulla lihashuolto ja liikkuvuusharjoitteet on jokapäiväistä arkea. Aika monta spagaattiakin on tullut lavoilla nähtyä yli 100kg bodareilta. Katsopa vaikka Kai Greenen poseerausta. Onko se sun mielestä kovin kankea? Ja vieläpä yksi isoimmista kavereista tällä hetkellä.
Kyllä mä sen huomasin, ettei se mulle ole. Mä en ole yhtä tyhmä kuin miltä sä näytät. :D
Enkä mä nyt hiilenä ollut, vaan vähän sarkastisesti koitin kirjoitella. Silti juttu on niin, että pieni rönsyily on ihan hyvä juttu. Lyhyeksi jäisi tämäkin ketju muuten. Eri asia sitten jos jossain mättöoäivä-ketjussa tulee kymmenen sivun väittely siitä mikä moottoripyörän rengas päästää parhaat savut.
Hyvä kroppa Dwaynella on kuitenkin ja liikkuvuutta löytyy hieman eri tavalla mitä jollakin ilmapalloks pumpatulla bodaripellellä.
Etsi video missä coleman hyppii tasajalkaa helvetin korkealla , kuten the rock siinä yhdessä treenivideossaan?
Lievää offtopikkia meneillään muuten.. :D
Pellepainijan koordinaatiokyky, tasapaino ja kropanhallinta on tietenkin parempi kuin bodarien. Nehän treenaa akrobatiaa päivät pitkät. Lesnerkin voitti UFC tittelin lyhyellä treenillä vaikkei täysin vakuuttanutkaan. Haluan nähdä esimerkin kun joku huippubodari menestyy muussa kuin punttilajeissa samassa ajassa.