Dwayne "The Rock" Johnson

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ne jotka ihmettelee marky markin kuntoa niin ihan tiedoksi että toi kaveri on ollut jo pitkään "suhteellisen" kovassa kunnossa joten ei tässä nyt mitään hillittömiä bulkkeja ole vedetty. Kannattaa muistaa myös että noissa kohtauksissa missä on tarkoitus näkyä lihakset kunnolla on varmasti kunnon pumppi vedetty päälle.

Hyvä kroppa Dwaynella on kuitenkin ja liikkuvuutta löytyy hieman eri tavalla mitä jollakin ilmapalloks pumpatulla bodaripellellä.
Muistetaan vielä että Dwayne oli huippulupaus amerikkalaisessa futiksessa kouluaikoinaan joten urheilullisuutta ja toimivaa voimaa löytyy
eri tavalla mitä eristäviä pelleliikkeitä tekevillä mahtisonneilla.

Taas internet keskustelun aatelia "ei hymiötä --> vitun rage" Jos tossa olisi ollut hymynaama perässä niin tuskin luulisit että se olisi hiilenä, enkä usko että tuo nyt mikään viha viesti oli.

Kuitenkin mun mielestä tommoset asiat on kuitenkin tärkeitä bodyhommissa, että kuka on natu ja kuka ei. Aiheesta pitää poiketa sopivasti. ( pakollinen hymynaama :) )

Just aivan niin, päivä on pilalla nyt kun hymynaama ei ollut, voi vittu :face:
En hirveästi ihmettele miksi monet jotka tietää asioista oikeasti jotai on jättänyt forumin.

Hyvä kroppa Dwaynella on kuitenkin ja liikkuvuutta löytyy hieman eri tavalla mitä jollakin ilmapalloks pumpatulla bodaripellellä.
Muistetaan vielä että Dwayne oli huippulupaus amerikkalaisessa futiksessa kouluaikoinaan joten urheilullisuutta ja toimivaa voimaa löytyy

no nyt rupes tulemaan kunnolla provoa!! =)

Joku voi ottaa provona, mutta todellisuudessa täyttä asiaa.

Niin paitsi että jos bodareilla ei olisi kunnon liikkuvuutta niin he eivät saisi lihaksia treenattua oikein koska liikeradat jäisivät lyhyeksi. Mitäköhän toiminnallisella voimalla tarkoitetaan tässä? Rinnallevetoa?

Edit. Jaa tällä toiminallisuudella tarkoiettiin ilmeisesti noita pellepainin aikasia harjoituksia. No shit, se on harjotellu eri tavalla silloin. En usko että tekee hirveästi enää plyo harjotuksia jos lihasmassaa haluaa.

Äijä aivan hiilenä heti :D
Jos sua kiinnostaa lukea valitusta väittelyä niin mikäs siinä, kai huomasit ettei kommentti ollut suoraa sulle tarkoitettu kun noin kärkkäästi vastasit ?
Kyllä mä sen huomasin, ettei se mulle ole. Mä en ole yhtä tyhmä kuin miltä sä näytät. :D
Enkä mä nyt hiilenä ollut, vaan vähän sarkastisesti koitin kirjoitella. Silti juttu on niin, että pieni rönsyily on ihan hyvä juttu. Lyhyeksi jäisi tämäkin ketju muuten. Eri asia sitten jos jossain mättöoäivä-ketjussa tulee kymmenen sivun väittely siitä mikä moottoripyörän rengas päästää parhaat savut.

Mistä tää on peräisin että bodarit ois kankeita? Ehkä se sinun kotisalisi rhp-treenaaja on kankea, mutta kyllä varsinkin huipulla lihashuolto ja liikkuvuusharjoitteet on jokapäiväistä arkea. Aika monta spagaattiakin on tullut lavoilla nähtyä yli 100kg bodareilta. Katsopa vaikka Kai Greenen poseerausta. Onko se sun mielestä kovin kankea? Ja vieläpä yksi isoimmista kavereista tällä hetkellä.

Mistä tää on peräisin että bodarit ois kankeita? Ehkä se sinun kotisalisi rhp-treenaaja on kankea, mutta kyllä varsinkin huipulla lihashuolto ja liikkuvuusharjoitteet on jokapäiväistä arkea. Aika monta spagaattiakin on tullut lavoilla nähtyä yli 100kg bodareilta. Katsopa vaikka Kai Greenen poseerausta. Onko se sun mielestä kovin kankea? Ja vieläpä yksi isoimmista kavereista tällä hetkellä.

Täyttä provoa ton viestin täyty olla, tai sitten täällä on oikeasti helvetin tyhmiä ihmisiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä mä sen huomasin, ettei se mulle ole. Mä en ole yhtä tyhmä kuin miltä sä näytät. :D
Enkä mä nyt hiilenä ollut, vaan vähän sarkastisesti koitin kirjoitella. Silti juttu on niin, että pieni rönsyily on ihan hyvä juttu. Lyhyeksi jäisi tämäkin ketju muuten. Eri asia sitten jos jossain mättöoäivä-ketjussa tulee kymmenen sivun väittely siitä mikä moottoripyörän rengas päästää parhaat savut.

Jos tunnet mut (epäilen) niin voit kenties tulla kertomaan kasvotusten mielipiteesi ulkonäöstä :D
Voihan olla että näytän tyhmälle mutta mielummin kuin mikkihiiri :D

No joo nyt riittä multa paskanjauhaminen, huonoa läppää kännissä.

Hyi helvetti mikä mörkö. Dwayne on mukavan oloinen heppu, ja jonkin asteen faniksi voisi minua ehkä kutsua.
Siitä huolimatta on pakko sanoa, että yksi rumimmista kropista, mitä tiedän.

Jokunen vuosi sitten olin suht kateellinen kaverin kropasta, mutta nykyinen kroppa on jotakin niin hirvittävän näköistä, että mieluummin olisin 65kg 20% rasvoilla.

Tää liikkuvuuteen

ja tää voimaan

Jos jollain on video(oita), jossa Dwayne tekee molemmat niin haluaisin nähdä :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
:face:^^

Ehkei tuolla liikkuvuudella tarkoitettu posettamista bodylavalla.
Etsi video missä coleman hyppii tasajalkaa helvetin korkealla , kuten the rock siinä yhdessä treenivideossaan?

Etsi video missä coleman hyppii tasajalkaa helvetin korkealla , kuten the rock siinä yhdessä treenivideossaan?

Colemanin en ole nähnyt hyppivän, mutta taisi olla Lee Priest joka pomppas takaperivoltin aika kevyen näkösesti parissakin videossa. En jaksa etsiä, mutta joku muu voi jos jaksaa.

Lievää offtopikkia meneillään muuten.. :D

Pellepainijan koordinaatiokyky, tasapaino ja kropanhallinta on tietenkin parempi kuin bodarien. Nehän treenaa akrobatiaa päivät pitkät. Lesnerkin voitti UFC tittelin lyhyellä treenillä vaikkei täysin vakuuttanutkaan. Haluan nähdä esimerkin kun joku huippubodari menestyy muussa kuin punttilajeissa samassa ajassa.

Pellepainijan koordinaatiokyky, tasapaino ja kropanhallinta on tietenkin parempi kuin bodarien. Nehän treenaa akrobatiaa päivät pitkät. Lesnerkin voitti UFC tittelin lyhyellä treenillä vaikkei täysin vakuuttanutkaan. Haluan nähdä esimerkin kun joku huippubodari menestyy muussa kuin punttilajeissa samassa ajassa.

Niin mutta aikaisempaa kokemusta oli kamppailulajista painista missä oli menestynyt hyvin. Varmasti joku huippubodarikin menestyisi jossain muussa lajissa samassa ajassa jos on pohjaa samantyylisestä lajista monta vuotta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom